CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234
Return to list New
Author: Raline

[Tempatan] Murid sekolah rendah wajib jalani saringan bergilir, Isnin ini

[Copy link]
Post time 29-11-2021 10:21 AM | Show all posts
alahai... saliva jer..kos tanggung.. apa lagi yg tak puas hati...

bila suh dok umah merempan ..suh g sekolah pun merempan..

Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Orix replied at 29-11-2021 09:42 AM
bukan covid test tu semua ditanggung dek kerajaan ke ??

sepatutnya la sis.. dah benda tak cukup. kena beli sendiri la. tunggu yg kerajaan tak swab test la budak2 ni. katenya boleh claim. entah bila tak tahu la tu. kite yang berkemampuan ni ok la. iols pon tak kisah sebab bukan golongan yg terkesan. iols bujang. bkn ade anak pon. yang ade anak tu haaa. dah terkesan dengam covid. nak beli itu ini lagi.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:25 PM | Show all posts
tak paham dgn org yg ckp lagi tinggi buat test, lagi tinggi la kes naik
dah mmg org tu +ve, bkn sbb kena swab dia +ve
ada je time2 yg jumlah saringan 150K++ kes sikit je
kat china tu, kalo dlm satu kawasan tu sorang je +ve, dia test seluruh kawasan
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 04:41 AM GMT+8 , Processed in 0.059844 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list