CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 620|Reply: 8

Megi Laksa

[Copy link]
Post time 30-1-2022 09:31 AM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Nak tanya....korang masak megi laksa macam mana? Masak kosong je ke atau transform jadi megi laksa kayangan?

Kalau megi kari boleh lagi modify tambah itu ini. Tapi megi laksa ni tak pernah lagi campur bahan lain seperti ayam sayur semua tu... Sedap ke?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 30-1-2022 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
By the way, aku tengah makan megi laksa kat ofis ni... Baru tamat masa overtime
Reply

Use magic Report

Post time 30-1-2022 12:25 PM | Show all posts
apekehai yob sarap laksa pagi2 buta...errrr brand siam ke? sedap x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 30-1-2022 02:01 PM From the mobile phone | Show all posts
musangbodoh replied at 30-1-2022 12:25 PM
apekehai yob sarap laksa pagi2 buta...errrr brand siam ke? sedap x

Hahaha! Lapar tak boleh bawak bincang pagi tadi.. Makan je lah apa yang ada kat pantri.. Megi laksa jenama Maggie
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2022 05:13 PM | Show all posts
Memang sedap megi laksa, makan sampai rumah sendiri terbakar pun tak sedar
Reply

Use magic Report

Post time 12-2-2022 08:36 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak penah try pulak
Reply

Use magic Report

Post time 13-2-2022 08:12 AM From the mobile phone | Show all posts
Meggi feberet ni,mkn gitu je pon dah sedap. Sejak mengandung ni dah xsentuhh da megi ni..ttba terliur plak
Reply

Use magic Report

Post time 4-3-2022 05:27 PM | Show all posts
transform letak cili & perah limau sikit. fuhhhhh terangkat woo lagi2 time hujan
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-3-2022 12:40 PM | Show all posts
melanggar hukum megi.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Lawak & Santai


ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-10-2022 07:13 AM GMT+8 , Processed in 0.082199 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list