CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Raline

PU Riz - "my upmost respect", bekerjasama dengan McDonald's Malaysia ?

  [Copy link]
Post time 29-11-2021 11:05 AM | Show all posts
codenamedream replied at 29-11-2021 10:56 AM
Mcm mana Amal Yang wangi boleh bercinta dgn bangla kepam. I cannot Brain.
Mesti pakai minyak dagu ...

dulu mungkin belum kepam..pakai pn masih mcm org normal, jeans tshirt.. skrg je bertukar pakai bangla.

tlg aku ss ig story dak piyu..bahasa bangla terlampau. aku tak reti nk tepek sini. meh sama sama kita gelak..HAHAHA.

Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:11 AM From the mobile phone | Show all posts
KucingBiru replied at 28-11-2021 11:58 PM
Amal ni mmg wangi sentiasa, pakai mcm ni nampak very modest dan sejuk mata memandang.

Tak sabar  ...

Yg penting die x overclaimed yarchh... Yg overclaimed... Flex sane sini... Belom tentu wangi... Sbb ape.. Sbb dr dalam hati dh busuk... Tambah plak mulut n tangan puaka adik beradik...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:16 AM From the mobile phone | Show all posts
princessmiang replied at 28-11-2021 10:13 AM
Yahudi betul harga mask dia ni. Tadi incess g kedai runcit dekat kampung headloop hitam sebijik ca ...

Betoi tu..kalau ada yg murah..watpe nak beli yg mahal kan...skrg barang makanan naik hingga 200%..kena berjimat..beli yg perlu je..bodo pekat la siapa beli facemask nusio sombong bongkak  nih..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:33 AM | Show all posts
codenamedream replied at 29-11-2021 10:56 AM
Mcm mana Amal Yang wangi boleh bercinta dgn bangla kepam. I cannot Brain.
Mesti pakai minyak dagu ...

Yes, that's my question too.


Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:35 AM From the mobile phone | Show all posts
Test

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:36 AM From the mobile phone | Show all posts
missyL replied at 28-11-2021 10:13 PM
Bkn die u.
Sepupu nye si tasnim tu haa. Hahah
Jah klo wat pn diam2 je kot.

Oh… ingtkan si jah… hehhehe.. kalu jah buat mmg kna maki bbakul2 la.. kihkih..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:36 AM | Show all posts
KBW2 replied at 29-11-2021 11:33 AM
Yes, that's my question too.

ntah ntah dak piyu ni jenis bermulut manis tak. alim alim kucing. tak reti mengeja pun, bab takel perempuan reti. tpi mcm mana dia taip msg/wassap eh?

bunyi bangla tak?? cant imagine guna bahasa tunggang langgang mengorat niqabis terpaling internasional. LOL.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:37 AM | Show all posts

HAHAHAHAH.

bangla gila. tak faham apa benda dia merapu meraban. malu shy founder tie kuning.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:39 AM From the mobile phone | Show all posts
nanasno replied at 29-11-2021 10:07 AM
dia ni apa qualification nak jadi cikgu? ada degree ke? bukan haritu belajar tak habis? bukan ke cik ...

Dia ckgu sandaran aka cikgu ganti je.. bkn ckgu yg ada klulusan.. ni cikgu utk gnti cikgu2 yg bcuti bsalin or cuti2 lain yg lyk dpt cikgu ganti..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:41 AM | Show all posts
princessmiang replied at 25-11-2021 09:52 AM
erebbbb la chuolssss.... bini #myownostad khennzzz... harus lah ana antuma antunna ana nahnu!!

hok alok bahaso sek sek kito jange pecoh la..hehe

Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:50 AM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 29-11-2021 11:05 AM
dulu mungkin belum kepam..pakai pn masih mcm org normal, jeans tshirt.. skrg je bertukar pakai ban ...

igstory yang poster tu ke? ke iols dah terlepas? yang penting tk faham pun apa yang dia cuba sampaikan hahah dahla nak betulkan poster mcm tu je..at least edit la terus. tadi bosan so stalk la gambar lama2, ternyata memang dari dulu camtu. ingatkan lately je
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:51 AM | Show all posts
Masukkeluar replied at 29-11-2021 11:36 AM
ntah ntah dak piyu ni jenis bermulut manis tak. alim alim kucing. tak reti mengeja pun, bab takel  ...

Penunggang agama memikat guna tunggang agama jugalah, yang terpikat juga spesis menunggang. Kalau boleh menunggang berdua kenapa nak berseorang yedak?


Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:52 AM | Show all posts
Edited by bambimbom at 29-11-2021 11:54 AM

tetap... mentioned di situ ustaz haris...
founder juga malu shy dia.

bangla sorang ni ...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:53 AM | Show all posts

Apoooooo?

Hahahahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Heolls sengaja buat buat vangla ke mmg camni cara ckpnya, cam parah sgt je.
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:47 PM | Show all posts
PinkyPie replied at 29-11-2021 12:11 PM
Heolls sengaja buat buat vangla ke mmg camni cara ckpnya, cam parah sgt je.

Rasanya Jah yg suruh dress up gini... maklum, utk nampak sehati sejiwa dengan muslimah terpaling di Malaysia...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:54 PM | Show all posts
Ayoooo....
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 01:03 PM | Show all posts
Dalam masa sama, Riz kini bertugas sebagai guru sementara di SMK Bandar Baru Sri Petaling mendoakan semoga pelajar tingkatan lima yang sudah kembali ke sekolah lulus cemerlang dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) nanti


.......................


Jaga2 mak bapak yang anak2 jadi pelajar dia, takut diajar cara terbangkan burung pulak
kih kih kih


cikgu apa tulisan pon caca marba
aku ada follow 2-3 orang cikgu
cara menulis pun tersusun dan kita baca pun suka


adakah hati aku telah hitam nampak bebird bini lopak ni


Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 01:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Belum habis ke kisah Pubird kental mental-nya inni.pubird penuh kekeranian dan sebak bila buat ayat ni buat saaya sebak terutama bila wish selamat beSPM kepada peelajar
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 03:18 PM From the mobile phone | Show all posts
isteritertipu replied at 29-11-2021 11:36 AM
Oh… ingtkan si jah… hehhehe.. kalu jah buat mmg kna maki bbakul2 la.. kihkih..

Klo jah wat dah viral dah nie hahahaha
Dgr kate jah dah unboxing brg bby xde plk thread ye hahaaha
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-1-2022 07:49 AM GMT+8 , Processed in 0.080362 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list