CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12Next
Return to list New
View: 2104|Reply: 37

[Tempatan] Perempuan Terlalu Liar! Pakai Seksi” – Ini Jawapan Lelaki Jadi Punca Kaum Wanita Marah Sangat

[Copy link]
Post time 22-1-2022 02:18 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Edited by YgBenar at 22-1-2022 02:20 PM


Tidak dinafikan isu gangguan seksual bukanlah perkara baru yang diperkatakan. Sesiapa sahaja boleh menjadi mangsa tanpa mengira usia. Malah, perkara itu juga sering menjadi perdebatan kaum lelaki dan wanita.

Baru-baru ini, tular social experiment dilakukan oleh sekumpulan lelaki di laman YouTube dimana mereka menemubual kaum lelaki mengenai isu tersebut. Kebanyakan lelaki mengatakan punca terjadinya gangguan seksual adalah salah wanita itu sendiri

Ada yang mengatakan perkara itu berlaku kerana wanita itu sendiri yang berpakaian seksi dan terlalu liar sehingga menarik lelaki melakukan gangguan seksual.

Perempuan sekarang dah liar..kadang-kadang lelaki tengok perempuan pakaian seksi-seksi, tak cukup kain buat lelaki nak dekat lah,” kata seorang lelaki.

Seperti sudah disangka, jawapan diberikan itu mengundang kemarahan netizen terutama dikalangan wanita yang tidak berpuas hati apabila mereka pula dipersalahkan.

Tidak kurang juga ada segelintir lelaki yang ditemubual mengatakan punca isu itu terjadi disebabkan ibu bapa yang kurang memberi perhatian terhadap pemakaian anak perempuan.

Namun, ada yang mengatakan ianya salah lelaki sendiri kerana ada sahaja wanita yang berpakaian longgar namun gangguan seksual masih boleh terjadi.


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 02:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by iman_kasih at 22-1-2022 03:10 PM

As usual la kan..semua salah pompuan Jatuh tersepak tunggul pun salahkan pompuan gak.. Yela ralit sangat tengok pompuan kan

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampam rambut sehelai pun kote terus tegang...dh kenape
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Babinya yg bagi pendapat tu!
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:35 PM From the mobile phone | Show all posts
aku setuju je pendapat depa2 tu..kadang tengok pompuan pakai seksi giler aku sendiri pun malu nk tengok..geram pun ada..pakai ketat giler pastu husband dia kt sebelah..nk tunjuk apa pun x tau lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:38 PM | Show all posts
laki bila tgk pompuan cantik seksi -kote keras katenye
pompuan plak bila tgk laki2 tayang 6 pax- xke berdenyut2 poen tu

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh punya jantan...pompuan klu naked sekalipun x membenarkan krg utk merogol  nafsu satu pun x blh kekang
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Pompuan dulu pun seksi....
Nk jln pun terkepit kepit dgn kain kipas....
Dada terjojol, kain melekap kan bdn, klu semut masuk pun, mampus semut tu.....

Tak de pun gangguan seksual.....
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 03:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Pakai purdah pun lelaki jeling2
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 04:18 PM From the mobile phone | Show all posts
xyahlah nk salahkan perempuan semata
Klu dah pki jubah bkn jubah cam sekrg tp jubah 80an dan 90an dan bertudung litup lg ttp jantan jongos buat hal
Klu dah asyik igt sex aje gitu ler
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 04:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Patutnya salahkn diri sendiri sbb x blh kontrol 1nafsu dgn 9 akal yg tuhan bg tu...malu lah kt tuhan sb seumur hidup asik cari salah org lain.
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 04:35 PM From the mobile phone | Show all posts
seksi VS fashion disaster
Tak kiralah lelaki atau perempuan.
Tersembul apa yg tak patut.

Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 04:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Tepuk dada tanya iman.. Kalau ikut serakah mayat yg dikafan pun menggoda katanya


Teringat cerita mustika dowlu dowlu
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 05:31 PM From the mobile phone | Show all posts
yg dia interview xde rupa so xdilayan kot dgn ponpuan seksi terpaksa salahkan pompuan seksi ke? aduh.. yg bertutup litup, budak pun ada kena harass cane tu?
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 07:16 PM | Show all posts
Kalau tanya lelaki melayu dan geng follower ustaz youtube mcm tu la jawapan dia...
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 08:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by ninja boy at 22-1-2022 08:21 PM

Lelaki melayu yg tgk perempuan seksi mereka tak ganggu perempuan seksi sebaliknya ganggu bini org, ganggu rakan sekerja, kanak2 dan perempuan tua, org yg takut melawan, lelaki melayu tiada wang mau poen percuma dgn merogol sana sini.  Sebaliknya lelaki cina tidak menganggu perempuan, jika mau lubang mereka bawa wang, mereka tidak jakun dgn tetek dan lubang kerna size brg mereka small
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 08:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Beberapa tahun lepas saya tengok satu documentari seorang wanita Islam yang menemuramah nik aziz pasal wanita menutup aurat, nik aziz bagi tau dia sebagai seorang lelaki akan teruja apabila melihat perempuan tidak menutup aurat. Perempuan yang menemuramah nik aziz tu terus jadi muka terkejut, maklumlah wsktu tu nik aziz umur dah 70an? Seorang Pemimpin Islam yang di hormati, berserban tetapi boleh buat statement seperti tu. Itu orang alim ulamak, ini kan pula manusiae yang acah acah lobai ni lagi gila bila nampak wanita tidak menutup haurat!
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 08:46 PM | Show all posts
Lagi di tutup lagi menjadikan lobai bertambah gila untuk melihat apa di sebalik tutupan tu.

Tengok cara kehidupan orang amazon yang masih bogel adakah mereka gila sex?

Ikut lagi cara arab padang pasir!
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 08:52 PM From the mobile phone | Show all posts
kote jantan yg tegang, pompuan yg disalahkan..
Reply

Use magic Report

Post time 22-1-2022 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak payah nak sembang lah ...yg bertudong litup baju longgar pun bila tunggu bas di stesen bas jantan naik motor kereta pakat duk kerling tenguk.Naik motor bonceng awek/binij pun sempat kerling tenguk wanita tunggu bas
..
Itu belum lagi yg seksi mcm amoi ...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 06:50 AM GMT+8 , Processed in 0.098898 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list