CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: CARI-MAL

"Tak Ke Macam Si*l Tu!" - Sajat Bengang Namanya Dikaitkan Dengan Hal P

  [Copy link]
Post time 28-10-2021 10:16 AM | Show all posts
cuba kan.. cuba kite semua palau dia.. report semua socmed dia.. sapa yg up pasal dia pon report gak.. baru dia taw erti org bencik.. ni semua pakat bencik dia.. tp komen gak kat ig dia fb dia bagai kan.. sbb tu dia gumbira fefeling masih kekal relevan..
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 10:26 AM | Show all posts
bolehlaa stop cerita diaa kot.
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 11:24 AM From the mobile phone | Show all posts
tikusmontok replied at 28-10-2021 07:56 AM
Tengok la siapa yg bukak

Ohhhh reporter indon ni
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 11:53 AM | Show all posts
gigih la si sajat ni cari content supaya kekal relevant - Org aussie nun tak berminat ke ngan dia ni?
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 03:15 PM | Show all posts
Dulu ada gambo dia tido ngan mamat sado F******k.. ekekek
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2021 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
kalau x suka corruption, knapa sajat jd enabler pada corruption kat malaysia ni? kalau x mesti dah lama dah masuk lokap kena tangkap. u should thanks the corruption sbb berjaya membantu u melolos.
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2021 12:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Hahahahahhahahahahha

Tu je aku nak komen.
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 11:34 PM GMT+8 , Processed in 0.071462 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list