CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: kiahbosan

Rumah tangga Yasmin Hani bergolak.

  [Copy link]
Post time 12-11-2021 06:56 PM From the mobile phone | Show all posts
limau_lemon replied at 9-11-2021 10:14 PM
Tokti ty sayang bibir tu Elok2 dia prgi tebal kan.. Dah mcm hape bila bercakap..

DIA PUN DAH RASA INSECURE DAH MASUK RANKING KERTU... PADAHAL AGAMA KUAT TU BERFILLER BAGAI.. AAAHA AMACAM MAU KIRA TU???
PAKAL DIA TU MENJANA DUIT.. KALAU TAK RASA2 PUN DAH KENA MADUUUUU!
Reply

Use magic Report

Post time 12-11-2021 07:17 PM | Show all posts
CaqJora replied at 9-11-2021 09:49 PM
Sapa tau, zaman late 80s /early 90s dulu shahrin ni tunang sapa? Org seni gak dik non, producer ters ...

....erna fatina ?
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 11:52 AM | Show all posts
hmmm rahsia Allah jodoh
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 01:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Pak.dolla replied at 5-11-2021 10:34 AM
Laki dia ni abang kpd qi razali tu kan? Qi tu kawin ke belum?
Dulu laki dia ni jg pernah bercintun d ...

pastu dh mcm mid life crisis sket umurnya,dia bercinta jap dgn acik rita
sbb ms tgk chit chat dibah AA kt astro ria dulu, kemain rita berkepit kat tepon bergayut dgn shahrin ni
smpi kene pekik2 la dgn dibah AA ms tu
ms tu depa buat rcgn festival chit chat AA kt sg petani kalo x silap
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 03:57 PM | Show all posts
cmf_premierleag replied at 16-11-2021 01:11 PM
pastu dh mcm mid life crisis sket umurnya,dia bercinta jap dgn acik rita
sbb ms tgk chit chat diba ...

citer chit chat kat astero tu tahun 2000 weh...ko boleh ingat lagi
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 04:03 PM From the mobile phone | Show all posts
aina_shaira replied at 16-11-2021 03:57 PM
citer chit chat kat astero tu tahun 2000 weh...ko boleh ingat lagi

heloooo..fakta2 urtv in 80s 90s pun akak masih mampoo ingat lg okehs
flip hair sikit
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 04:08 PM | Show all posts
alaaaa ..antara kapel yg aku suka ngk .. low profile jerk ..
YH pun tak ada gossip2 tak sedap didengar .
moga ada jalan terbaik utk mereka berdua ..
kalau la pisah jugak.. kalau aku ckp ye .. maksudnya ni kapel ke 2 yg aku sedih sgt bila bepisah selepas shidi nga vee huhuh..
patutlah YH now belakon balik ..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-11-2021 06:25 PM From the mobile phone | Show all posts
tootii replied at 16-11-2021 06:08 PM
alaaaa ..antara kapel yg aku suka ngk .. low profile jerk ..
YH pun tak ada gossip2 tak sedap dideng ...

Shidi dgn vee tu kiah pun terkejut. Know2 dah berpisah. YH ni janganlah jd gitu harap2 diorg dapatlah selesaikan masalah rumahtangga.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-11-2021 06:26 PM From the mobile phone | Show all posts
cmf_premierleag replied at 16-11-2021 03:11 PM
pastu dh mcm mid life crisis sket umurnya,dia bercinta jap dgn acik rita
sbb ms tgk chit chat diba ...

Serius lah? Masa tu Shahrin hot wooo. Sempat pulak dgn rita ek?
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 06:38 PM From the mobile phone | Show all posts
kiahbosan replied at 16-11-2021 06:26 PM
Serius lah? Masa tu Shahrin hot wooo. Sempat pulak dgn rita ek?

ha ah..ada dlm urtv buat coverage ms tu dibah AA puny program chit chat tu nk dibuat kt resort cinta sayang sg petani nun
so reramai naik airasia, gambo rita duk bergayut lg dgn shahrin sblm flight take off
dah smpi sana pun masih lg bergayut
last2 rita kawen dgn edel
selain tu retis yg pi sg petani ms tu nora,amy mastura
dibah AA buat rakaman chitchat kat sana
Reply

Use magic Report

Post time 16-11-2021 07:27 PM From the mobile phone | Show all posts
cikgojesss replied at 4-11-2021 10:48 AM
sharin nampak terlalu tua ganyut dan mcm berpenyakit jah rupa.. so tak sedap..

Apa IG dia uols?
Dulu taste..
Akak nk skodeng
Reply

Use magic Report

Post time 17-11-2021 09:55 AM | Show all posts
kiahbosan replied at 16-11-2021 06:25 PM
Shidi dgn vee tu kiah pun terkejut. Know2 dah berpisah. YH ni janganlah jd gitu harap2 diorg dapat ...

kan .. mari la kita doa yg baik2 utk mereka..
cuma, kalau mmg jodoh mereka tak panjang, harap derang tetap berbaik demi anak2
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 05:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Sis nak jawapan too.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
dah separated (?divorced) kan

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 07:02 PM From the mobile phone | Show all posts
miracle_forever replied at 3-12-2021 06:58 PM
dah separated (?divorced) kan

i pun baru tgk kt ig. as predicted by forumer.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 08:05 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah officially separate & divorced.
Time pandemic ni ramai btul yg divorce
YH ni memang x disangka sbb dia bole tahan dgn Shahrin sekian lama. Apa² pun Semoga berbahagia kedua duanya, mungkin berpisah lebih bahagia.
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 08:48 PM From the mobile phone | Show all posts
Dah sah bercerai

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 3-12-2021 08:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Now jejanda & deduda dah la yer

Takpelah kalau dah itu yang terbaik
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic
Happy New Year 2022 Warga CARI!
XimHappy New Year 2022 Warga CARI!
Views : 863 Replies : 93
Kuin keris v60
owhgeeKuin keris v60
Views : 63390 Replies : 1798
Jom share makanan yg kawan2 makan~vol 1
amirairaJom share makanan yg kawan2 makan~vol 1
Views : 2695 Replies : 282
Makcik Neelofa spill the tea pasal Fazura vs Neelofa kat IG story ??
hell0jennieMakcik Neelofa spill the tea pasal Fazur
Views : 49913 Replies : 183
CSR Racing 2 se centra en las carreras callejeras en Android y iPhone (iOS)
alexjameCSR Racing 2 se centra en las carreras c
Views : 709 Replies : 4
[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah aje, ilmu harian! VOL.7
ipes2[KUIZ PERUBATAN MINGGUAN VOL. 7]: Mudah
Views : 9575 Replies : 554
TBTMI & Nabilah Khan Not so Royal??
ZORRO5555TBTMI & Nabilah Khan Not so Royal??
Views : 54620 Replies : 140
PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PENGERING, PETI SEJUK. PROFESSIONAL REPAIR
a开心果PAKAR MEMPERBAIKI MESIN BASUH, MESIN PEN
Views : 29657 Replies : 504
BULLET TRAIN (2022)
SY_MumiBULLET TRAIN (2022)
Views : 640 Replies : 5
Kisah Seram Dingorat Jantan USA.
keane.somewhereKisah Seram Dingorat Jantan USA.
Views : 286 Replies : 13



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-1-2022 08:41 AM GMT+8 , Processed in 0.085193 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list