CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: CARI-MRO

"Hidupku,Solatku Hanya Kerana Dia"- Tauke Terus Membisu

  [Copy link]
Post time 25-11-2021 01:47 PM | Show all posts
reserve untuk cercaan
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 01:49 PM | Show all posts
waktu nak kaahwin dua poligami dan mencelup che pit gigihnya nak petik2 nama tuhan... waktu2 lain takde pulak lagi2 ko berclubbing bagai tu yihhhh muka pun huduhhhh atleast baik macam arwah pak yus tu ok lagi... ni perangai pun huduh muka pun huduh... elok di kambuihhhh jah di belakang rumah...

selera plak bini baru tu nak melambung atas heols sampai ke syiling iols kalau nak di cium tangan oleh heolss pun nak berlapik 40 helai kain dan lap kaki....
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 01:54 PM From the mobile phone | Show all posts
ba wau ta wau haaaaaaaaa
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 01:57 PM | Show all posts
selepas terpalit kontolbasi sebagai bapak ayam, mungkin taukeh jambu dah insap cuba jadi penyelamat wanita pula. #donebackup
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Ringannye jodoh heols.Kawen mcm tukar baju pulak.Meols harap jodoh meols pon ringan lepas ni mcm heols.P
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:35 PM | Show all posts
ye la.. moga segala baik dan benar bg ko tokey..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by rosannazmia at 25-11-2021 03:41 PM

Tapi dia ni cerdik sikitla dari laki shera sabahan tu.. itu jenis berak pon mmg bau satu bangunan.. ni skendel mendel pandai sapu bwh carpet.. xde ler pompuan2 jalan9 mulut jahat bukak penutup cover feces makanya terlindung bau busyuk..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 03:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Spesis menunggang juger kerr
Waktu rancak buat dosa tak hingat Dia
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:26 PM From the mobile phone | Show all posts
Ewwww ada gak nak si belalang reput ni
Next
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Tunggang slagii blh tungganggg
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 10:34 AM | Show all posts
si tikus bendang ni buat penyucian takde orang pun percaya..kahkahkah
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 11:15 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tak silap yg owner video tiktok yg bagi tahu depa ni dah kawin ex boi pompuan ni
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 08:21 AM From the mobile phone | Show all posts
Dah mengaku kawen akhirnya.... Untonglah bini pertama restu..
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 08:26 AM From the mobile phone | Show all posts
makadek replied at 25-11-2021 11:24 AM
Retis dgn tonggeng agama berpisah teda

Agama kata syurga isteri adala redho suami....bila isteri chop retis as penonggang agama, suami ko pula dibelakang bertepok sorak beri sokongan pada ko....adaka ini unsur somi redho akan perbuatan isteri atau ko iteww sendiri menonggang agama dgn membelakangkannya?


Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
stingerflyers replied at 27-11-2021 08:26 AM
Agama kata syurga isteri adala redho suami....bila isteri chop retis as penonggang agama, suami ko ...

Aku menonggeng ...laki aku suka
Shoo shedap .... Auchhhhhh
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 10:39 AM From the mobile phone | Show all posts
Shu pun bjaya kahwin ngan artis....
Yg skandal sorang artis... Terjerit2 kat condo pun... Tak kahwin2 lagi....
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 10:43 AM From the mobile phone | Show all posts
untunglaaaa muka tikus bendang pun dpt kawin byk kali.. skrg pun dh berbini dua.. nasib bini 1st muka ala2 melati zero, redo je lah laki muka tikus bendang nak kawin baru dgn bohsia mana entah
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 10:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Tak pasal aku gi tgk IG tikus bendang ni. Rupanya iklan produk.
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Perkahwinan produk katanya. 2 ekor ni main2 kan agama la. Smlm siap ckp nikah kt mesjid. Ko pesal tikus bendang. Pastu siap ckp bini restu. Betol2 penunggang la ko
Reply

Use magic Report

Post time 27-11-2021 12:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Mawar91 replied at 25-11-2021 03:10 PM
Ringannye jodoh heols.Kawen mcm tukar baju pulak.Meols harap jodoh meols pon ringan lepas ni mcm heo ...

antara jodoh dia ringan atau wanita meleis skrg da buta hati
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2021 01:05 PM GMT+8 , Processed in 0.104688 second(s), 24 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list