CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 852|Reply: 18

Lelaki Sembelih Rakan Universiti Sebab Bengang Lamaran Kahwin Ditolak

[Copy link]
Post time 23-6-2022 11:35 AM | Show all posts |Read mode
Seorang lelaki tergamak menyembelih seorang wanita yang menolak cintanya.


Gulf Today melaporkan, mangsa, Naiyera Ashra merupakan pelajar di Universiti Mansoura, Mesir.


Insiden tragis itu dipercayai berlaku di hadapan pintu pagar pusat pengajian berkenaan.


Naiyera Ashra, Foto: Gulf Today







Sumber menyatakan, kejadian ngeri itu sempat dirakam oleh orang ramai sebelum ianya tular di media sosial.


Memetik laporan Egypt Independent, sebelum kejadian, mangsa berusia 21 tahun dikatakan sedang berjalan ke perhentian bas untuk pulang ke rumah namun diserangsuspek secara tiba-tiba sebelum menikamnya.


Orang ramai yang berada di kawasan itu cuba menghalang suspek tetapi sebaliknya yang berlaku apabila suspek nekad menyembelih leher mangsa dengan pisau.


Difahamkan, suspek kemudian berjaya ditangkap oleh pengawal keselamatan.




Foto: Gulf Today




Orang ramai dikatakan sempat membelasah suspek bertubi-tubi sebelum diserahkan kepada pihak berkuasa.


Menurut saksi, suspek dikatakan ingin mengahwini mangsa tetapi lamarannya itu ditolak.


Suspek juga pernah beberapa kali mengugut mahu membunuh mangsa. Mangsa yang berada dalam keadaan kritikal telah dikejarkan ke hospital untuk mendapatkan rawatan tetapi malangnya, dia dilaporkan meninggal dunia sebelum sempat tiba di hospital. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 11:41 AM | Show all posts
Semakin ramai jantan takde maruah yang fikir semua mesti ikut kehendak dia.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:46 AM From the mobile phone | Show all posts
zarulnazmi replied at 23-6-2022 11:41 AM
Semakin ramai jantan takde maruah yang fikir semua mesti ikut kehendak dia.

Kannnn...jantan sskjp di surambi mukah tak jd bunuh diri slps disogok nasik berlauk
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:49 AM | Show all posts
Ganas dan kejam tindakannya.  Bukan selesai masaalah malah tambah masaalah untuk diri sendiri jadinya.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:53 AM | Show all posts
tikusmontok replied at 23-6-2022 11:46 AM
Kannnn...jantan sskjp di surambi mukah tak jd bunuh diri slps disogok nasik berlauk

Itu kemungkinan sebab masalah lapar

Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 11:59 AM | Show all posts
manusia skrg..mental..
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 12:01 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalo kt malaysia sbb pengaruh dadah, kalo kt mesir sbb apa
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 12:15 PM | Show all posts
org dah xnak ko dah lah.. cari pompuan lain. ni nak paksa2 pulak.. bodoh btul jantan2 skrg ni
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Orang Arab, turki, Iran..gini la ..
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:02 PM | Show all posts
aku tengah fikir apa yang mendorong lelaki tu hilang kewarasan bila dia awek tu reject dia. .. adakah budaya sana memberi erti reject itu sama dengan penghinaan melampau... sebab tindakblas ini menyebabkan kematian yang boleh menyebabkan dia dihukum mati juga. .. atau adakah tanggapan male superiority yang telah mendorong dia menjadi penyembelih manusia.. atau adakah sebabnya dia mengelar leher perempuan pujaannya ialah disebabkan oleh terbayangnya kata-kata orang ramai yang merendah-rendahkan dia...
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:03 PM | Show all posts
Tengok video macam sekali kelar gitu je depan orang ramai. Gila!
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:04 PM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:29 PM | Show all posts
lawa perempuan ni. cita2 tinggi nak pompan lawa, sekali kena rejek terus sembelih. gila
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:51 PM | Show all posts
tikusmontok replied at 23-6-2022 11:46 AM
Kannnn...jantan sskjp di surambi mukah tak jd bunuh diri slps disogok nasik berlauk

kahkahkah..nak bunuh diri tapi perut lapar tu la jadinya..bodoh jate sskjp nihhh
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 01:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Prickford replied at 23-6-2022 01:03 PM
Tengok video macam sekali kelar gitu je depan orang ramai. Gila!

Nak tgk?? Tamau suapkan link? Koh2
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 02:00 PM From the mobile phone | Show all posts
tumpanglalu74 replied at 23-6-2022 01:04 PM

Iols memuji tindakan chuols inney sbb sec tidak langsung iols tertengok la jua bendera negara manakah ittew.. tapenah tgk punnnn koh2
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 23-6-2022 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Prickford replied at 23-6-2022 01:03 PM
Tengok video macam sekali kelar gitu je depan orang ramai. Gila!

mcm sembelih ayam. org keliling tu mesti tergamam.
Reply

Use magic Report

Post time 23-6-2022 02:03 PM | Show all posts
MissyMolly replied at 23-6-2022 01:57 PM
Nak tgk?? Tamau suapkan link? Koh2

Tak berapa horror sangat. Cuma gila dipikirkan tindakan tu.


https://www.reddit.com/r/CrazyFuckingVideos/comments/vgmynh/guy_in_university_in_egypt_slaughters_his/

Reply

Use magic Report

Post time 24-6-2022 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Prickford replied at 23-6-2022 02:03 PM
Tak berapa horror sangat. Cuma gila dipikirkan tindakan tu.



Errr horror la u. Thx link tuh
Gila. Nti dia pn kena hukum mati tak
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 12:04 AM GMT+8 , Processed in 0.090043 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list