CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Abahmung

[Tempatan] Projek Digital Mall Mara gagal

[Copy link]
Post time 25-11-2021 06:55 PM | Show all posts
KIM.K replied at 24-11-2021 09:14 PM
Apahal ramai RBA kat benang ni
Dah lama diorg tak muncul tetiba lak lepas prk melaka

sejak kalah PRN melaka, boss DAP suruh RBA kerja lebih keras

RBA kena marah sekor2 sebab dah kurang menghasut

korang baca la macam mana RBA menghasut dalam forum ni

betul tak betul belakang kira

janji cerita sedap dan boleh dipercayai oleh si bodoh je


Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:59 PM | Show all posts
hati2 guys

RBA dah mulakan kempen burukkan ismail sabri yaakub seperti mana mereka burukkan najib dulu

dari situ la pelbagai fitnah bermula najib bunuh altuntuya, rosmah menabung, rosmah owner grab, najib simen kevin morais, SST lebih baik dari GST, TRX gagal etc

baca banyak2 surah al kahfi hafal 10 ayat pertama dan 10 ayat terakhir untuk elak termakan fitnah
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 07:00 PM From the mobile phone | Show all posts
dulu sblm covid, ada aku saja pi digital mall mara ni.pastu x dpt brg yg aku cari
bdk kat situ siap suruh aku pi kompleks pertama tgkt atas (sblh digital mall) , ada kedai hardware komputer cina punya
maka aku pi le ke situ
and dpt brg yg aku dpt
kedai tu owner lady chinese.mid age jugak.kat lvl atas pertama kompleks
last2 amik brg dr cina gak
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
Tinot7 replied at 25-11-2021 01:52 PM
kaka nih gamer ke beli laptop MSI?

utk my son... hihi
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 07:40 PM From the mobile phone | Show all posts
dulu Maju Junction pun ada byk ofis dlm tu. now mostly tutup.. Pertama Kompleks.. Campbell sapa je nak pergi lagi.. nak shopping2 kat Jln TAR. Chokit tu mmg x lah.. mmg sayanglah coz tmpt tu mmg strategic..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 08:36 PM | Show all posts
BMF xok-ada yg tolol x suka....sesama melayu- x sokong..camne nak hidup....
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Berapa gaji rba sebulan?
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:25 PM | Show all posts
fefeeling replied at 25-11-2021 09:23 AM
Kedai cina favourite repair macbook kitorang laki bini kat bangsar.. kita hantar kedai kul 11 then ...

kalau tukar hardware mmg boleh buat cepat. macbook jarang rosak merepek / meraban.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:25 PM | Show all posts


rm2500 - rm5000


Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:41 PM | Show all posts
Tinot7 replied at 25-11-2021 07:17 AM
dolu2 yuppies jahh beli gajet2 nih..
tapi semenjak keperluan gajet dlm hidup, mmg berkembang jahh  ...

Orang melayu bukan tak boleh meniaga tapi tak pandai mengira.Walaupun meniaga tapi mentaaliti masih makan gaji
masih harapkan projek projek besar juta2 billion2.
bende sen-sen ringgit ringgit tak pandang.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 10:49 PM From the mobile phone | Show all posts
monreyes replied at 25-11-2021 07:40 PM
dulu Maju Junction pun ada byk ofis dlm tu. now mostly tutup.. Pertama Kompleks.. Campbell sapa je n ...

akak masih lg ke pertama sbb nk gi kedai tailor mei ling
situ sume ada (utk yg suka menjahit la)
beli kain ela kt gulatis bagai,bleh pi jahit tepi kt situ and depa jual brg2 jahit lain la mcm reben,getah,benang bagai
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 11:25 PM | Show all posts
gigahertz replied at 25-11-2021 10:41 PM
Orang melayu bukan tak boleh meniaga tapi tak pandai mengira.Walaupun meniaga tapi mentaaliti masi ...

bangkem pernah beli kat judin 5-6 taun lepas barang kat carigold

servis judin memang terbaik harga pon berpatutan

thank you judin.. pakai lama gak barang2 tu tapi dah bagi kat anak2 buah pakai sekarang tak tau apa jadi
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 12:32 AM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 25-11-2021 10:49 PM
akak masih lg ke pertama sbb nk gi kedai tailor mei ling
situ sume ada (utk yg suka menjahit la)
b ...

mmg lama btol x jejak area situ..
masa beli laptop kat DM tu la jln2 sat..
Dulu pun kalau g Sogo sebab beli baju anak..

Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 12:48 AM From the mobile phone | Show all posts
Legasi Mael lambong apak Dafi


http://3.bp.blogspot.com/_6KEX-9v9rO8/TQZbLX5tVkI/AAAAAAAAHUw/D_jzBYdjHPg/s1600/DSC01329.JPG
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 12:59 AM From the mobile phone | Show all posts
~boolean replied at 25-11-2021 03:47 PM
bangkem bila pergi tu?

aku bulan ni ja pergi 2 kali..sambil2 menyogo di sebelah..

.bangKemut tu kuat syok sendiri & kuat denial.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 01:01 AM From the mobile phone | Show all posts
sharlenetexas replied at 25-11-2021 08:50 PM
Berapa gaji rba sebulan?

Rba Rosmah/Najib gaji 15k - 20k sebulan. Highest paid cytro.
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 01:16 AM | Show all posts

patut laa.. anak buah iols pun suka MSI.. iols pun beli utk diri sendiri sbb nak fefeeling gamer giteww.. haha..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 01:21 AM | Show all posts
gigahertz replied at 25-11-2021 10:41 PM
Orang melayu bukan tak boleh meniaga tapi tak pandai mengira.Walaupun meniaga tapi mentaaliti masi ...

nak projek jota2, tak pandang sen sen ringgit ringgit nih bknnya tak pandai mengira. itu kuat verangan namanya. belum kira yg malas nak keje tapi harap duit kepuk2 turun dari langit petala tujuh..

psl tak pandai niaga nih sbb tak pandai matematik. semua bangsa ada jahh tak reti kira. iols jumpa di kalangan kawan hat melayu jahh.. tak tanya yg berlainan bangsa apa deme buat, sbb deme pun bknnya citer dan iols speku mmg takde pun buat extra. yg iols tak jumpa di kalangan kawan tapi tak pandai matematik tuh hat yg salah titik perpuluhan...



Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 01:23 AM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 25-11-2021 10:49 PM
akak masih lg ke pertama sbb nk gi kedai tailor mei ling
situ sume ada (utk yg suka menjahit la)
b ...

kayanya kaka, baju masih bertailor bagai.. iols beli baju bundle jahh..
Reply

Use magic Report

Post time 26-11-2021 01:26 AM | Show all posts
kemaruk replied at 25-11-2021 06:55 PM
sejak kalah PRN melaka, boss DAP suruh RBA kerja lebih keras

RBA kena marah sekor2 sebab dah kur ...

mmg la deme nampak kakmah.. tgk la saiz dia guane..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Category: Semasa



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

30-11-2021 01:42 PM GMT+8 , Processed in 0.079748 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list