CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: JoyahMengayah

[Jenayah] Saya ‘mandikan jenazah’ remaja curi tabung masjid kerana dia khayal, lalok– AJK masjid

  [Copy link]
Post time 15-1-2022 04:49 PM From the mobile phone | Show all posts
Nasib baik tak kena badi mayat.

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 06:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Sape la bodoh sangat gi backup sampah masyarakat camni
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 06:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca kat mana ntah mak budak tu pun support tindakan imam tu.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 06:18 PM From the mobile phone | Show all posts
Budak ni ada hire peguam kan..dia bayau sendiri ka atau ada yg sponsor haha
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
ulamalu replied at 15-1-2022 06:16 PM
Baca kat mana ntah mak budak tu pun support tindakan imam tu.


Aku ada Baca statement datuk budak ni..datuk tu kata dia minta perlindungan polis juga supaya menantu lelaki aka bapak budak tu jangan ganggu dia (si datuk) lagi
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 06:42 PM From the mobile phone | Show all posts
harkktuih replied at 15-1-2022 03:34 PM
Xde masalah pun ko nak rendam separuh mati sekalipun.. Tapi yg dok rakam pastu sebarkan dah kenapa?

Rakam sebagai Bukit...tak tahu sapa Yang pergi viralkan
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
jejarihalus replied at 15-1-2022 06:42 PM
Rakam sebagai Bukit...tak tahu sapa Yang pergi viralkan

Sape lg yg viralkan kalau bukan ajk2 mesjid gak.. Tak mungkin la ajk mesjid panggil satu kg utk saksikan benda ni..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 07:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Begitu alkisahnya
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:30 PM | Show all posts
ulamalu replied at 15-1-2022 06:16 PM
Baca kat mana ntah mak budak tu pun support tindakan imam tu.

Ada I dapat dlm group whatsapp : mak dia kata anak dia baik dan tak pernah mencuri. Dia tak curi pun motor atok dia dan tak pernah ugut nak cederakan sesiapa.
Pulak!!!
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:33 PM | Show all posts
jari10 replied at 15-1-2022 06:18 PM
Budak ni ada hire peguam kan..dia bayau sendiri ka atau ada yg sponsor haha

Free kot sbb lawyer drp persatuan Peguam2 Muslim malaysia.

"Presiden Persatuan Peguam-Peguam Muslim Malaysia (PPMM), Datuk Zainul Rijal Abu Bakar berkata, atas dasar itu dan atas arahan untuk mewakili Daniel, maka PPMM melalui Tetuan Hariz Syakinah & Co. akan hadir di hadapan Mahkamah Tinggi."
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca kat fb ust pahrul, imam zahari dah tak imamkan solat subuh tadi
Dah mengundur diri lah kot
Hanat betol mat gian ni & yg tukang sebar video tu
Mereka punya pasal, inam yg dah banyak berjasa terpaksa bersara
Netizen yg kunun educated lagi urban kutuk perbuatan imam & ajk, tapi buat tak nampak pulak punca semuanya ialah ada sekor hanat taik dadah curi duit tabung MASJID
Oh lupa, dia curi duit tabung masjid, bukan duit tabung netizen acah educated lagu urban tu
Cer kalu hanat ni curi duit mereka, habis serata socmed dia pergi viral muka pencuri jika dapat rakam
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 10:54 PM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 11:05 PM From the mobile phone | Show all posts
40 kuang krew MENUNGGU? .. Who are THEY?  Agak fishy jugak.. Bukan la nk bela sapa sapa
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 05:48 AM From the mobile phone | Show all posts
uda replied at 15-1-2022 09:30 PM
Ada I dapat dlm group whatsapp : mak dia kata anak dia baik dan tak pernah mencuri. Dia tak curi p ...

Mak-mak memang perangai macam itu, walau dah masuk mahkamah sekalipun akan tetap membela anaknya kata tak percaya anak dia jadi pencuri, tak percaya anak dia hisap dada lah, hala-hala sesuci embun di bawah lindungan Kaabah sebegitu
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah nak kena saman kan. Ambik. Pi lagi viral2 cambodo.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Padan muka budak ni
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
belon replied at 15-1-2022 11:05 PM
40 kuang krew MENUNGGU? .. Who are THEY?  Agak fishy jugak.. Bukan la nk bela sapa sapa

Kalau di tempat kita, kes-kes kecurian dipantau ahli komuniti setempat yang biasanya membuat rondaan secara bergilir-gilir. Kebanyakannya terdiri dari para belia yang masih bujang. Mungkin itu yang dimaksudkan ahli-ahli Kuang Krew.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
India yg sibuk crowdfund tu mana tau cmne mandi jenazah. Elok la kena libas pon klu dh dadah mcmtu.
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 03:33 PM | Show all posts
Kalau dah mat dadah tu sekupang pun tak guna. Hidup dah menyusahkan mak bapak, menyusahkan satu kampung. Elok dimasukkan dalam Pusat Serenti yg rata2nya org Melayu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2022 11:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Bertabah la pakcik..
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 06:10 AM GMT+8 , Processed in 0.070079 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list