CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 2706|Reply: 47

Lelaki Di Kelantan Tak Jadi Terjun Dari Tingkat 31 Selepas Ibu Bagi Makan Nasi Berlauk

  [Copy link]
Post time 23-6-2022 11:40 AM | Show all posts |Read mode
KOTA BHARU: Cubaan seorang lelaki untuk terjun dari kren yang berada di tingkat 31 di sebuah tapak projek perumahan di Lembah Sireh di sini dipatahkan selepas ahli keluarga berjaya memujuk mangsa dengan membawa bekalan nasi berlauk ke lokasi kejadian.


Bagaimanapun, anggota balai bomba dan penyelamat Kota Darul Naim serta Kota Bharu mengambil masa selama empat jam bagi memujuk lelaki yang berusia 27 tahun sebelum turun menyerahkan diri.


Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Darul Naim, Mohd. Ridzwan Ali berkata, lelaki itu dipercayai berada di kawasan terbabit sejak malam semalam sebelum kehadirannya disedari oleh orang awam.




Foto: JBPM Kelantan




Menurutnya, bomba menerima panggilan kecemasan kira-kira pukul 10.30 pagi tadi sebelum 20 anggota balai Kota Bharu dan Darul Naim bergegas ke lokasi kejadian.


“Anggota bomba tiba di lokasi kejadian kira-kira pukul 10.59 dan terus menjalankan operasi menyelamat mangsa.


“Lelaki berkenaan pada mulanya bertindak agresif dan nekad cuba terjun untuk terjun dari kren itu. Kita membawa ibu dan adiknya untuk memujuk lelaki itu supaya turun dari kren yang berada di tingkat 31 itu,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.


Mohd. Ridzwan memberitahu, ibu bersama adiknya membawa nasi berlauk ke tingkat 31 dan lelaki itu makan sebelum dia bertindak menyerah diri selepas menghabiskan hidangan tersebut.


Katanya, lelaki itu kemudian diserahkan kepada polis untuk tindakan lanjut dan operasi tamat pada pukul 3.03 petang. – CARI


Sumber: Utusan Online
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 11:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Sian dia. Lapar rupanya kut.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:45 AM | Show all posts
the power of nasik berlauk sek kito

tu  kalo nasik kerabu lagi padu kot
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia merajuk ker? Ada kaitan dgn nasi tu ke? Atau dia anak kurang upaya barangkali
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:46 AM | Show all posts
Kelemahamnya terletak pada nasi berlauk rupanya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:47 AM | Show all posts
timbalan mb mesti mendengus baca berita
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:55 AM | Show all posts
serambi mekoh dah boleh tukar nama jadi serambi suicide..
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Alahai anak omak..napo ey terojun.
Moga mereka semua baik2 saja.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 11:58 AM | Show all posts
kesiannya mesti emak dia sedih..nape la ko nak terjun nak

sebab emak ko lupa masak ke hari tu ko merajuk



Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Jangan lupa tepek bendera.


Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 12:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Makan dulu baru menyerah. Ingat menyerah diri untuk dapat makanan.

Apa benda minta, semua maknya bagi kut.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 12:39 PM | Show all posts
ah korang ni, tajuk letak mcm tu takkan nak ikut terus.. bukan pasal nasi tu lah, aku rasa sebab kedatangan keluarganyalah yang berjaya memujuknya. Coba salah seorang ramai kat situ beli nasi berlauk bagi kat dia berkesan ker tak...
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 12:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Napa x bg je mampus
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 12:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau heols elok, akak bagi durex sebotol sebagai alat pujuk sis.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 12:59 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya Allah lawak pun ada.. mental kot ni
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasik Kak Wok ker tu?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 01:03 PM | Show all posts
pooh~key replied at 23-6-2022 12:42 PM
Kalau heols elok, akak bagi durex sebotol sebagai alat pujuk sis.

@Kurex mohon evaluasi jantan tersebut sampai ejakulasi

Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Skuau at 23-6-2022 01:10 PM

"bukankah kau tau kesukaan aku adalah nasi berlauk...kenapa kau masak takde nasi berlauk..."-seniman sskjp
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:23 PM From the mobile phone | Show all posts
ada cerita lain laa..





This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:45 PM | Show all posts

kalau mcm ni baik tolak je kren tu jatuh bersama2 dia...tak guna punya jantan...

cuma iols baru tahu kat KB ada juga nk buat rumah tinggi giler... ingat ke area KL selangor je...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

26-11-2022 11:11 PM GMT+8 , Processed in 0.125051 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list