CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: mattzzx

[Pulau Pinang] 'Rumah Sembang Pasemboq Utara V128'

 Close [Copy link]
Post time 22-11-2021 11:08 AM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2021 01:00 AM
apa nk buat mira
org lain nk tolong pun masing-masing tengah susah

tu la pasal
kita nk tolong pn x leh
apa lagi boleh buat
sabar je la


#mira masu tadi
semua notis hilang la zura
yg up notis bulan 8 mcm mula2 derang buat layout baru tu
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:10 AM | Show all posts

mira dh tido masa ni
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:11 AM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2021 01:04 AM
klu tak silap kpm dah tak bg penggiliran
tp byk sekolah masih buat penggiliran jgk
ini pun kes nai ...

student ank mira pn kena zura
sib baik ank mira x jaga klas dia aritu
tapi bukan kat skolah je kes naik
kat opis asben pn sama
1 floor kena tutup minggu ni

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:11 AM | Show all posts

concorde pn mira x pernah sampai

seksyen berapa tu??
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:13 AM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2021 01:08 AM
org jenis selfish mcm tu la mira

mira rasa baik dikumpulkan mereka2 yg anti vaks ni
duk setempat dgn saing derang
so sah2 la derang semua sihat2
x ganggu org yg dh vaksin kan


Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:13 AM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2021 01:10 AM
takat ni berminatla nk kejar
kot2 sebulan dua lg kena stop semua ni
tak dptlah kejar

knapa nk stop??

zura x nk active ke cmne???
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:14 AM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2021 01:12 AM
ada rezeki derang
in shaa Allah boleh
asalkan ada usaha

ya betul tuin sya Allah


zura dh bfast lom?
mira mkn nasi goreng je pagi ni
ank dara nk bawak bekal pn
senang sikit masaknya
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:15 AM | Show all posts
sfhzuraz replied at 22-11-2021 01:13 AM
walau apa pun kita teruskan doa yg baik2 utk derang

sentiasa zura
in sya Allah
doa ibu paling mujarab kan
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:26 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
anak pun layan tenet juga lah tu...hehee

memang lah kalau sentiasa kat dlam bilik tu
nanti mak mertua kata nay tak suka pula balik kampung
asben nay pun mesti tak suka juga kalau nay terperap kat bilik saje
yer lah anak layan tgok utube

nay duk ngn dia lah
masa ada tetamu atau keje2 kat dapur nak buat
nay kuar lah dari bilik ..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:27 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
bawa beg kecil tu ok lah
payung kecil pun senang juga dibawa
kalau bawa beg besar nanti org cakap nak bercuti ke mana pula...hehee
memang lah bawa beg kecik je
1 beg jer
sebab tu tak bawa payung
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:31 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
tak mengapa
matt faham tu
Nay utamakan kerja2 nay yg lebih mustahak itu
free2 tu baru lah masuk cari
baru berkesempatan nak reply notis
umah dah roboh baru nak mereply
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:33 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
betul tu
itu kata kita
tapi mereka rasa sebaliknya
mereka lebih selesa menulis kat luar
tak apa.. nanti pandai2 lah derang masuk balik kat sini
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:34 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
nanti matt tengok
matt baru reply notis yg masuk ni
kalau ada tag mesti matt masuk punya
masuk ikut notis ke ?
nay susah lah nak masuk ikut notis
kompom bercelaru
sebab notis banyak bertindan ..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:36 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
oklah kalau 5 bulan tu
boleh lah doktor monitor kesihatan nay dengan lebih baik lagi
ubat tu dia akan tengok dulu macamana pekembangan nay

nape asben nay prefer sinovac?
herm.. nay prefer tak nak amik ubat
nak control sendiri
tapi tak boleh jugak
tanpa ubat mungkin
bacaan gula nay masih tinggi
walaupon nay control pengambilan gula

entah. nay pon tak tau
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:38 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
yelah
nanti nay tak boleh buat kerja lain selain menreply notis2 saje
boss mesti marah tu...
jari jemari kerjung, nanti balik umah asben kena urut lah...hehe
hurmm.. hari isnin ni bz sikit lah
tadi dah settle untuk
pos dokumen
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:39 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
tu yang nay suarakan bagi pihak poremer lain juga kan?
dah orang minta sampai kan
kita sampai kan lah
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:43 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
ye betul
kita tak tinggal umah keluarga kita dan juga keluarga pasangan kita
baru adil

biar kita mencorakkan rumahtangga kita sendiri tanpa ada campur tangan org lain
biar kita mengemudi bahtera rumahtangga sendiri
betul.. nay prefer macam tutengok lah artis tu stay umah mertua lepas 2 bulan kawen
dah mintak cerai
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:45 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
patut lah tak boleh tido
rupanya nay duk depan bilik bos
kesiannnyaa...hehee
walaupun duduk depan bilik bos
nay tetap boleh moyan dengan jayanya
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:46 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
yelah kita cuma boleh pujuk saje
nak masuk atau tidak tu terpulang kepada dia sendiri

kita tak boleh nak paksa orang masuk
betul... kena ikut gerak hati sendiri
macam nay lah tetiba tergerak nak masuk moyan
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:49 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
biar lah dia dengan cara hidup dia
kita doakan agar dia hidup aman dan berjaya dalam bidang yg dia ceburi itu
itu yang sebaik2nya kan ... saling mendoakan sesama umat islam
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 11:43 AM GMT+8 , Processed in 0.072294 second(s), 20 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list