CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Raline

Ramai rupa-rupanya yang rindu Lan A To Z

  [Copy link]
Post time 29-11-2021 02:02 PM From the mobile phone | Show all posts
orkidorkido replied at 28-11-2021 10:57 PM
Bila dah tua ni nampak macam pakcik-pakcik kampung yang biasa kita lihat.

Memang.  Dia stay sg boya rawang . P.cik2 sgt
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Cantik sgt wife dia dulu2.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak payah..nmpak aura haus tu...aku tetap nk mawi supaya org di sana tu menggeluporrrr
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:21 PM From the mobile phone | Show all posts
Ini kalau berselisih kat jln pun harus tak tahu sapa.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:56 PM | Show all posts
macam pkai gigi pelese je
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak memorable pun dia nih. Sapa rindu dia tu? Hahahahah
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:05 PM From the mobile phone | Show all posts
amira_adlina replied at 29-11-2021 08:40 AM
Ank heols yg sumbing tu masa dgn marcella kan
Knp bercerai eh?mcm lost cerita tu
Ade ke gmbr terkini ...

Yepp anak sulung. Kisah cerai ada dlm benang lan aritu. Susah hidup marcella masa dgn dia ni kan.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Nah link lama.

https://b.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=1205629&extra=&mobile=2
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:24 PM From the mobile phone | Show all posts
hyie replied at 28-11-2021 01:21 AM
lepas kes heols mencerca ctdk suatu ketika dahulu, meols terus bolayan heshe sampai sekarang yach :l ...

Ni kes Lan cerca Tok T di majalah Mangga ka apa tu ka sebab sheol tamau bergambar berdua? Jika iya, haiyoh kakak, tkkan masih berdendam dari sekolah menengah hingga sekarang.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:29 PM | Show all posts
amira_adlina replied at 29-11-2021 08:40 AM
Ank heols yg sumbing tu masa dgn marcella kan
Knp bercerai eh?mcm lost cerita tu
Ade ke gmbr terkini ...

masa aku g umah kwn aku kt sg buaya.. Marcella dtg umah.. Ya Allah.. cantik nya dia..Terpegun aku tgk.. Kwn aku ckp dia selalu kna tangan..
tp skrg Marcella dh ikut mak dia duk oversea.. aku x ingat Australia ke mana..



Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Perasannya. Kalau ada peminat pun sebab si jep.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:36 PM | Show all posts
chazey replied at 29-11-2021 04:24 PM
Ni kes Lan cerca Tok T di majalah Mangga ka apa tu ka sebab sheol tamau bergambar berdua? Jika iya ...

iya sisthur. Masa tu ala2 sebelum AJL aku chenta padamu yach...namun masa ajl ittew jamal abdillah rasanya pimpin tangan ctdk turun tangga gaytohhh meols rengsa sampai sekarang yachh yihhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah purbakala gini dah rupa paki bukak kedai perabut kat kampung hakak ajer dia ni akak tgk
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Hah? Sapa? Sapa rindu ? Dah takdak keja lain agaknya
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 04:51 PM | Show all posts
babelina replied at 29-11-2021 04:29 PM
masa aku g umah kwn aku kt sg buaya.. Marcella dtg umah.. Ya Allah.. cantik nya dia..Terpegun aku  ...

marcella mmg cantik..masa dia kawen dulu aku tgk, ehh ruginya marcella ni dpt Lan ni..Lan ni dr dulu x hensem pon, perasan je lebih,celah mana tah hensem nya
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 05:05 PM From the mobile phone | Show all posts
babelina replied at 29-11-2021 04:29 PM
masa aku g umah kwn aku kt sg buaya.. Marcella dtg umah.. Ya Allah.. cantik nya dia..Terpegun aku  ...

pondannya pukul perempuan, dah lah tak hensem, lg nak angkat tangan, syukur sangatlah perempuan lawa sanggup terima dia
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 05:09 PM From the mobile phone | Show all posts
hyie replied at 29-11-2021 04:36 PM
iya sisthur. Masa tu ala2 sebelum AJL aku chenta padamu yach...namun masa ajl ittew jamal abdillah ...

Wakaka. Aiol form 2 masa tu. Klasmet ai kemain kutuk Tok T sebab tu yah (dia ngefan A to Z). Ntah kenapa melekat betul suasana dia kutuk2 Tok T tu di memori ai.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
kesian pulak kena hencap dalam nih..aku baca kat fb..ramai komen kata minat abg lan...hihihi..ok je dia jawab..buat macam2 kerja tanak meminta2 katanya sebab masih mampu keje..masuk gv pun belum terbuka hati nak cuba katanya..dah tua2 ni dah sedar banyak kot...dulu2 ada beli magazine masa dia baru2 kawen ngan marcella..siap bergamba dengan anak kucen
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 05:49 PM | Show all posts
MistrezHermanaz replied at 29-11-2021 04:51 PM
marcella mmg cantik..masa dia kawen dulu aku tgk, ehh ruginya marcella ni dpt Lan ni..Lan ni dr du ...

pasal kn dia artis jer masa tu.. klau x mmg x merasa si marcella tu..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 05:51 PM | Show all posts
hotmak replied at 29-11-2021 05:05 PM
pondannya pukul perempuan, dah lah tak hensem, lg nak angkat tangan, syukur sangatlah perempuan la ...

tu la.. dh la cantik.. sebaik dpt lepas dari dia..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic
Happy New Year 2022 Warga CARI!
XimHappy New Year 2022 Warga CARI!
Views : 863 Replies : 93
WOODEN BLINDS FOR WINDOWS - WHOLESALE SUPPLIERS
rosshidabintiWOODEN BLINDS FOR WINDOWS - WHOLESALE SU
Views : 10651 Replies : 73
Jom share makanan yg kawan2 makan~vol 1
amirairaJom share makanan yg kawan2 makan~vol 1
Views : 2815 Replies : 297
Koleksi Foto : Bunga v2
tariKoleksi Foto : Bunga v2
Views : 48426 Replies : 1080
Dr. Aishah Yunos dedah ada  Wanita hidap ‘Vaginismus’ takut bersama suami selama enam tahun
YgBenarDr. Aishah Yunos dedah ada Wanita hidap
Views : 282 Replies : 1
Lagu cina
namemysoulLagu cina
Views : 70 Replies : 20
[ILMU MUDAH]: COFFEE (KOPI)..SELAMAT KE?
ipes2[ILMU MUDAH]: COFFEE (KOPI)..SELAMAT KE?
Views : 45181 Replies : 504
PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PENGERING, PETI SEJUK. PROFESSIONAL REPAIR
a开心果PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PEN
Views : 29786 Replies : 508
Kuin keris v60
owhgeeKuin keris v60
Views : 70965 Replies : 1990
Wanita maut digilis tren selepas ditolak lelaki kurang siuman
ultra78Wanita maut digilis tren selepas ditolak
Views : 1421 Replies : 32



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-1-2022 04:21 PM GMT+8 , Processed in 0.079200 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list