CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 8427|Reply: 95

Video Syafi Tee Berpeluk, Bercium Dengan Wanita?- Dituduh Memalukan Bapanya, Ridhuan Tee

  [Copy link]
Post time 25-11-2021 02:40 PM | Show all posts |Read mode
Foto: IG






Kecoh jadinya bila tular video memaparkan anak pendakwah, Dr Ridhuan Tee didakwa berpelukan dengan wanita.


Syafi Tee yang merupakan seorang pelakon menjadi bualan hangat selepas video berkenaan dikongsikan oleh jurusolek Evfa yang bekerja bersama dengannya untuk penggambaran sebuah drama.







Ramai pihak yang menghentam dirinya kerana telah mencemarkan dan memalukan nama baik bapanya yang tersohor dalam bidang agama.


Menyedari dirinya telah mencetuskan kontroversi, Syafi kata ia bukanlah seperti apa yang difikirkan.




  



"Okay satu bendalah, kalau korang tak tahu perangai aku sebenanya aku ni memang gila sikit kat set. Aku suka kacau orang.


"Dan kenyataan wanita itu, dia bukan wanita. Saja je kan. Tapi yalah, aku minta maaf, aku akan lebih berhati-hati selepas ini,"katanya seperti dipetik di Gempak.


  



  



Oh okaylah kalau begitu. Harap semua terima penjelasan yang diberikan ya. -CARI
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 02:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Wow hensem jugak anak dia
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 02:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Herlok nyaaaa.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 02:52 PM From the mobile phone | Show all posts
Nmpk heshe yg beriya..tp bernapsu jugak kau iyer dik dgn bapok gitu?
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 02:53 PM From the mobile phone | Show all posts
Ala peluk wanita berloceng kot. Kecoh la netizen ni..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 02:57 PM From the mobile phone | Show all posts
cruz2: Nmpk heshe yg beriya..tp berna ...


dia memaen je kak.. lgpun nyah tu lelaki haha dia mmg gila2 skett kt sett
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 02:57 PM | Show all posts
herlokkknyaaa syafi tee... takpe peluk je banyak2 dik... geng2 bamjat je pun....
yang pasti kahwinnya dengan perempuan yachhh... yihhhh...

ramai perempuan sanggup di madukan.... baru ni kaka tengok citer drama china... maharaja ada 30 gundik.. hari2 dok melambung pelbagai gundik tapi cintanya hanya pada sorang pompuan saja... dan pompuan tu jadi empress... gitu la konsepnya... akak nak jadi empress tu.... lain2 tu ko nak peluk2 di persilakan... tapi celup2 no yachhhh, tak pepasal tangan dan kaki engko berkudis macam diva AA...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:00 PM | Show all posts

herlokkknyaaa kannn.. tapi antara semua adik beradik dia sorang je menjadi ala2 kpop gittewww...
pernah ada kes bapa heols tipu result spm heshe... tapi akak tetap maafkan asalkan herlokkk...
macam aliff aziz tu la... kita jangan memilih kasih bab maafkan orang ni...

lain la tauke jambu dan shuk yihhh yang tu dua2 nak lemas dalam lautan sambil minta tolong pun akak akan jalan ala2 fara mendosa sambil hantar daging kentut dan kucate kat customer sebelah deorang naik sampan.... yang pasti iols akan dayung jejauh supaya cepat sikit dorang lemas...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:08 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 25-11-2021 03:00 PM
herlokkknyaaa kannn.. tapi antara semua adik beradik dia sorang je menjadi ala2 kpop gittewww... : ...

Bapak dia Riduan thee tipu result spm dia ke
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Laaaa makin kurus syafee ni.. mmg dia ni herlok sgt, btw sekali scan je dah tau yg tu bkn wanita tulen…
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik_jantung replied at 25-11-2021 03:08 PM
Bapak dia Riduan thee tipu result spm dia ke

Yer kaka, tapi usah di kenanggg kisah2 hitamnya janji herlokkkk agitteww

Kita kena sangka baik, mungkin heolss di paksa kottt
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:19 PM | Show all posts
iman tak dapat diwarisi dekkk
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:24 PM | Show all posts
herlokkkk... jangan bengkok sudah lah dekk..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:27 PM | Show all posts
laksmanabentan replied at 25-11-2021 03:24 PM
herlokkkk... jangan bengkok sudah lah dekk..

iols takut bengkok sebab dia ni suka kawan dengan gegirl
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:27 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 25-11-2021 03:00 PM
herlokkknyaaa kannn.. tapi antara semua adik beradik dia sorang je menjadi ala2 kpop gittewww... : ...

Setujuk kakDud. Yg herlok itu indah, maka boleh dimaafkan. Yang buruk mata memandang berat lagi bahu memikul tu, eeeeh muka dahla hodoh perangai buruk pulak tu. Membazir oksigen di muka bumi sajork.

(Meols dok la ulang ulang aliff aziz nyanyi tu. Ewah dia goyang goyang pinggul tu auum gigit kang)
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 25-11-2021 03:12 PM
Yer kaka, tapi usah di kenanggg kisah2 hitamnya janji herlokkkk agitteww

Kita kena sangka baik ...

Betullll..janji herlokkkkkk cam alif ngan hun hakeeem..yg huduh cam tauke syuk kita hentam..buat semak je
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:34 PM From the mobile phone | Show all posts
Wanita berloceng bukan batal wudhu ponn
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:36 PM | Show all posts
umbut replied at 25-11-2021 03:28 PM
Betullll..janji herlokkkkkk cam alif ngan hun hakeeem..yg huduh cam tauke syuk kita hentam..buat ...

khennn... janji herlokkkk persis hun, meer, alif, bamtah, sean lje... jadi kita kena maafkan walau apa cara sekalipun...lelaki boleh berubah dikkk... biasa la manusia mana yang tak pernah buat dosa...
kita je kena bagi peluang banyak2...


kalau shuk, tauke jambu dan ali puteh tu lain...
jangan sesekali kita percaya deorang akan berubah dan bagi peluang sekali pun...
kalau deorang kena fitnah sekalipun kita harus percaya fitnah tu dari kata2 deorang sendiri... yihhhhh....

memang harus di cerca sampai 7 keturunan...
melainkan ada waris yang telah di lahirkan herlokk paras rupanya...
maka prinsip asalkan herlok akan di pertimbangkan untuk di maafin oleh cucu cicit kita...
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:37 PM | Show all posts
Lani baru aku paham pasai pa Bella berkali2 memaapkan laki dia wpun berkali2 wat pangai
dok x dok aku teamalip GV kali nih
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:39 PM | Show all posts
ader ke lelaki tulen straight suka peluk2 pondan.. saje tanya
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2021 02:21 PM GMT+8 , Processed in 0.094744 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list