CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 8634|Reply: 96

Maya Karin Nak Kahwin Dengan Ahli Politik Berpangkat Datuk?

  [Copy link]
Post time 14-1-2022 08:39 AM | Show all posts |Read mode
Maya Karin tampil menepis dakwaan sesetengah pihak yang mengaitkannya dengan seorang individu berpangkat Datuk.


Pelakon itu yang ditemui semalam berkata, dia sememangnya berkawan baik namun tidak mempunyai hubungan istimewa dengan individu tersebut seperti yang didakwa segelintir pihak sebelum ini.




Foto: IG




“Ya, memang kami rapat. Tetapi bukan seperti yang didakwa. Kami hanya berkawan baik.


“Saya ada ramai kenalan orang politik. Jadi saya tak faham bagaimana dakwaan seperti ini boleh timbul,” jelasnya.




  



Maya berkata demikian ketika hadir di sidang media filem Telaga Suriram di ibu kota baru-baru ini.


Hadir sama adalah sutradara terkenal Osman Ali serta barisan pelakon hebat seperti Ellie Suriati, Nabila Huda, Farid Kamil, Scha Alyahya.


Dalam pada itu, Maya mengakui masih terbuka hati untuk berumah tangga.




  



Namun pelakon jelita ini berkata tidak ada tekanan untuk itu dan ketika ini lebih memilih untuk menambah lebih ramai kenalan dan meluaskan jaringan sosial.


“Tentu sekali saya masih mahu berumah tangga. Tetapi sekarang saya hanya menambah lebih ramai kenalan. Meluangkan lebih masa, bertemu kawan baharu meskipun dahulu saya merasakan tiada keperluan. Segan.


  



  



“Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) adalah masa terbaik untuk saya kenal lebih ramai orang. Tambah jaringan sosial.


“Jadi, buat masa ini tiada tekanan untuk berkeluarga,” katanya lagi. -CARI


Sumber: Utusan Online
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:35 AM From the mobile phone | Show all posts
HI ker? Sukahati kau le..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:39 AM | Show all posts
dgn sapa plk..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:02 AM | Show all posts
dengan KJ-nikhan kepham ke? boleh lah sama-sama berkepham tanpa deodorant... gittcheww..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:04 AM From the mobile phone | Show all posts
Berani ke kj menduakan nori terang2an
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Dia ni ke yg berlakon jd mak dlm ikan panadol tu ye? Mcm muka dia laa tapi takkan dia dah tua gitu?

Suka dia masa jd duta celcom kot, masa tu bersepah2 billboard kat highway gambar dia pakai dress biru yg cantik tu nampak ramping sgt.
Time tu dia memang agak kurus.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:08 AM From the mobile phone | Show all posts
Berapa umur maya ni? Masih cantik lgi wpun sheols sjns yg bukan menjaga kecantikan sgt....
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:10 AM | Show all posts
Pak.dolla replied at 14-1-2022 09:35 AM
HI ker? Sukahati kau le..

siapa tu.. meols kenal KJ dgn SS JE haha
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:13 AM From the mobile phone | Show all posts
Katanya chepit dan ketiak sheols bau asemmm... Soo datuk kepam janggut rebonding mana plak yang nak dekat sheols ni? nak pitenah bung, sebab yang tu memang sekian nampak busuk dan kepam macam ikan masin sabah dan ikan buntal kering.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:46 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 14-1-2022 10:13 AM
Katanya chepit dan ketiak sheols bau asemmm... Soo datuk kepam janggut rebonding mana plak yang nak  ...

semoga Datuk tu takde deria bau u.. seksa nak tahan bau keti dia nanti
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:49 AM From the mobile phone | Show all posts
Haiyooo tiak sheol bau asam keping kahhh?
moga sheol disambar company deodorant as duta
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:49 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 14-1-2022 10:13 AM
Katanya chepit dan ketiak sheols bau asemmm... Soo datuk kepam janggut rebonding mana plak yang nak  ...

siyes la pakej atas bawah bau ikan peram??
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:57 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha kesian btul cik maya ni. Asal ada thread dia mesti kait ketiak masam.. serius ka ni? Ada sapa pernah bau ke.. hahah
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
raja vaksin mne ada pangkat datuk
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 11:44 AM | Show all posts
newyork replied at 14-1-2022 10:57 AM
Hahaha kesian btul cik maya ni. Asal ada thread dia mesti kait ketiak masam.. serius ka ni? Ada sapa ...

iolls tak penah bau lagi. Tapi sepupu iolls penah naik lrt dengan dia. Memang keti sheolls berbau yach...
penah jugak dengar gosip orang hiburan yg baju wardrobe utk sheolls pon berbau.


Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 11:55 AM From the mobile phone | Show all posts
awanysss replied at 14-1-2022 02:10 AM
siapa tu.. meols kenal KJ dgn SS JE haha

HI a.k.a tok hans..logik x kalau dgn tok serani tu?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 12:06 PM | Show all posts
patut la ellie bergegas gi vaksin ye..
rupanya ada job..
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 12:14 PM | Show all posts
Pak.dolla replied at 14-1-2022 11:55 AM
HI a.k.a tok hans..logik x kalau dgn tok serani tu?

laa bukan tajuk kata ahli politik ke..
sejak bila tok hans join politik
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Gosip picisan untuk promot crita baru maya je
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
awanysss replied at 14-1-2022 04:14 AM
laa bukan tajuk kata ahli politik ke..
sejak bila tok hans join politik

Itu pakcik teka ja..tpbkn ka itu tok hans sudah masuk pkr dan mau berenti dunia retis?
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 06:36 AM GMT+8 , Processed in 0.115093 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list