CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Author: dudaberhias

Edisi Klinik Murah Hatyai, Retis yang buat pembedahan plastik tak berapa nak jadi.

  [Copy link]
Post time 15-12-2021 09:43 AM | Show all posts
missHaidiD replied at 15-12-2021 01:18 AM
Ct caras pun ke.nowa dia buat apa
Jah jgn dilupai

Ct tu iols perasan bibir dia udah lain.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-12-2021 09:44 AM | Show all posts
Mohon siasat Daiyan trisha jua.
Sherry ibrahim
Fazura
Nazim othman
Erry putra

Mostly they go for botox je kot.
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:45 AM | Show all posts
Karat acik faz jangan lah kecam iolsiols tidak memihak dimana mana




This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-12-2021 09:45 AM | Show all posts
mizzmimi replied at 15-12-2021 09:40 AM
Dah seiras Kak Ton dah mukanya.. Dulu muka kg.com tapi lepas alter tak rasa upgraded pon. Sama je  ...

kurlasttt perumpamaan kaka... dulu kampung sekarang hulu pekan... mujur bukan dulu kampung sekarang setinggan
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-12-2021 09:46 AM | Show all posts
Cleocatra replied at 15-12-2021 09:45 AM
Karat acik faz jangan lah kecam iolsiols tidak memihak dimana mana

doktor kaka faz memang cekap yachh, menjadi betul...

harap sesape share doctor sheolss...

jangan pi pedajal orang ala2 mamakentut pulak pergi bagi nombor doktor si lahanat nordin
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
missHaidiD replied at 15-12-2021 11:41 AM
Untuk tatapan kaka dipagi hari

Hahahahahahahaah bongok la gambar ni..kaka tunjuk kt seben tgh minum kopi sebelah terus bdekah dia ketawa

Diorg ni bodoh pekat sgt eh..sama la mcm acik rina Aron..

@dudaberhias acik rina ni blh masuk list ke dak?

Dulu Rupe mak rimau..sekarang ala2 pussycat dolls
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:51 AM | Show all posts
Mary_jane replied at 15-12-2021 09:44 AM
Mohon siasat Daiyan trisha jua.
Sherry ibrahim
Fazura

Erry Putra terus aku terbayang dagu dia macam ada dua bijik batu tergantung
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Mak toklip jgn dilupa yach..tu lg laaa..konon Umur 40an Masih bgetah jamu segala .hujung2 kantoi buat cucuk botoks etc.

Ni jiran dia sendiri yang confirmkn..dh muka helok dia campak laki lama .kawen laki baru..dasar perangai ntah Pape .hujung2 suruh org panggil ko BONDA?:'
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 15-12-2021 09:52 AM | Show all posts
Mary_jane replied at 15-12-2021 09:44 AM
Mohon siasat Daiyan trisha jua.
Sherry ibrahim
Fazura

sherry ibrahim, nazimah dan erry iols rasa clean kaka...
tapi tak tengok dekat TV lagi sebab jarang nampak berlakon dah pun...
kalau nampak terbonjol2 macam jimmy neutron tau2 ler
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-12-2021 09:54 AM | Show all posts
Normabaru replied at 15-12-2021 09:51 AM
Mak toklip jgn dilupa yach..tu lg laaa..konon Umur 40an Masih bgetah jamu segala .hujung2 kantoi bua ...

mak dengan menantu sekali... sah2 lerr botoks lagi cucukk kalau terbonjol2 macam sumbat telur kat celah pipi... yihhh persis hamster dah nengok dedua anak beranak ni...

Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:54 AM | Show all posts
kalau edisi jantan paling meollss x boleh blah muka si pian cecupak ni..time muda kendu la jugak bila kertu pandai main botox jadi muka rosnah mat aris..hannjenggg sgat..


sebelum botox


kembaq rosnah mat aris..


Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Normabaru at 15-12-2021 11:56 AM
missHaidiD replied at 15-12-2021 11:26 AM
Masa muda


Ni kan model atas sofa.Ke adik dia...kaka pening sikit muka depa adik beradik

xtakut ain mcm kakak@adik dia ke
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:55 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-12-2021 09:52 AM
sherry ibrahim, nazimah dan erry iols rasa clean kaka...
tapi tak tengok dekat TV lagi sebab jaran ...

Ukasah, haelina cemana pulak kaka?
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:56 AM | Show all posts
Bff dengan ramai retis bole la jugak masuk ye


This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 09:57 AM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 15-12-2021 11:54 AM
mak dengan menantu sekali... sah2 lerr botoks lagi cucukk kalau terbonjol2 macam sumbat telur kat  ...

Hahaha tu la pasal..si yati elok je makin kucutttt...hehehe
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 15-12-2021 09:57 AM | Show all posts
kookiechip replied at 15-12-2021 09:55 AM
Ukasah, haelina cemana pulak kaka?

hidung uqasha sekarang nampak tirus sangat... tapi macam meletop doktor yang buat tu

pipi dia kembung2 tu memang semulajadi dari muda, tu sebab selalu pakai krim yang rasa kulit tegang lepas pakai tu... produk timbang kilo gitteww...

ehh macam mana kaka tau yach? pernah pakai kot
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-12-2021 09:57 AM | Show all posts
mana gambar gigih cocok sbb nak jadi Dafi dulu?
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:00 AM | Show all posts
Cleocatra replied at 15-12-2021 09:51 AM
Erry Putra terus aku terbayang dagu dia macam ada dua bijik batu tergantung

Kan ada musim dagu belah, lesung pipit jadi trend. Hatta tahi lalat kat muka pun jadi ikutan. Back to the topic, ajai pun jangan dilupa. Masalah sinus tak silap. Hmm.
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:02 AM | Show all posts
dudaberhias replied at 15-12-2021 09:52 AM
sherry ibrahim, nazimah dan erry iols rasa clean kaka...
tapi tak tengok dekat TV lagi sebab jaran ...

Kaka tengok batang hidung dan dagunya ituh...
Dagunya seperti kerandut berbuai buai...
Nampak ke tidokkkk
Tak nampak iols nak panggil ratu kanjeng mandikan kaka dalam telaga 7 kaki dalam

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-12-2021 10:02 AM | Show all posts
Cleocatra replied at 15-12-2021 09:45 AM
Karat acik faz jangan lah kecam iolsiols tidak memihak dimana mana

Amboi memasing berlumba jambu-jambuan air.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2022 01:43 AM GMT+8 , Processed in 0.360485 second(s), 39 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list