CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: bubuk_bearbear

Kereta Cepat Pertama Di Indonesia Bakal Beroperasi Akhir 2022, Mampu Tahan Apa Sahaja Bencana Alam

  [Copy link]
Post time 27-11-2021 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
pelik...mak ani...tetap seludup jugok  PATI Indon msk Msia...patutnya..PATI indon tu semua 'mohon pak joko antar kapal' bawa PATI tu semua balik untuk buat kereta cepatnya.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 11:18 AM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 26-11-2021 11:14 PM
hari tu ada tgk news
vietnam dh buat electric car and export to US
msia?  maleh nak cakap

Yup.vinfast. ada yg Komen katanya bole jual di us je sbb rakyat Vietnam tk mampu.tp isunya Vietnam dh mampu buat kete letrik.malaysia kita tunggu je la kete terbang kot jadi
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 11:21 AM From the mobile phone | Show all posts
helicornia replied at 27-11-2021 11:18 AM
Yup.vinfast. ada yg Komen katanya bole jual di us je sbb rakyat Vietnam tk mampu.tp isunya Vietnam ...

yg komen kata vietnamese tak mampu tu mmg bodoh nak mampos ya
dia x tahu lgsg kalo nk jual kt US, kene folo specs by US regulation bagai
ingat jual EV ni mcm jual kain ela kain tudung je gamaknya mcm acik2 borong tudung nelopar dan tudung duck vietnam
eh mmg bodoh la komen mcm tu
nmpk sgt kurang membaca
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 08:07 AM | Show all posts
malaysia banyak sangat politik...mana nak jalan...sabah pun susah mau membangun dari segi infa sbb politik..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:11 PM | Show all posts
waduuhhh mendonia ya
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:30 PM From the mobile phone | Show all posts
Aku orang indonesia, kalau gak penuh ilmu didada. Gak sampei ke puncak everest.

Melayu tetap dengan ketuanan melayu. Sekarang ni, lagi senang hidup pijak sesama melayu. Tak perlu pijak bangsa lain sebab bangsa sendiri taknak berfikir.

"Kalau kelab malam saya dulu tak kena sita, lama dah saya jadi jutawan". -yeh sekupang
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:43 PM | Show all posts
Syukur alhamdulillah, hebat Pak Jokowi, hebat Indonesia ku
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:11 PM | Show all posts
waduhhh yakin banget kamu
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 04:59 AM GMT+8 , Processed in 0.074127 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list