CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Cari-Saiful

"Saya Masih Muda, Ada Nafsu,"- Shuib Nak Wanita Yang Boleh Terima Anak

  [Copy link]
Post time 24-10-2021 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Macam M Nasir dulu ya, arwah isteri meninggal, baby baru 2 bulan
Anak2 lelaki tengah membesar
Cuma bezanya M Nasir duda hot masa tu, ramai artis beratur nak
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 09:09 AM | Show all posts
Kalau soeb kawen baru esok
Pak sudin dengan mak de kena lah duduk rumah lain
Sampai bila nak duduk dengan soeb
Abang siti sarah tu duduk sekali jugak ke?
Sebab anak2 dia selalu je nampak kat rumah soeb bila soeb up igs
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 09:29 AM From the mobile phone | Show all posts
Don't worry laaaa
Akan ada punyaaaaa
Tokey bee bee kotttt
Kesanggupan akan ada kerana benefits sangat lumayan
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 09:43 AM From the mobile phone | Show all posts
moga yg baik2 untuk shuib dan yg paling penting anak2..
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 09:47 AM From the mobile phone | Show all posts
becir replied at 24-10-2021 01:14 AM
Sibuk nak Turkish man, bulu banyak, too furry! Dapat baby girl nanti siap ada misai baru tau

:lol ...

hikhik
tamo yg byk bulu...bulu jarang jarang ok la
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 09:48 AM From the mobile phone | Show all posts
stingerfamous replied at 24-10-2021 06:00 AM
Kau mungkin nak repair keturunan kau...but the problem is do others want to rosakkheun keturunan m ...

u are not turkish men..so shadap.bye
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:06 AM | Show all posts
Untuk soeb lenkali kalau reputs Tny soalan mengundang camni kau xyh sexplain lebih2. Bgtau je saya serahkan segala2 nya kepada perancangan  Allah. Gitooh. Arwah baru 2 bulan meninggal so kau rilek je dulu
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:07 AM | Show all posts
Agaknya nanti masa aku meninggal mil aku mesti suro laki aku cari pengganti gak macam mak Soeb tu di whoareyus kan je aku dalam kubur
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:09 AM From the mobile phone | Show all posts
Baru la perasan muka anak sulung dia muka sarah. Yg perempuan tu muka shuib.

Cari perempuan yg baik2 shuib. Nak jaga 4 orang anak orang lain 24/7 bukannya senang. Kena cari yg betul2 ikhlas.
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:10 AM | Show all posts
Cleocatra replied at 24-10-2021 09:09 AM
Kalau soeb kawen baru esok
Pak sudin dengan mak de kena lah duduk rumah lain
Sampai bila nak duduk d ...

OO mmg dorang 1 family dok umah ib ke?
Ingat dok asing2. Yelah umah beso kan.
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:30 AM From the mobile phone | Show all posts
soeb rengsa inlaw dok sekali kot.tu mak dia srh carik bini supaya inlaw kluar rumah
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:31 AM | Show all posts
hashashes replied at 24-10-2021 10:07 AM
Agaknya nanti masa aku meninggal mil aku mesti suro laki aku cari pengganti gak macam mak Soeb tu :' ...

awat sis??bukan menantu pilihan mak mertua ka camna??dimenantu tiri kan sis? sila bertabah sis
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:35 AM | Show all posts
noell replied at 24-10-2021 10:31 AM
awat sis??bukan menantu pilihan mak mertua ka camna??dimenantu tiri kan sis? sila bertabah sis
...

Ala sis kalau menantu pilihan pun, dia utama kan anak dia gak kalau kita mati takde maknanya dia nak suro anak dia setia kat bini yang dah arwah
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:41 AM From the mobile phone | Show all posts
Edited by Cik_jantung at 15-1-2022 01:39 PM

..........
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 10:46 AM | Show all posts
hashashes replied at 24-10-2021 10:35 AM
Ala sis kalau menantu pilihan pun, dia utama kan anak dia gak kalau kita mati takde maknanya  ...

jgn dia suruh anak dia tambah bini sebelum menantu mati sudahla sissujud syukur saja sis
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 12:23 PM From the mobile phone | Show all posts
hashashes replied at 24-10-2021 09:07 AM
Agaknya nanti masa aku meninggal mil aku mesti suro laki aku cari pengganti gak macam mak Soeb tu :' ...

Ko kisah apa dah mati kan?
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 12:31 PM | Show all posts
makadek replied at 23-10-2021 07:24 PM
Ni kalau aku muncul dpn anak2 dia
Pasti anak2 dia yg suruh curi hati depa
Merengek nk ikut

ko dh kenapa makadek... ahhahahaa... memula baca ayat ko, ingat kan single.. rhupenya dh berlaki..
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 12:43 PM | Show all posts

Tu lah entah2 lagi bahagia di sana kan kaka lady huhi
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 12:44 PM From the mobile phone | Show all posts
elok dia berterus terang camni dari pura2 meratap tup2 dah bercalon. tapis elok2 takut yg nampak duitnya bukan anaknya
Reply

Use magic Report

Post time 24-10-2021 12:52 PM | Show all posts
hashashes replied at 24-10-2021 10:35 AM
Ala sis kalau menantu pilihan pun, dia utama kan anak dia gak kalau kita mati takde maknanya  ...

habis tu nak soh laki ko menduda sampai ke tua ker?


Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-5-2022 06:09 PM GMT+8 , Processed in 1.120122 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list