CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: doubleharmonic

Edisi Kak Mah Tersenyum Sinis: Dulu Bekap Chipmunk Sumbang, Kini Fazley Pula Hauk Menyanyikan Lagu Sendiri?

  [Copy link]
Post time 22-11-2021 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 22-11-2021 05:16 PM
Muka dia gelap xcukup mamak lg ke.. Hahah.. Btw melayu yang mmg melayu.. Kulit dia lain yach dr ma ...

Sebenarnya kaka nak citer kulit melayu gelap2 takde daki2 kepam macam naza clan tu khennn

Tapi memang betul pun... Melayu mix mamak memang penuh daki2 gelap tu celah2 ketiak, celah2 siku, bawah mata dan bibir tu paling ketara

Aliff aziz koman2 ciknek je gelap berdaki sebab tak sental pakai berus periuk... Ni yang ada mix pari pari ni sental pakai kertas pasir pun masih rhoperr kayu arang...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 05:19 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 22-11-2021 01:37 PM
Kontot dapat tempat last 53.6

Lepastu nak selit sikit kaka aliff aziz 74.6 kikikiki...

nasib xde ajai dlm ni jadi juri.. klu tak dia dpt 2markah jelaaa... 1 effort 1presentation.kohkoh
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 05:21 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 22-11-2021 07:19 PM
Sebenarnya kaka nak citer kulit melayu gelap2 takde daki2 kepam macam naza clan tu khennn

...

Hahaha bongok la ko ni duda.. Dh habis jegil lom?

Semoga tersingkir si charlie chaplin ni next week
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 05:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Prickford replied at 22-11-2021 12:50 PM
Bagi iolls la, Fazley ni buat apa semua tak kena kat mata iolls
Jadi penyanyi, pelakon, ch ...

Tu la, ikutkan heolss takde dosa pun pada kita kan... Tapi mungkin sebab aura poyo dan perasan hensem heolss ni kuat sangat.....yihhhh geli geleman tengok jantan seluar ketat tapi kasut sebesar bola tampar.... Kasut dia pakai lagi besar dari muka dia... Lepastu rambut tu mesti jenis tajam dan set tepi yihhhh sekali lagi... Dah tua dikk oiii tukar la pesen rambut... Rambut macam parah amij tu elok je takde nak set2 rambut tajam macam unicorn versi tak indah...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 05:29 PM From the mobile phone | Show all posts
red_velvet replied at 22-11-2021 10:11 AM
Benci dengar suara dia ni suka buang angin kat hujung ayat.... Dalam ig bukan main flawless, kat tv  ...

Hahahaha... Apesal lempeng jadi mangsa?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 05:30 PM From the mobile phone | Show all posts
budakmanentah replied at 22-11-2021 11:48 AM
haramjadah betul. sbb dgr dia nyanyi la aku terlelap.tau2 GV8 dh hbis.hanat betul

dah la masak pon  ...

fusion2 food ni mana ada sedap dik.. perut ko pon pening.. hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 07:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 22-11-2021 06:47 AM
Kenapa yang jenis set2 ada darah kelly ni suka betul pesen2 misai kontot ingat hensem ke.. Gelimat ...

Kasi murah kalkulator yeayyy encik tabur

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 08:18 PM | Show all posts
Edited by gekkou at 22-11-2021 08:20 PM

kalu dah kaki tu rope kaki gajah
usah lah dipakai skinny jeans ketat itu
dah macam sosej bungkus gayanya
tgk rupa misai kontot tidak selera
kenapa la artis lelaki dekat malaysia ni bila tua je boyak
tak reti jaga penampilan langsung
apatah lagi jaga vokal
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 08:55 PM From the mobile phone | Show all posts
nabila dah muncul membekap abam fazley belum?
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 09:39 PM From the mobile phone | Show all posts
dudaberhias replied at 22-11-2021 05:24 PM
Tu la, ikutkan heolss takde dosa pun pada kita kan... Tapi mungkin sebab aura poyo dan perasan hen ...

Lagi sekor Pak Nil.
Geli akak…
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 09:58 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Ya tuhannn... Hazab nak tunggu habis lagu. Letih penat semput dengar. Hauk ya amat
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 10:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Kalau dulu, org2 tua ckp "Budak perempuan belajar tinggi2 pon, akhirnya duduk ke dapur jugak"

Dah boleh tukar lah ya, acik2 bawang?
BUDAK LELAKI BELAJAR NYANYI TINGGI2 PON, AKHIRNYA MASUK KE DAPUR JUGAK (lepas tersingkir minggu depan)  
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:04 PM | Show all posts
kakikuDibibirmu replied at 22-11-2021 09:44 PM
Kasi murah kalkulator yeayyy encik tabur

hahahahahahahahahaha bongok laaa ko ni kaki..bideo ghupe gini pon ko hader yer?terhibur kaka...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:07 PM | Show all posts

ya Allah..astaga...ngape teruk sgt bideo ni..dgn sore itik tersepit...dh double ponen jadinyeeeehhhh yihhhh
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 11:15 PM From the mobile phone | Show all posts
Normabaru replied at 22-11-2021 03:07 PM
ya Allah..astaga...ngape teruk sgt bideo ni..dgn sore itik tersepit...dh double ponen jadinyeeeehh ...

ponen sangat kan chuolsss? tengok jah tetek heshe melayut sungguh persis ponen tua yang dah tak laku sangat kan?

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:18 PM | Show all posts
Edited by Normabaru at 23-11-2021 01:20 AM
doubleharmonic replied at 23-11-2021 01:15 AM
ponen sangat kan chuolsss? tengok jah tetek heshe melayut sungguh persis ponen tua yang dah tak la ...

ouchhhh..my eyeeesssssss



nape p kasi time nk tidur...nnt kaka mimpi ngeriiiii


mimpi nenen charlie chaplinnnn..no 2 tu nipple tajam oiii..arghhh seremmmm..huhuhuuu



Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Lbh rela dgr suara saiful apek dgn yasin dr dgr suara angin pajeli ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:32 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 22-11-2021 11:15 PM
ponen sangat kan chuolsss? tengok jah tetek heshe melayut sungguh persis ponen tua yang dah tak la ...

Heyyyy choiiii!! Kenapa kaka tayang gambar ni .... Yihhhh teruss sakit mata iols pedih2 walaupun selalu dok beliak2 bijik mata hantar ain...

Kalau aliff aziz tu lain laaa

Ni dah macam pondan doraemon... Kopek heolsss tu dah boleh pinjam pakai bra rosmah yang dah expired... Kalau budak 2 tahun masih menyusu, mesti malam2 ternyonyot kopek heolsss, anak tu pun tak perasan tu bukan kopek mak dia tapi apaknya
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:33 PM From the mobile phone | Show all posts
doubleharmonic replied at 22-11-2021 11:15 PM
ponen sangat kan chuolsss? tengok jah tetek heshe melayut sungguh persis ponen tua yang dah tak la ...

Calling2 @Acikgomen ... Berair tak acik tengok gambar ni? Iras2 badan harizal kenten
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-5-2022 11:23 AM GMT+8 , Processed in 1.294183 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list