CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123
Return to list New
Author: Raline

[Politik] Adun pun main dadah...air kencing positif

  [Copy link]
Post time 15-1-2022 05:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Xsangkanya adun tmpt iols rupanya..
Dulu masa attachment kt court tlk intan slalu gak jmp dia
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
LoveSungmin replied at 15-1-2022 01:23 PM
peguam?? pftghhhh

Yer uols..mmg lawyer pun..
Dulu slalu jmp kt court..igt lg masa tu dia amek utk kes rogol..tp masa tu kes xjln utk bicara sbb dia ada meeting ngan pegawai kerajaan
dia ok je xde nk sombong2 pun
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 07:25 PM | Show all posts
Nape nama dia Terence Naidu?ada darah India ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 07:50 PM From the mobile phone | Show all posts
mimi_ayu replied at 15-1-2022 05:57 PM
Yer uols..mmg lawyer pun..
Dulu slalu jmp kt court..igt lg masa tu dia amek utk kes rogol..tp masa ...

i see.. tapi dah kantoi dadah ni, hilang la kredibiliti.. unless his client tak kisah la..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 07:51 PM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 15-1-2022 07:25 PM
Nape nama dia Terence Naidu?ada darah India ke?

chindian la kot..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 08:37 PM | Show all posts
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:10 PM | Show all posts
kat twidder pun senyap

puak2 DAPig dan meleis liberal pun berehat dari mentwidderkan diri

ES yang jadi mazhab terkini geng2 liberal pun dah bongkar mamat ni parti dgn geng2 polis kurap

takpe la.. setakat rogol, dadah tu masih suci buat DAPig..

kalau tok imam sebat budak dadah, terus cop taliban, islam jahat, Bahasa Arab dan PAI is useless


Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 09:22 PM | Show all posts
               
'Saya dihidangkan minuman yang aneh'
Oleh Noor Hidayah Tanzizi - Januari 15, 2022  8:36pm

TELUK INTAN: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Pasir Bedamar, Terence Naidu mendakwa dirinya tidak bersalah berhubung penahanannya dalam serbuan polis di sebuah restoran di Perai, Pulau Pinang, Khamis lalu.

Beliau mendakwa dirinya terdedah kepada anasir yang mencurigakan dan sudah membuat laporan polis sebaik saja dibebaskan semalam serta turut menamakan saksi kejadian berkenaan.

Menurutnya, saksi terbabit juga sudah memberi kenyataan kepada polis dan mengesahkan apa yang dilihatnya.

"Berikutan dengan ini saya memohon pihak polis untuk menyiasat perkara berkenaan dan orang ramai boleh menilai kenyataan beramaran saya kepada polis dan membuat kesimpulan sendiri.
  
"Bagaimanapun, saya akan mempertahankan diri untuk membuktikan bahawa saya tidak bersalah. Pun begitu, ramai yang sudah membuat keputusan bahawa saya semestinya bersalah," katanya dalam kenyataan di Facebook hari ini.

Dalam kenyataan beramarannya kepada polis, Terence menyatakan dirinya diundang bertemu rakan untuk perjumpaan dan makan Tahun Baharu Cina di Pulau Pinang.

Apabila tiba di Perai, beliau mendakwa dibawa ke lokasi di mana dia akan kemudiannya ditahan.

"Saya teragak-agak untuk masuk ke premis terbabit, namun akhirnya masuk. Saya tidak mengambil sebarang bahan terlarang. Saya terkejut ketika dimaklumkan bahawa ujian air kencing saya positif, kerana saya ini merokok pun tidak.

"Saya dihidangkan minuman yang 'aneh'. Saya tidak meminumnya selepas merasa sedikit. Saya kemudiannya dimaklumkan keesokan harinya bahawa ketika saya ke tandas, seseorang telah datang ke meja dan mengisi gelas minuman saya," katanya.

Menurutnya, selepas begitu lama terbabit dalam politik, dan selepas dua penggal dilantik sebagai ADUN, dia amat menyedari tanggungjawab seorang wakil rakyat, yang salah satunya untuk mematuhi undang-undang.

Katanya, keadilan bukan saja perlu dilaksanakan, malah perlu nampak sebagai terlaksana adalah pendiriannya selama ini.

"Seperti mana yang dilaporkan media, sayalah ADUN yang baru-baru ini ditahan polis di Perai. Saya faham kekecewaan mereka di sekeliling saya yang berpunca daripada insiden terbaru ini, di mana saya dilaporkan ditahan kerana didapati positif dadah.

"Tiada apa yang berubah, dan saya akan terus menjalankan tanggungjawab terhadap pengundi saya serta tetap berpendirian bahawa dadah adalah permasalahan sosial dan akan terus berjuang menentangnya," katanya.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 10:20 PM | Show all posts

Dah ada surat jawab ni..

esok terus jadi suci murni la ek lepas pimpinan negeri berpuas hati.. wkwkwkwk
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 05:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Suapkan je babi ni dgn dadah sampai mampus overdos
Reply

Use magic Report

Post time 17-1-2022 03:20 PM | Show all posts
dah suci ke belum?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 07:03 AM GMT+8 , Processed in 0.077612 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list