CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 800|Reply: 5

Lelaki Mati Ketika Cuba Rompak Rumah, Mayat Mereput Tepi Tandas

  [Copy link]
Post time 26-11-2021 02:45 PM | Show all posts |Read mode
Pamekasan: Satu mayat reput ditemukan di dalam sebuah rumah kosong, di sini.


Menurut pihak berkuasa, mayat lelaki itu dipercayai sudah meninggal dunia lebih dari sebulan.


Mayat itu ditemukan di rumah milik Dwi Woyono di Pamekasan, Madura pada pukul 10.15 pagi waktu tempatan.


Ketika ditemukan, mayat itu dalam keadaan separuh duduk dan bersandar pada dinding tandas serta memakai seluar.




Foto: Agensi




Dwi memberitahu, dia mendapat panggilan telefon daripada penjaga kawasan perumahan yang memaklumkan rumah di sebelah rumahnya dimasuki pencuri dan meminta lelaki itu datang untuk memeriksa rumahnya.


“Keesokannya, saya datang ke rumah itu bersama isteri dan kami memang tidak tinggal di sana sejak membelinya empat tahun lalu.


“Ketika sampai di rumah, kami terhidu bau busuk. Baunya datang dari arah tandas dan selepas diperiksa, kami jumpa mayat reput,” katanya.


Pasangan suami isteri itu terus menghubungi polis dan mereka tidak menolak kemungkinan lelaki itu terjatuh ketika cuba memecah masuk rumah mereka.


Sementara itu, polis akan meneruskan siasatan dan mengenal pasti punca kematian lelaki tersebut. -CARI


Sumber: Utusan Online
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 02:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Igtkn Kene 'pagar' smpai xleh cari jln kluar
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:45 PM | Show all posts
batmana replied at 26-11-2021 02:58 PM
Igtkn Kene 'pagar' smpai xleh cari jln kluar

kemungkinan besar tu.....
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:53 PM From the mobile phone | Show all posts
batmana replied at 26-11-2021 02:58 PM
Igtkn Kene 'pagar' smpai xleh cari jln kluar

Sebut pasal pagar ni. Kan lebih baik kslau pagar sampai takleh cari jalan masuk. So takde la timbul apa2 isu.
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 11:18 AM | Show all posts
cash betul ye..
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2021 01:41 PM | Show all posts
Keesokannya, saya datang ke rumah itu bersama isteri dan kami memang tidak tinggal di sana sejak membelinya empat tahun lalu.
Kalau jadi kat rumah aku, nak curi, curi lah but please jgn mati di dalam. Setakat ni jumpa rangka biawak je tak nak lah jumpa rangka manusia pulak.

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic
Happy New Year 2022 Warga CARI!
XimHappy New Year 2022 Warga CARI!
Views : 863 Replies : 93
Dr. Aishah Yunos dedah ada  Wanita hidap ‘Vaginismus’ takut bersama suami selama enam tahun
YgBenarDr. Aishah Yunos dedah ada Wanita hidap
Views : 181 Replies : 1
Lagu cina
namemysoulLagu cina
Views : 70 Replies : 20
[ILMU MUDAH]: COFFEE (KOPI)..SELAMAT KE?
ipes2[ILMU MUDAH]: COFFEE (KOPI)..SELAMAT KE?
Views : 45181 Replies : 504
PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PENGERING, PETI SEJUK. PROFESSIONAL REPAIR
a开心果PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PEN
Views : 29786 Replies : 508
Kuin keris v60
owhgeeKuin keris v60
Views : 70662 Replies : 1990
Wanita maut digilis tren selepas ditolak lelaki kurang siuman
ultra78Wanita maut digilis tren selepas ditolak
Views : 1421 Replies : 32
[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah aje, ilmu harian! VOL.7
ipes2[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah
Views : 9724 Replies : 564
Brand New Massage Chair Kerusi Urut Healthcare Zero Gravity Space Capsule
冷寂雨-紫雨Brand New Massage Chair Kerusi Urut Heal
Views : 20930 Replies : 629
[SBS/Netflix 2021] OUR BELOVED SUMMER - Choi Woo Sik, Kim Da Mi
Rahah[SBS/Netflix 2021] OUR BELOVED SUMMER -
Views : 3559 Replies : 108



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-1-2022 03:25 PM GMT+8 , Processed in 0.086216 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list