CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Raline

PU Riz - "my upmost respect", bekerjasama dengan McDonald's Malaysia ?

  [Copy link]
Post time 25-11-2021 05:16 PM From the mobile phone | Show all posts
Vivagirl replied at 25-11-2021 09:38 AM
Tak larat scroll satu2.. tgk ni.. dia post , dia yang edit sendiri..

Jummat jummat .. jummat apoooo.. Sian dak piyu ni, Ada masalah pembelajaran ke dia ni masa sekolah dulu? Buruk sangat susunan ayat n ejaannye
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:17 PM From the mobile phone | Show all posts
red_velvet replied at 25-11-2021 05:16 PM
Jummat jummat .. jummat apoooo.. Sian dak piyu ni, Ada masalah pembelajaran ke dia ni masa sekolah ...

Dylexia kot dulu…
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:20 PM From the mobile phone | Show all posts
bagaknya si piyu dah rupa pakcik 40 an
pdhl bru umur 20an
  
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:25 PM From the mobile phone | Show all posts
Pak.dolla replied at 25-11-2021 08:46 AM
Sungguh jahat org itu..? Hahaha..

Hebat Kan Dia Boleh buat kita Tak lupa dengan Apa yg Dia buat, Serius ayat Dia Tu I Tak Boleh lupa dengan posing kaki kangkang Tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:39 PM | Show all posts
TeropongThaico replied at 25-11-2021 01:20 PM
Dia ada masalah dileksia ke. Macam teruk sgt dia menulis mengeja. Selalu umur2 dia ni dah tak teruk  ...

iols pon terpikir gak, adakah dia ni disleksia yg tak dilatih dari kecik (dari kuarga kaya kot)
tapi biasanya mmg makin besar makin ok sket kan


Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Cara penulisan Dia Tu buat I persoalkan Dia ni ada SPM ke Tak? Tak Sanggup I nak abiskan baca dengan tulisan tunggang langgang macam tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:41 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 25-11-2021 05:20 PM
bagaknya si piyu dah rupa pakcik 40 an
pdhl bru umur 20an

Ya Allah handsomenya FA Bila nampak bini Jah ni…

Sorry tersebut laki seteru lak
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:42 PM From the mobile phone | Show all posts
Cubaan nak jadi bodoh2 alang mcm AS ke bila ngeja.manjang tak betul
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:55 PM | Show all posts
Edited by ketipongtipah at 25-11-2021 06:03 PM
cupu replied at 25-11-2021 04:52 PM
Haha...bawah2 tu ucapan utk cikgu macam sempena teachers' s day plk.. Aku mmg teringin nk komen ayat ...

Jangan...nanti ko kena tazkirah psl haq dan bathil 5 baris.

Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 05:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Masukkeluar replied at 25-11-2021 05:20 PM
bagaknya si piyu dah rupa pakcik 40 an
pdhl bru umur 20an

nunha.hq tu bisnes baru ke? Jual produk yg sama dgn markas ke

Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
eira2310 replied at 25-11-2021 09:06 AM
so sebenarnya cikgu sementara ni cikgu praktikal la kan..kata nama lain...sebab dia tak hbs belajar  ...

Lain. Cikgu sementara kadang ganti cikgu tetap yang cuti bersalin ke apa.
Cikgu praktikal, budak maktab/universiti yang datang buat praktikal kat sekolah.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:11 PM From the mobile phone | Show all posts
akuchenta replied at 25-11-2021 05:58 PM
nunha.hq tu bisnes baru ke? Jual produk yg sama dgn markas ke

lebih kurg markaz tijari jenis berstokis ber agen. lol.
tapi bkn diorg pnye 100%. jv dgn org jgk..sama mcm markaz tijari. bkn diorg founder pn. @ailyqairy founder dua brand ni.
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:24 PM From the mobile phone | Show all posts
captainQUE replied at 25-11-2021 09:25 AM
Hebat Kan Dia Boleh buat kita Tak lupa dengan Apa yg Dia buat, Serius ayat Dia Tu I Tak Boleh lupa ...

Mana boleh lupa..jah*t lain maciam..hahaha..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
red_velvet replied at 25-11-2021 09:16 AM
Jummat jummat .. jummat apoooo.. Sian dak piyu ni, Ada masalah pembelajaran ke dia ni masa sekolah ...

Esok hari jummat..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:26 PM | Show all posts
Masukkeluar replied at 25-11-2021 05:20 PM
bagaknya si piyu dah rupa pakcik 40 an
pdhl bru umur 20an

Kaki fendek huhuhhuhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 06:32 PM From the mobile phone | Show all posts
cikkuntum replied at 25-11-2021 11:56 AM
"kesebakkan membara menyebabkan jiwa raga ini bersama semangat yang ditiup keluarga terus membara" ...

Mungkin dia Google translate kot. Atau laki dia jahudi translatekan dari kelate ke melayu..
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 07:05 PM From the mobile phone | Show all posts
KIM.K replied at 24-11-2021 10:22 PM
Bukan ke protokol yang betul, wakil mekdi agih kat student ataupun pengetua.
Bukan si puriz sebab ...

yup..itu protokolnya untuk..pastu cikgu yang agihkan oada murid-murid..dia mungkin ajk makanan kot bahagian agihan...terus claim belanja sarapan...padahal dah mcd punya csr apooooi
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Cik_jantung replied at 25-11-2021 07:38 AM
Time spm mmg selalunya sek provide makanan.. samada org luar sumbang, pibg atau parents personally ...

tengok sekolah juga...last year sekolah anak   dapat breakfast mcD..masa SPM
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 07:10 PM | Show all posts
Masukkeluar replied at 25-11-2021 05:20 PM
bagaknya si piyu dah rupa pakcik 40 an
pdhl bru umur 20an

sbb wife mengandung kann...
so riz pun kenalah gemuk sesama gitu...
alolololo sweetnyaaaa... berkorban hokkayy...

hahahahahhaha...
larikkkkk.............
Reply

Use magic Report

Post time 25-11-2021 07:14 PM From the mobile phone | Show all posts
Utmost vs upmost pun tak tau. Pastu jd cikgu. Mau bodo budak2 dibuatnya. Dh tau tak layak. Takyah nk rosakkan murid lain. Jabon
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-1-2022 11:43 PM GMT+8 , Processed in 0.087189 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list