CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: Raline

Hijaunya si Catriona Ross ni...“Jangan Jadi Murahan”

  [Copy link]
Post time 29-11-2021 04:36 PM | Show all posts
missHaidiD replied at 29-11-2021 09:09 AM
Tak suka watak kak kek. Motif tudung kena senget bagai pakai elok2 kemas2 tak bole ke.

dulu kemain je dia kan, dengan cantiknya..classy.
Lepas tu byk berlakon komedi terus jd imej makcik2. dah takda aura heroin dah.

Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 03:20 PM | Show all posts
cheezel replied at 29-11-2021 09:08 AM
Dia ni macam makcik2 sgt. Nasibla berlakon best

kan.. dia ni dengan dynaz mokhtar..
dua2 meols ingat diorg lahir dalam tahun2 awal 70an...
rupanya sorang 1980, sorang 1983... huhu
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 03:23 PM From the mobile phone | Show all posts
Watak kak kek tiru abe mat sgttt
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 03:25 PM | Show all posts
chinta89 replied at 28-11-2021 01:37 PM
suka dia blakon cerita Sephia.

Laki dah nak mati, sempat lagi sephia pesan kat laki dia suh buat anak secepat mungkin.
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 04:06 PM | Show all posts
aku cukup tak suka dengan dia ni....tak tahulah kenapa POYO
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2021 09:05 AM | Show all posts
ezacbee replied at 1-12-2021 03:25 PM
Laki dah nak mati, sempat lagi sephia pesan kat laki dia suh buat anak secepat mungkin.

tak leh blahhh btl
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2021 11:32 AM | Show all posts
kenapa dia ni kejap nampak kurus
kejap nampak gemsss?
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2021 12:42 PM | Show all posts
teringat cter sephiaa
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 04:36 AM GMT+8 , Processed in 0.179013 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list