CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MRO

"Sorry Fatima,"-Fazura Batal Percutian Ke Luar Negara

  [Copy link]
Post time 12-12-2021 09:34 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 12-12-2021 09:28 AM
Terserlah la giler dia kalau surah almulk tu pun dia boleh buat main dlm forum ni... Hitam betul h ...

ah kheun bagus buat posting macam ini...utk meredakheun dan memujuk hati itewww, ayat akhir iteww harus ditekankheun.......bila kena batang hidung sendiri tahu sentap....

kahkahkahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-12-2021 09:37 AM | Show all posts
Tak hidup dek puji.
Tak mati dek keji.
Tiada yang mampu memberikan manfaat melainkan Allah benarkan,
dan tiada pula yang mampu memberikan mudarat melainkan Allah benarkan.
Go Fazura!
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 09:40 AM From the mobile phone | Show all posts
Hypothetically replied at 12-12-2021 09:37 AM
Tak hidup dek puji.
Tak mati dek keji.
Tiada yang mampu memberikan manfaat melainkan Allah benarkan, ...


"mummy syg baby potima to mars and back"

sygnya mummy bimboos bila stuck tak dapat bercuti oberseas...


kahkahkahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 09:49 AM | Show all posts
So what. Dia tak kacau hidup ko atau org lain. Peduli lah. Go Fazura.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Hypothetically replied at 12-12-2021 09:49 AM
So what. Dia tak kacau hidup ko atau org lain. Peduli lah. Go Fazura.

dia tak sentap tapi ko yg merapu ala ala defender of the universe pehal?

pegidah

kahkahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 09:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 12-12-2021 09:33 AM
Rajin stalk dorang ek  Gigih betul.. Haters abadi  Ko bukan kisahkan fattah je ...

Kita serupa je tudung. Haters2 ni mmg perangai mcm tu. Tak kisah haters siape pun. Mmg akan Gigih stalk retis/orang yg diorang benci. Kalau tak mane nak dapat bahan kan.

Jadi uols dan haters Lofa yg lain tak payahlah nak perasan korang lebih baik dari haters missfake dan haters2 retis lain.
Tengoklah korang. Segala aktiviti yg lofa dan kaum kerabat dia buat, banyak yg korang tahu. Bila, kat mana, buat ape, siape...banyak korang tahu. Stalk sana sini nak cari bahan. Jadi sama je.
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:00 AM From the mobile phone | Show all posts
tulip-rain replied at 12-12-2021 09:56 AM
Kita serupa je tudung. Haters2 ni mmg perangai mcm tu. Tak kisah haters siape pun. Mmg akan Gigih  ...


oh sipinkcolortudung ni haterz loopak.....

patut pangai macam setang kt tred lopak...kt sini transform jadi angel la....

memang akan jadi ruji bahaman aku la spesis bangkai macam ini

kahlahkahkah


Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:03 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahaha yg sentap merapu tu ko. Go go go fazura. Keep shining.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-12-2021 10:40 AM From the mobile phone | Show all posts
stingerboss replied at 12-12-2021 09:34 AM
ah kheun bagus buat posting macam ini...utk meredakheun dan memujuk hati itewww, ayat akhir iteww  ...

Sekarang ko yg terlebih sentap bila terbukti fitnah orang
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 12-12-2021 10:40 AM
Sekarang ko yg terlebih sentap bila terbukti fitnah orang

ko mesti gunakheun tagline ini from.now on...utk menyejukkheun hati ko......dan membuktikheun ko kononnya dah berjaya utk menyentapkheun the legendary stinger......


p.s...ko ingat forummers bodoh tak dapat nampak saper yg sentap?


kahkahlahlahlahkahlahkahkahkaj
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
tulip-rain replied at 12-12-2021 09:56 AM
Kita serupa je tudung. Haters2 ni mmg perangai mcm tu. Tak kisah haters siape pun. Mmg akan Gigih  ...

Aku tak stalk lofake n binik dia pun dah blok semua pasai dorang kat iG nun Tp ko gigih.. Salute
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:44 AM From the mobile phone | Show all posts
stingerboss replied at 12-12-2021 10:43 AM
ko mesti gunakheun tagline ini from.now on...utk menyejukkheun hati ko......dan membuktikheun ko k ...

Ko yg x boleh terima yg ko dah kantoi n cepat sentap.. Forummer pun tau ko yg lebih sentap
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Hypothetically replied at 12-12-2021 10:03 AM
Hahaha yg sentap merapu tu ko. Go go go fazura. Keep shining.

the shining armour....

kemampoan yg nan hado....

anak jadi sandaran....

kasih syg pada anak yg datang hanya bila cekpit ngernyam tak dapat cuti ober the seas...


kahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:46 AM From the mobile phone | Show all posts
stingerboss replied at 12-12-2021 10:00 AM
oh sipinkcolortudung ni haterz loopak.....

patut pangai macam setang kt tred lopak...kt sini tran ...

Ko yg lembap x tau aku haters lofake.. bahasa aku guna dengan bahasa korang guna lain.. So yg setang tu ko
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 12-12-2021 10:44 AM
Ko yg x boleh terima yg ko dah kantoi n cepat sentap.. Forummer pun tau ko yg lebih sentap :l ...

must tag these liners toool


kahlahkahkahkahkahkahkahlahkah

aku suker bila lihat keturunan bangkai macam ko rasa kemenangan........konon la


kahlahkahlahkah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:48 AM From the mobile phone | Show all posts
stingerboss replied at 12-12-2021 10:47 AM
must tag these liners toool



Menang byk la.. Semalam kene londeh kat porum.. Amacam best tak
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 12-12-2021 10:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 12-12-2021 10:46 AM
Ko yg lembap x tau aku haters lofake..  bahasa aku guna dengan bahasa korang guna lain.. ...

kahkahkahkah...once a bangkai always a bangkai  like you..

my bad... i overlook bab ko bangkai pada loopak...

kahkahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:51 AM From the mobile phone | Show all posts
Tudungpink replied at 12-12-2021 10:48 AM
Menang byk la.. Semalam kene londeh kat porum.. Amacam best tak

convince me convince me.wahai keturunan bangkai..

kahkahkahkahkahlahkah
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 10:59 AM From the mobile phone | Show all posts
punyer la x nak ngaku sentap.. X tenang hidup tenangkan hati sendiri merempan x sudah2 Semua org tau ko sentap
Reply

Use magic Report

Post time 12-12-2021 11:07 AM From the mobile phone | Show all posts
Ada yg sentap?? ????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-8-2022 01:22 AM GMT+8 , Processed in 0.090303 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list