CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 1806|Reply: 56

[Tempatan] Kes rogol di Kelantan meningkat

  [Copy link]
Post time 27-11-2021 09:38 AM | Show all posts |Read mode
Edited by FOTHER-MUCKER at 26-11-2021 05:39 PM

Kes rogol di Kelantan meningkat[size=14.399999618530273px][size=0.8]Nor Fazlina Abdul Rahim - November 27, 2021 @ 1:09amnfazlina@nstp.com.my



Datuk Shafien Mamat. - Foto NSTP/Nik Abdullah Nik Omar




PASIR MAS: Kes rogol di Kelantan menyaksikan peningkatan 8.1 peratus dengan kebanyakan mangsa berusia 18 tahun ke bawah.
Ketua Polis Kelantan, Datuk Shafien Mamat, berkata ia menunjukkan peningkatan kepada 93 kes dalam tempoh 11 bulan tahun ini berbanding 86 kes bagi tempoh sama tahun lalu dengan Kota Bharu direkodkan paling tinggi diikuti Bachok.

Bagaimanapun katanya, jumlah berkenaan adalah yang dilaporkan kepada polis oleh ibu bapa serta pihak hospital, sekali gus tidak menolak kemungkinan ada kes yang tidak dilaporkan.

"Kebanyakan mangsa yang dilaporkan berusia 18 tahun ke bawah. Ada kes dirogol oleh teman lelaki dan ada kes suka sama suka.
"Kebanyakan laporan dibuat apabila kejadian itu dikatakan sudah terbongkar dan sampai ke pengetahuan ibu bapa menyebabkan mereka tampil membuat laporan polis.

"Selain itu ada mangsa dibawa ke hospital dan pihak berkenaan membuat laporan polis," katanya.
Beliau berkata demikian pada sidang media selepas hadir Majlis Apresiasi Media bersama Polis Kontinjen Kelantan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Pasir Mas, lewat malam tadi.

Mengulas lanjut, Shafien berkata, lebih 90 peratus suspek kes rogol yang dilaporkan itu berjaya dikenal pasti dan tangkapan sudah dibuat.
"Ada yang sudah didakwa di mahkamah. Justeru kita mengingatkan ibu bapa supaya memantau pergerakan anak-anak bagi mengelak kejadian seperti itu berlaku.

"Saya juga menyeru kepada semua pihak supaya menitik beratkan kes rogol ini dengan mengambil pelbagai pendekatan untuk menanganinya," katanya.
Pada masa sama, Shafien berkata, indeks jenayah di Kelantan mencatatkan penurunan iaitu 1,652 kes berbanding 2,097 kes tahun lalu

https://www.bharian.com.my/berita/kes/2021/11/892370/kes-rogol-di-kelantan-meningkat



Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 09:53 AM From the mobile phone | Show all posts
Kesan pentadbiran PAS UMNO
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 10:40 AM | Show all posts
Xpa lahhh. Janji KEL masih dbawah pemerintahan parti isleyy
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 12:04 PM | Show all posts

yep btol sgt mereka dh lalai kejar dunia...sama jugak dgn anak allahyarham nik aziz tu..x bolh pakai
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 12:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Sebab?? Depan org kena tunjuk warak, kena bwk imej suci murni, keinginan naluri seks disurpressed… jd kat belakang society tanggal le topeng sebenar tunjuk la taring yg lemah la akan diterkam jadi habuan/mangsa gitu.
Kambing pun jd mangsa ini kan mek2 comey loteh.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 12:51 PM | Show all posts
Tutup rambut pun tak menolong kena tutup apa lagi ni...

Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Decaffeinated replied at 27-11-2021 12:51 PM
Tutup rambut pun tak menolong kena tutup apa lagi ni...

