CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: CARI-MRO

Remaja Curi Tabung Masjid Dan Dimandikan Seperti Jenazah Sebenarnya Kaki Syabu, Dah Dihalau Datuk

  [Copy link]
Post time 14-1-2022 10:00 PM | Show all posts
memang dari awal walau pun aku tak suka apa yang lobai2 tu buat tapi aku tak simpati pun dengan budak pencuri ni.

dua2 loser

Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
chandrahusin replied at 14-1-2022 03:03 PM
bdk ni lambang kegagalan seluruh institusi negara
dia kaki syabu
dia jgk anak mangsa mak ayah yg tak ...

Tu laa dah jd kaki shabu kaki rempit kaki rogol diam sajelaa.. benda ni boleh banteras kalo mak pak main peranan..

Aku saje je ckp kat anak aku.. kalo kome ade hati nak merempit.. aku akan mai.. aku pakai baju tshirt dgn kain batik nak join rempit sama.. sape yg malu..tak nak malu jgn buat benda tak senonoh..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:05 PM | Show all posts
makin ramai budak cani di masa depan,  rakyat semua akan terikut derita,  bukan je masalah jenayah,  harga barang pon makin naik pasal kerajaan kene cetak lebih byk wang kertas bantu deols,  nilai ringgit akan jatuh atau di gelar inflasi
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:07 PM From the mobile phone | Show all posts
Masaalah sosial sungguh.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by IRZeeBuk at 14-1-2022 10:41 PM

Yang aku tak puas hati tok imam pun letak jawatan.. aku rs tak salah pun tok imam tu mandikan penagih dan viralkan. Mmg penagih, nak kasi kurangkan  kesan mmg kena mandikan. Die sengaja mandikan mcam jenazah sbb nak bg pengajaran pd budak tu dan supaya orang lain yg melihat jadi takut nak curi tabung masjid. Ini JAIS  langsung tak bekap tok imam tu. Lemah nya nampak.. kalau netizen hentam tu aku ok lg sbb netizen mmg mulut celupar. Tapi kalau JAIS pun amik tindakan pada tok imam tu, orang akan makin nampak lemahnye credibility seorang tok imam, pandang rendah pada masjid2. Ape yg tok imam buat tu betul. Bagi pengajaran. Tapi dsbabkan celuparnye netizen, tok imam pulak yg disabit. Budak tu yg salah, tok imam yg dilahar teruk. Tok imam tuh.. kenapa manusia ni penuh dengan perasan negative
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:52 PM | Show all posts
i rasa pihak masjid tu betul!!!
paling best , bagi je budak ni kat tempat  gali  liang lahad , mungkin akan  terbit rasa insaf.

Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 12:56 AM | Show all posts
krustykrab replied at 14-1-2022 06:05 PM
Kannn...rasa nk tampar je mulut2 diorg ni..
Agama je islam tp tak percaya qada n qadar

Mindset kaum Mlyu ni asl hri ni khwin, mlm ni msti ngeseks kuat2 spya esok dpt ank. Xdpt ank? Kna hamun lah jwpnya, nmpk sngt kaum Mlyu ni klau dh khwin, dlm otak nak ngeseks je.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 01:44 AM From the mobile phone | Show all posts
Lengkali gosok la lembut2 bior budak ney syok sangat ingat sampe mati..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 01:38 PM From the mobile phone | Show all posts
jangan buat video lain kali
diam2 je
orang Malaya sekarang dah bangun dari tidur
well still tidur lagi laa sebenarnya.
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 01:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Kamera tu yang sepatutnya dipersalahkan, tak ada bukti gambar atau video, tak jadilah kes ini
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 02:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Betul,  video ni mmg x patut diviralkan
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 16-1-2022 12:28 AM From the mobile phone | Show all posts
mak pak dia mmg masih hidup lagi ke?

Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 03:38 PM GMT+8 , Processed in 2.220068 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list