CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123
Return to list New
Author: mojarean_X

[Politik] Pas Tolak Muafakat Nasional Kalau Hanya Libat UMNO – Hadi

  [Copy link]
Post time 26-11-2021 11:38 PM From the mobile phone | Show all posts
tripleid replied at 26-11-2021 10:57 AM

Jual dalil selangkah ke pintu Mercedes.
Syurga boleh tunggu
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 02:31 AM From the mobile phone | Show all posts
Tok mat kata ontah ilmu komat apa yg.dipakai nya sehingga lobai2 Pas itu lupo....
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 05:28 AM From the mobile phone | Show all posts
axl_bach replied at 26-11-2021 11:01 AM
Kalau tanya aku jawapan dia mudah,  now bergabung demi x bagi PKR dan DAP kembali berkuasa,  tu je ...

Aku rasa bukan masalah PKR atau DAP sangat tapi lebih pada taknak AMANAH yg naik. Kat patlimen pun ketara perangai x suka depa kat geng2 PAN ni.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 05:33 AM From the mobile phone | Show all posts
bangcak replied at 26-11-2021 04:37 PM
teruknya perangai umngok.
ketika lemah (kat federal) gigih ajak pas mopakat berpeluk bagai.
bila ...

Dari dulu pun mcm ni kan. Time kuat sombong sgt bila lemah mula la memujuk rayu atas nama perpaduan la muafakat bagai la dan pimpinan PAS masih la taknak belajar dari kesilaan yg dulu padahal almarhum TGNA dh pesan siap2 dah.

La ni depa dah kuat dan dpt sokongan balik apa kisah dgn perjanjian semua tu.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 05:41 AM From the mobile phone | Show all posts
rashiman replied at 26-11-2021 04:46 PM
Umno dah pelawa Pas bertanding dlm PRN Melaka guna logo Pas sendiri, tapi Pas menolaknya sebab i ...

Kalau dari awal tak boleh dgn BERSATU macam mana boleh wujudnya langkah SHERATON dan PN tu? Nampak tak semua tu utk survival politic UMNO/BN.dah dapat kuasa balik,  mula la buat drama baru konon x boleh bersama pulak.  Time nak jatuhkan kerajaan PH boleh pulak bekerjasama.

Tapi aku tetap rasa UMNO/BN boleh menang PRU nanti sebb tu tak nak PN dah.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 06:11 AM From the mobile phone | Show all posts
Sudahlah kau Hadi
Langsung pas takda fungsi
Meluattt
Sebelum  dapat kemain Islam kulur kilir
Lepas menang semua Taram
Dapat duit senyappp
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 03:13 PM | Show all posts
iman_kasih replied at 27-11-2021 05:33 AM
Dari dulu pun mcm ni kan. Time kuat sombong sgt bila lemah mula la memujuk rayu atas nama perpadua ...

umngok punya perangai mmg tiap2 kali mintak nyawa mesti jumpa lebai
ajak mopakat.
tapi jaman dulu2 cip lebai pun cerdik,
kalu hantar ostat2 runding mopakat abis cair semua.
so, tiap2 kali ajak runding cip lebai hantar mat sabu.

kali nih lebai takde mat sabu utk runding mopakat.
tu pasal seluruh parti abis kena jual.



Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 03:19 PM | Show all posts
bangcak replied at 1-12-2021 03:13 PM
umngok punya perangai mmg tiap2 kali mintak nyawa mesti jumpa lebai
ajak mopakat.
tapi jaman dul ...

sian pas join bersatu melaka

PH hilang 10 kerusi takziah..la ye

PRN sarawak kasi lipat lagi

Tolak parti penipu..Tak tipu kalau bukan PH.
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 05:02 PM | Show all posts
pasa replied at 1-12-2021 03:19 PM
sian pas join bersatu melaka

PH hilang 10 kerusi takziah..la ye

da jatuh ditimpa tangga pastu tersembam muka kat taik.
ujong2 penamat pada kesengsaraan pas adalah prn kelantan.

antara terpaksa berbahagi kerusi dgn mca, gerakan dgn rakan mopakat.
dari parti besar tross convert jd jentera tukang pacak bendera

Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 05:09 PM | Show all posts
iman_kasih replied at 27-11-2021 05:41 AM
Kalau dari awal tak boleh dgn BERSATU macam mana boleh wujudnya langkah SHERATON dan PN tu? Nampak ...

langkah SHERATON adalah langkah sementara yg lebih baik daripada PH utk perjalanan ke PRU-15.
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 05:12 PM From the mobile phone | Show all posts
xpdckelate replied at 26-11-2021 07:43 AM
tak kemana MN kalu libat 2 parti sahaja..kes kat perak, umno bertindak sendirian jatuhkan kerajaan n ...

Benda biasa di perak
Masa ph naik di perak rampas kuasa gitu je
Subuh2 dah ngadap sultan perak bawak katak last minit lompat partai
Tu pasal diorg ambush
Reply

Use magic Report

Post time 1-12-2021 05:22 PM | Show all posts
rashiman replied at 1-12-2021 05:09 PM
langkah SHERATON adalah langkah sementara yg lebih baik daripada PH utk perjalanan ke PRU-15.

langkah syairaton nirrojim tu satu pengajaran besar buat pengkhianat.

ada pro n cons benda seburuk tu berlaku.

yg bagusnya, esok lusa mana2 parti yg menang secara rasmi
dapat belajar, kemenangan bukan waktu untuk berehat dlm
perjuangan.

buat para pengkhianat, pelajarannya karma tu wujud.
hari nih kamu khianat esok kamu rasa balasan yg sama dari
rakan sepengkhianatan.

buat si penabur dalil, hari ni kamu belajar telan apa yg kamu tabur.
buat rakyat marhaen, hari nih kita boleh tengok perangai sebenar umngok
dgn lebih jelas.
apa yg lebai2 momokan tentang umngok akhirnya menimpa lebai semula.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2021 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
rashiman replied at 1-12-2021 05:09 PM
langkah SHERATON adalah langkah sementara yg lebih baik daripada PH utk perjalanan ke PRU-15.

Betul...baik untuk umno
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2021 04:12 PM | Show all posts

daripada duduk dibarisan pembangkang, apabila ada pilihan adalah lebihbaik berada dalam kerajaan.
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2021 08:27 PM | Show all posts
rashiman replied at 2-12-2021 04:12 PM
daripada duduk dibarisan pembangkang, apabila ada pilihan adalah lebihbaik berada dalam kerajaan.
...

dari melompat2 kejar kedudukan lebih baik kekal tumpu usaha bantu rakyat walaupun jadi pembangkang  
Reply

Use magic Report

Post time 2-12-2021 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
malas nak baca.. mzz pernah dpt menteri pas. Puuiiihhh moga jadi pembangkang sampai mampus.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

19-1-2022 04:27 AM GMT+8 , Processed in 0.071981 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list