Tutup kepala bawah...ikat lilit mcm kepala atas
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 02:11 PM | Show all posts
entah kenapa meols rasa ummah klate yang lelaki ni ramai biseks...tiber
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 02:47 PM | Show all posts
hyie replied at 27-11-2021 02:11 PM
entah kenapa meols rasa ummah klate yang lelaki ni ramai biseks...tiber

Motipppp...ko kata dua alam.Huraikan

Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Decaffeinated replied at 27-11-2021 12:51 PM
Tutup rambut pun tak menolong kena tutup apa lagi ni...

Bak kata anak jiran aku yg umur 3 tahun iteww, Semakin tinggi iman seseorang iteww...semakin kuat serta berat ujian dariNYA...kerana DIA ingin meletakkheun hamba2NYA ini ditahap yg lebih tinggi disisiNYA....

Ko apa tahu?

Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 02:58 PM | Show all posts
ketipongtipah replied at 27-11-2021 02:47 PM
Motipppp...ko kata dua alam.Huraikan

maksud meols yang lelaki straight yach, non-lgbt. Sebab kenalan meols yang fefonenz mahupun bukan kenalan, acapkali meols dengar pernah main dengan lelaki straight dari klate. Namun idokla meols buat bancian yach sekadar spekulasi sajork. Maybe theyols fetish kat fonenz agaknya. Yihhhhhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 03:02 PM From the mobile phone | Show all posts
keane.somewhere replied at 27-11-2021 01:54 PM
Tutup kepala bawah...ikat lilit mcm kepala atas


Bila menegak tiang bendera negaraku....boleh tercabut lilitan kheunz?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 03:05 PM From the mobile phone | Show all posts
ketipongtipah replied at 27-11-2021 12:19 PM
Sebab?? Depan org kena tunjuk warak, kena bwk imej suci murni, keinginan naluri seks disurpressed…  ...

Beza mereka mereka ini dgn ko.....ialah ko tak hipokrit....ngidam kalo onz...ngidam kalo onz...tak payah nak tunjuk alim alim kucing

Kheunz?

Kahkahkahkah

Comments

Report Post:forum.php?mod=redirect&goto=findpost&ptid=0&pid=150174018 Report reason : Malicious irrigation Report time:27-11-2021 10:25 PM  Post time 27-11-2021 10:28 PM

Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 03:09 PM From the mobile phone | Show all posts
stingertrunks replied at 27-11-2021 03:02 PM
Bila menegak tiang bendera negaraku....boleh tercabut lilitan kheunz?

Hahaha ....kepala atas pun sama camtu...terus terbojot Serban.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
keane.somewhere replied at 27-11-2021 03:09 PM
Hahaha ....kepala atas pun sama camtu...terus terbojot Serban.

The adrenaline rush sampai kemercu otak rupanya?

Kahkahkahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 03:13 PM From the mobile phone | Show all posts
hyie replied at 27-11-2021 02:11 PM
entah kenapa meols rasa ummah klate yang lelaki ni ramai biseks...tiber

Lelaki Malaysia ramai biseks la...ni yasil perbincangan Twitter.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 03:50 PM | Show all posts
hyie replied at 27-11-2021 02:58 PM
maksud meols yang lelaki straight yach, non-lgbt. Sebab kenalan meols yang fefonenz mahupun bukan  ...

tadi kata biseks, cemaner boleh non-lgbt





Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-11-2021 03:57 PM | Show all posts
hyie replied at 26-11-2021 10:58 PM
maksud meols yang lelaki straight yach, non-lgbt. Sebab kenalan meols yang fefonenz mahupun bukan  ...

Macam di negara Arab lah mungkin.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 27-11-2021 04:01 PM | Show all posts
Mungkin di kelantan tiada tempat hiburan seperti di negeri lain maka hiburan merelka adalah sex ?
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 04:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Dat why la nape meol suke lebih ramai lelaki msia menjadi gayah! Ada hikmah di sebaliknya yach
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 05:09 AM GMT+8 , Processed in 0.082177 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list