CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 1209|Reply: 5

Sekadar ingin tahu

[Copy link]
Post time 22-10-2021 09:57 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Adakah seorang ayah boleh terangsang dan berahi kalau nampak anak perempuan berkemban dengan towel sahaja lepas mandi, sebab saya ada satu habit akan duduk depan TV sambil berkemban dengan towel selepas mandi, dan kadang2 ayah saya ada duduk sekali sebelah saya tengok TV jugak, so saya sekadar ingin tahu sama ada seorang ayah akan berahi atau sekadar menganggap saya sebagai seorang anak dan tiada rasa berahi apa2? Harap
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 04:04 AM | Show all posts
stop doing that plzzzzz
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2021 10:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Salah dik buat gtu..kau tk pernah dgr sumbang mahram ke dik..bapak rogol anak,atuk rogol cucu..abg rogol adik..selagi bernama lelaki dan manusia, tetap bernafsu yer..nafsu nie tk kenal kau nie sapa..asal naik jek syahwat dia..kena la kau..
Nie akk cieta secara general jek..tk tuduh bapak adik buat gtu..tpi kita sebagai org ppuan kena la jaga aurat kita..ada sikap malu dlm diri..

Tolong lah jgn berkemban lgi..
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2021 11:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Jangan buat mcm tu dik
Ayah tu tetap lelaki...
Ada napsu
Anak dara aku jenis badan sedap
Aku pantang gilaaa kalau dia bertuala /maxi spegeti strip /braless time ayah dia ada

Aku sound tepat. ..
So far aku tgk ayah dia tak menjalang laaa mata..
Nk masuk bilik anak pn ketuk

Aku mmg tak caya dgn lelaki

Teransang o tidak bukan persoalan
Tp sebaik nya jgn biarkan
Aku sndiri pn tk leh menyeksi mana dah bila budak2 jantan setaon dua nk baligh dah.
Budak2 besar tu  nk explore memacam
Reply

Use magic Report

Post time 31-10-2021 02:58 AM From the mobile phone | Show all posts
soalan apakah ini..
pakai la baju dik.i pun kdg suka gak gitu tp time ayah i takde..mak i ada..my bro ada..kjp jer la..pastu kena mrh ngn mak i..ko ni anak dara
ttp kena jaga batas la kot kn..i ni kira mnja lah ngn ayah i..tp bab2 gitu kena jaga
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2021 09:52 AM From the mobile phone | Show all posts
Ko sundal mahram meh sini aku lempang pakai baldi
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-1-2022 10:18 AM GMT+8 , Processed in 0.074235 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list