CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: mattzzx

[Pulau Pinang] 'Rumah Sembang Pasemboq Utara V128'

 Close [Copy link]
Post time 22-11-2021 11:50 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
@NaylaArisha dah page 98

jommmm masuk meroyan sampai roboh rumah ni
lambat ah panggil

nay dah masuk sebelum matt roger lagi tau
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:51 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
rasanya memang dua dua tak kena saman
matt pun tak tahu juga nak cakap apa
gomen sekarang
dah tak kisah sangat
sebab kan dah nak beralih ke endemik
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:52 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..




Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:53 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
memang lah jadi tikus
tapi bila kucing tak ada tu boleh lah tikus berpesta dan bermaharajalela
hehehe
tapi bos nay dia bukan macam kucing

dia macam rimau
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:54 AM | Show all posts
Edited by NaylaArisha at 22-11-2021 11:55 AM
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
bagus lah gitu
malu tu biar bertempat

jangan kita tak malu langsung
nanti orang cakap kita mengada gada atau gedik2 pula




Rate

1

View Rating Log

Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:57 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
oppsssss
terlebih sudah abg jamil
3 pun 3 lah...hehee
kalau mampu 4 pon boleh
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:58 AM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
bagus lah kalau nay sedar diri
matt pun masih sedar diri, setakat ni boleh pernah lupa diri lagi...hehee

tapi matt dah masuk hari ni
dah reply banyak2 notis nay
bagus kalau tak lupa diri lagi

ni nay dah reply dan tambah notis matt lagi
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:00 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 10:50 AM
kek pisan 2 potong jer pon matt
tak ada lah sampai biji tu besar tau kek pisang

dua potong tu kira ok
janji boleh mengalas perut
kalau nay boleh makan 2 biji kek pisang tu memang hebat lah...heehe

yelah nay masuk lewat dengan alasan kukuh
pasal rekod nay selalu masuk awal
itu kita tidak disengajakan


Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 12:03 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
betul tu
mana mana tempat pun mesti ada tempoh percubaannnya
cepat atau lambat tempoh tersebut

lama juga kalau 6-8 bulan tu
kat Cari ni brapa ramai admin?

tapi tengok pada syarat2 nak jadi mod tu
matt rasa susah skit nak mohon
kenapa susah?
bukan nak kita 24 jam online
kena pandai lah bahagi kan
tengok macam akk mira n kaka zura
bukan hari2 online

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:04 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:03 AM
medal old timer tu
kena ada kredit 100k
tu yang nay tgh kejar sekarang ni


sekarang nay ada kredit brapa K?
banyak lagi ke nak kena kejar?

beza kaler tu ok lah
boleh orang tahu mana yg pra mana yg mod penuh


Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 12:05 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..
nanti orang cakap matt tukar jantina pula....heheee
tak kisah pon sebenarnya ..
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 12:06 PM | Show all posts
mattzzx replied at 20-11-2021 12:10 PM
terima kasih Nay sudi masuk rumah matt yang tak seberapa ni..

dah panggil kan kena lah masuk

kang matt kata nay sombong pulak
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:10 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:26 AM
yer lah anak layan tgok utube

nay duk ngn dia lah


kalau anak ada teman  tu bagus lah
bukan nay saje2 terperap kat dalam bilik
memang lah kalau ada tetamu atak keje dapur nay kena keluar
nanti apa pula kata mertua kan?


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:11 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:27 AM
memang lah bawa beg kecik je
1 beg jer
sebab tu tak bawa payung

ooo kalau beg kecil susah lah nak bawak payung tu
nanti orang kaya nay macam ceti plak bawak payung panjang....hehe


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:12 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:31 AM
baru berkesempatan nak reply notis
umah dah roboh baru nak mereply

tak mengapa nay
bereskan keje2 nay dulu
janji mereply walau pun uamh dah roboh


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:13 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:33 AM
tak apa.. nanti pandai2 lah derang masuk balik kat sini

harap2 gitu lah
biar terbuka pintu hati mereka untuk masuk semula kat sini


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:15 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:34 AM
masuk ikut notis ke ?
nay susah lah nak masuk ikut notis
kompom bercelaru

yelah nay memang terima notis yg banyak setiap hari
sudah lah nak masuk kat satu2 umah tu kan
boleh jadi konpius nanti


Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:20 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:36 AM
herm.. nay prefer tak nak amik ubat
nak control sendiri
tapi tak boleh jugak


memang sebaiknya elak ambil ubat
tapi kalau tidak dapat dielakkan terpaksa juga ambil
kena betul2 kontrol lah, tapi itu mustahil utk turunkan bacaan gula

hanya asben saje yg tahu...hehe



Reply

Use magic Report

 Author| Post time 22-11-2021 12:21 PM | Show all posts
NaylaArisha replied at 22-11-2021 11:38 AM
hurmm.. hari isnin ni bz sikit lah
tadi dah settle untuk
pos dokumen

bila dah settle kerja tu
apa lagiiiiii..
meroyan lah jawapnyaa...hehee


Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 12:22 PM | Show all posts
happy monday semua

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-5-2022 11:21 PM GMT+8 , Processed in 0.082091 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list