CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: mattzzx

[Pulau Pinang] 'Rumah Sembang Pasemboq Utara V132'

 Close [Copy link]
Post time 11-1-2022 11:40 AM | Show all posts
kt rumah kaka 3 tmpt letak kalendar termasuk bilik anak pompuan.
thn ni dpt 1 letak kt ruang tamu je.
ptg ni adik kaka nk dtg bg kalendar.

kt fb ramai dah bising sb ada ura2 nk pkp balik
asal nk raya mesti ada pkp.
kaka nay balik sabah sampai raya ke caner.
kaka pun pelik nape gov tak tutup sempadan utk kawal omicron.
nay pon dapat sebab supplier asben nay bagi
kan selalu dapat kalender kalau
beli barang sekolah
tahun ni nay tak beli lagi baju sekolah derang
masih guna yang lama punya

tak kaka nay balik yang cuti sekolah bulan 3 tu je
tak stay sampai raya
ada ura2 bakal pkp balik
tapi KJ cakap Malaysia dah tak boleh nak
hadap lockdown lagi
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:40 AM | Show all posts
NaylaArisha replied at 11-1-2022 11:24 AM
yer kiranya macam tu lah
nay makan supaya
senang nak hafal Al Quran


bagus lah gitu nay amalkan
sekarang tak belajar pun nay boleh hafal juga


Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 11:44 AM | Show all posts
novelloverzz replied at 11-1-2022 11:37 AM
Nov bc post sha br nov pasan sha ade tag. Sowi x pasan. Ketinggalan ketapi sikit hr ni

pagi ni free kah?  
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:44 AM | Show all posts
NaylaArisha replied at 11-1-2022 11:24 AM
kadang2 yang cemburu tu bukan orang lain pon
ada tu di kalangan saudara kita sendiri juga
tak bol ...

betul tu
orang cemburu ni tak kenal siapa
saudara ke adik beradik ke kawan ke
sifat tu tak boleh hilang


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:45 AM | Show all posts
NaylaArisha replied at 11-1-2022 11:25 AM
banglo pon nay tak mampu lah matt

boleh duduk apartment je

oklah apartment pun
tak perlu besar2

janji nay hidup selesa di rumah tu


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:47 AM | Show all posts
NaylaArisha replied at 11-1-2022 11:27 AM
tau tak napa nay tak tengok kat tv
sebab kalau kat tv cuma bersiaran 1 episod
sehari dan kadang2  ...


betul lah
kita pun tak tertunggu dgn iklan
bila kita senang, kita boleh tengok bila2 masa pun dan berapa lama kita tengok, tiada had


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:48 AM | Show all posts
NaylaArisha replied at 11-1-2022 11:27 AM
tak apa nay tak kisah pun
tau yang matt suka bergurau


terima kasih kerana memahaminya
nay pun suka bergurau juga kan?


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:48 AM | Show all posts

matt tahu sha memang sentiasa sudi mudi tu...

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:49 AM | Show all posts
sfhzuraz replied at 11-1-2022 11:38 AM
tak lebat tp sampai ke maghrib juga hujan.

matt ada 1

ooo lama juga hujan tu
oklah basah lah skit bumi tu

terima kasih zura
nanti matt tepek


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-1-2022 11:58 AM | Show all posts

yolah tu sha

sha dah oder mee tarik?

Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:10 PM | Show all posts
mattzzx replied at 11-1-2022 11:58 AM
yolah tu sha

sha dah oder mee tarik?

oda dh tp yg sha nk tu xde, so sha beli tomyam.
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Tashu replied at 11-1-2022 11:44 AM
pagi ni free kah?

Byk keje tp mencilok kejap2 ms boss msk meeting
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:12 PM | Show all posts
tmpt kaka ada beberapa tmpt yg jual termasuk jiran blok d.
klu laksa lemak tu yg susah sikit nk jumpa.

klu ada masuk kaka bg
klu takde, kaka bg kt bod jagaan yg lain.
kat tempat nay mmg susah nak jumpa kaka
nak cari kena ke depan MCD
sebab depan apartment rumah nay
apa2 pon tak boleh nak jual

sama lah dengan nay
lg pon yang masuk semua pon
orang yang sama jer hari
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:13 PM | Show all posts
bersabar je la nay.
kt 2 bod lain ada juga partner yg rajin masuk
yg kt sini lah yang...

partner nay yg sorang tu yg huruf b
.....kaka pm.
nay tu nasib ada nov
kalau tak ada
hampeh ah nak dapat partner yang rajin
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:15 PM | Show all posts
susah nk cakap klu bos mcm ni.
tapi nay nak cakap jugak dengan dia sebelum buat gaji
nay nak kenaikan sbb nak beli rumah
ikut basic nay sekarang
masih tak lepas kalau nak guna nama nay sorang je
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:15 PM | Show all posts
kaka paham ayat nay tu
kolig nay yg nk apply
tu kaka ckp tu nk menambah hutang.
lama2 nanti boleh jd kes gali lubang sini tutup lubang sana
betul tu lagi menyusahkan hidup
kalau bertambah2 hutan ni nanti
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:20 PM | Show all posts
pagi tadi baca tarif elektrik nak naik pulak
macam2 la kt mesia ni
katanya tak membebankan pengguna
bila tarif naik gerenti benda2 lain pun naik juga
takiyuddin cakap
tarif elektrik naik takkan menyusahkan rakyat
semua benda nak naik
telor ayam pon dah naik harga kan
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:21 PM | Show all posts
migrain nay dah ok ?
ye la sabtu ahad nay tak mereply
migrain nay dah okay kaka
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:29 PM | Show all posts
mmg pun nay
dia patut dah lama bersara
itupun ada terbaca dia nk bertanding next pru
entah apa ah yang dia nak lagi kan
geram pon ada kesian pon ada
Reply

Use magic Report

Post time 11-1-2022 12:30 PM | Show all posts
moga yg baik2 je la utk dia.
semoga dia tak terima lg offer jd menteri.

dia juga berjiran dgn sosilawati klu tak silap.
sb masa kes sosilawati dibunuh dulu
ada dia dgn anak sosilawati.
harap2 yang terbaik je kaka

dulu suka tengok dr masyitah
masa dia bagi ceramah
forum perdana hal ehwal islam
lepa tu dia pon ke laut juga
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 06:33 AM GMT+8 , Processed in 0.083844 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list