CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: NaylaArisha

***Rumah Borak Bod Tip, Petua & Pantang Larang Vol.14 ***

[Copy link]
Post time 15-1-2022 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 07:43 PM
u dah tepek pica kat bod kaka zura tak ?

Yg tepek 10 pic dpt +20 tu?
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 08:33 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 06:40 PM
belum ada masa nak menulis lagi tapi idea tu sentiasa ada

kalau dah mula
mesti idea dtg mencurah...

kali ni nay nk tulis cerpen megenai apa
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 08:34 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 06:41 PM
betul tu... kita tak boleh nak minta org sentiasa  ada masa untuk kita

porem ni tak lari mana pu ...

betul sangat
Nay dah off ea
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 08:38 PM | Show all posts

20                                       


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-1-2022 09:10 PM From the mobile phone | Show all posts
novelloverzz replied at 15-1-2022 07:55 PM
Yg tepek 10 pic dpt +20 tu?

weekend nomot 1

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-1-2022 09:11 PM From the mobile phone | Show all posts
novelloverzz replied at 15-1-2022 07:55 PM
Yg tepek 10 pic dpt +20 tu?

hah yang tu lah

esok u free tak
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-1-2022 09:15 PM From the mobile phone | Show all posts
macet jangan cakap u terlelap lagi
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:44 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 04:18 PM
betul kaka...

tapi tu lah bantuan yang datang

itu bukan bantuan sb dah memang duit rakyat.
patutnya gov la peruntukan sekian2 amaunt utk rakyat
gaji menteri pun patut tolak sikit utk bantu takyat.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:47 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 04:19 PM
hari tu SIL nay dia dapat AZ
sebelum ni dia sinovac
demam 3 hari

kaka pun demam siang td start pukul 2.
minum air badak dan tido kejap.
skrg alhamdulillah dah ok sikit
dah boleh on kipas siling.
lgpun maghrib td makan bihun sup panas2.

adik kaka pun bakal dpt AZ selasa ni
tp dia tak nak pegi.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:49 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 09:11 PM
hah yang tu lah

esok u free tak

apasal nk ajak ai g tgk wyg ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:50 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 09:15 PM
macet jangan cakap u terlelap lagi

riso sgt ai terlelap
laki terlelap x pe pulak
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:50 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 04:20 PM
1 jam kaka tunggu kat sana

wah kira ramai jugak lah kan

tak ramai sangat.
tp nk tunggu turn amik vaksin tu yg lama sikit.
lgpun kan ada peringkat2 isi borang, sign borang
dan masukkan data kita dlm sistem.
lps dah dpt kad kena tunggu antara 10-15 minit.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:50 PM | Show all posts
macet laki u x keje ke esk
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:51 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 04:20 PM
betul jugak

ada yang freelance pon ramai kat sini ni

yg ni kita borak pasal apa ya nay
lupa dah kaka.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:52 PM | Show all posts
ai baru nk tabur tacang plus nk reply noti tertggk siang td
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:53 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 04:21 PM
ada eh tak pernah pulak nay tahu yang tu
kalau tak dah lama join

ramai yg join masa tu.
itu masa ex mod sourplum jaga bod borak.
kaka penah dpt kedit sampai 1k.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:53 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 15-1-2022 12:27 PM
kaka join yg pertama. byk info2 kaka dpt kt situ
sebelum dan selepas anak exam.

tq kaka anak nov dah follow dah
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:54 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 15-1-2022 04:22 PM
tapi kan kaka macam sekarang
budak2 di usia awal pon dah rabun
sebab mata asyik lah tengok hp

betul nay
anak kaka 2 org dah pakai spec lps cek mata kt jamaica aritu.
anak sedara ada sorang umur belum darjah 6 dah pakai spec.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:55 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 15-1-2022 12:29 PM
korang berdua kan rapat.
dah mcm adik beradik dah kaka tengok.
kt mana ada nay kt situ ada nov  ...

itu la dia
x bole ilang kjp cari smpi ke whatsapp
nsb rmh jauh
klu mau dia cari smpi ke rmh
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:57 PM | Show all posts
sfhzuraz replied at 15-1-2022 12:32 PM
kaka mmg berbaik sangka. in shaa Allah setiap rezeki Allah dah tentukan.

sm gak novAllah akan bg sesuatu mengikut keperluan dan tepat pada waktunya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 11:54 PM GMT+8 , Processed in 0.091824 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list