CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
1234
Return to list New
Author: Cari-Saiful

Manjanya, Anak Tiri Duduk Di Bahu Dan Uli-Uli Kepala Caprice

  [Copy link]
Post time 21-11-2021 08:56 AM From the mobile phone | Show all posts
Mana apak betul budak ni?
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2021 12:10 PM | Show all posts
iols hati hitam ke... tapi ekspresi muka budak tu... i is cannot... buatkan ai rasa annoyed. Mcm muka kaki gaduh kaki jeling mata bila dah besar nanti. heewhewhewhew
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2021 04:22 PM From the mobile phone | Show all posts
Hurmm kalau teringat apa yg Anjuling tumpahkan dulu masa gaduh dgn topinasi.. seram pulak iols
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2021 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Pantang besar ooo main kepala
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2021 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
bapak tiri or bapak sndiri bg iols atas bahu jinjing main kepala iols mmg xgemar n kepantangan... ntah la.. mungkin masa mak ayah iols dulu cenggitu.. jd iols pun didik begitu.. sbb bab2 kepala mak ayah iols pantang betul
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2021 11:04 PM From the mobile phone | Show all posts
KamikuP replied at 18-11-2021 02:28 PM
Aku panatnag kalau anak aku main kepala..
Ni topi nasik ni mcm terpaksa jer merelakan kepalanya di  ...

nampk mmg muka dia lain kan.. hahahaha.. bini bangga konon cap layan ank dia.. muka cap muka bosan.. hahahaha
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 09:02 AM | Show all posts
enot_sibudak replied at 21-11-2021 03:04 PM
nampk mmg muka dia lain kan.. hahahaha.. bini bangga konon cap layan ank dia.. muka cap muka bosan ...

Baru jadi bapak segera haruslah ambik hati isterii cuollss hatta anak kentut kat muka sekalipon..
Nak jadi bapak/suami ada batas2 tertentu tau tak Cap.. kang tak pasai2 jadi hamba anak tiri dan bini sskjp tu sambil mereka ketawa terkekek kekek tengok kedangkalan cap nih.. hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2021 11:22 AM From the mobile phone | Show all posts
Muka bdk tu copypaste 100% muka mak dia ye..
Mcm mak tu kawen diri sendiri dpt ank.

K bye.
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 11:36 AM | Show all posts
mula2 boleh laa nk layan gini. tunggu laa nanti. dgn panas baran si topi nasi ni
Reply

Use magic Report

Post time 24-11-2021 01:09 PM | Show all posts
royaldanish replied at 21-11-2021 04:22 PM
Hurmm kalau teringat apa yg Anjuling tumpahkan dulu masa gaduh dgn topinasi.. seram pulak iols

wahhhh ada ker anjuling gaduh dgn topinasi ni? taktau la pulak...tanak tumpah sini sikit ke hihihi
Reply

Use magic Report

Post time 28-11-2021 12:00 PM From the mobile phone | Show all posts
SiMontel replied at 24-11-2021 05:09 AM
wahhhh ada ker anjuling gaduh dgn topinasi ni? taktau la pulak...tanak tumpah sini sikit ke hihihi ...

Ada cuolssss
Tak nak tumpah sini. Open sangat.
Very2 sensitive issue. Takut kena humban ke ulu yammm rumah ni kang
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 01:19 AM From the mobile phone | Show all posts
cam x boleh la tengok muka bini dia ni. asalkan ade retis nak sungguhpn sendu hamat, dia on je. i tgk bini die pn sejnis batak perhatian + x lawa. muka budu ketara sgt
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:03 AM | Show all posts
yondu replied at 29-11-2021 01:19 AM
cam x boleh la tengok muka bini dia ni. asalkan ade retis nak sungguhpn sendu hamat, dia on je. i tg ...

tu sebab berjodohan...dedua mmg suka attention...
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 11:42 AM From the mobile phone | Show all posts
SiMontel replied at 29-11-2021 11:03 AM
tu sebab berjodohan...dedua mmg suka attention...

betul la uols..jodoh cerminan diri kite
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:00 PM | Show all posts
royaldanish replied at 28-11-2021 12:00 PM
Ada cuolssss
Tak nak tumpah sini. Open sangat.
Very2 sensitive issue. Takut kena humban ke ulu ya ...

yg kata cite pasal jihad tu kan? tu yg i igt laa msa anjuling komen pedas kat topi nasik ni.mmg perli abes laa time tu. lain drp tu ntah laa..
Reply

Use magic Report

Post time 29-11-2021 12:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Muka kepris tu mcm menahan kesobaran jaaa.. hahahah
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 05:17 AM GMT+8 , Processed in 0.073844 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list