CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MRO

"Sorry Fatima,"-Fazura Batal Percutian Ke Luar Negara

  [Copy link]
Post time 7-12-2021 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
stingergrape replied at 7-12-2021 07:03 PM
Retis bimbos...fazzfanatic rupanya bukan sekadar bimbos tapi dugong rupanya...

Kahkahkahkah

sapa yg bimbos? sapa yg dugong? sapa? sapa?



kahkahkah


Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 07:12 PM From the mobile phone | Show all posts
stingergrape replied at 7-12-2021 07:05 PM
You are not being defensive are you?

Go do your homework.....jgn setakat membodohkheun diri dgn m ...

hmmm...apa-apalah beb..kalau aku layan sama ja benak ngan ko..
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 07:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Apahal forumer kat sini semua meroyan tah apa apa ni?

Fazura tak cakap pun nak batalkan percutian
Fazura tak cakap pun nak percutian ke luar negara

Pathetic click bait.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Sian meroyan sakit hati ngan orang ala si tulip lofake tunjuk bodoh laki bini x nak komen kat sini jugak ko masuk komen.. Punyer la ramai seru ko kat thread dia.. Sebab ko pun x sanggup nak hadap kebodohan dorang laki bini ker   Klako Lobenak dan bahasa hazab berpisah tiada.. Kisah pulak ko ngan anak org tu.. sedih hidup meroyan.. Sendiri pun bimbo
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ada pula orang yang sakit dalam forum ni.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 09:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Semaknya baca sekor dua yg tak abis meroyan dgn Setiap post, tindakan, tngkh laku faz. Siap baby fatima pun dibawa2.
Adoii
Dahla mengeja dengan begitu annoying sekali.
Bak kata jiran dia yg 3 tahun tu, Ko sekolah tak? Kenapa menaip serupa bangang?
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 09:31 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau nak tengok kipas susah matik retis bercekau bleh tgk kat thread lopakpuris-patahpazura.
Dolu2 bleh pegi thread noned dgn pasha
Kat situ setaz setazah boleh twist sekelip mata....vice versa

Btw, bagus x gi cuti ramai2
Bagi yg 'berani' je pegi
Dlm malaysia pun sesak napas tgk semua tempat
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 10:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodoh bebalnye laaaa sapa yg cakap dia batal percutian. Bertingkek2 bebalnya.. sebijik lobenak.
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 10:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Ramai Pazzmaniatic yg menggelupur keww?

Kahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Rasanya dia nak g umrah dgn pz.. tp mayb d batalkan last min..mcm ada baca kat igs pz aritu yg dia nak g umrah dgn kaka faz
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Anak besar tu dah tau ke pasal bercuti, apatah lagi oversea atau dalam negara? Omaknya yang teringin dan tak sabar kot
Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
stingergrape replied at 7-12-2021 10:50 PM
Ramai Pazzmaniatic yg menggelupur keww?

Kahkahkahkahkah

iols confuse siapa yang menggelupur sebenarnya

Reply

Use magic Report

Post time 7-12-2021 11:44 PM From the mobile phone | Show all posts
codenamedream replied at 7-12-2021 11:38 PM
iols confuse siapa yang menggelupur sebenarnya

Bak kata anak jiran aku yg 3 tahun...siapa makan capsicum...dia yg rasa pedasnya?

Ko rasa pedas tak?

Kahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 12:04 AM From the mobile phone | Show all posts
olaklempit replied at 7-12-2021 11:33 PM
Anak besar tu dah tau ke pasal bercuti, apatah lagi oversea atau dalam negara? Omaknya yang teringin ...

Fazzmaniactics bengap mana boleh nak terima kenyataan ini....
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 12:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Takutnya seramnya ada seekor makhluk mengelupur mengelepek kelepak kelepuk bitter pahit masam dengan seorang fazura
Yang tt pun satu hal caption instagram fazzy takdak pun tulis batalkan percutian oversea ngokngek betoi
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 12:26 AM From the mobile phone | Show all posts
Thread yg xde nilai gosip.
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 12:27 AM From the mobile phone | Show all posts
Boring la cerita2 biasa mcm ni.
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 12:45 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Galgadot22 at 8-12-2021 12:49 AM
Fly_over replied at 7-12-2021 06:36 PM
kenapa nenek tak bimbo menurunkan cucu yg bimbos mcm chuols?




Ini win! Hahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 01:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Apa yang bimbo nya...kat mana bimbonya..tolong bagitau aku kat mana ayat fazura tu menunjukkan ayat bimbo..omg...diri sendiri tak cermin..ke takde cermin kat rumah ?  tanya je ..


Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2021 02:05 AM From the mobile phone | Show all posts
Pedo gila merata2 komen.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

24-5-2022 09:18 AM GMT+8 , Processed in 0.079789 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list