CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 2548|Reply: 16

Hantukiller

[Copy link]
Post time 3-5-2010 11:20 PM | Show all posts |Read mode
leh plak nak dpt khadam cr mcm tu... nanti xpsl2 dapat hantu raya@jembalang@langsuir..
naya je..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-5-2010 09:21 AM | Show all posts
Ada satu jin di kalangan manusia yg hebat dan bijak.. PHD lagi tu.. Jins Shamsuddin. Muda2 pun dia ok wat.. James Bond malaya...Jefryzain

ok la.. back to the topic..
adatla tu TT.. manusia akan takut pada jin/setan ni semua. lagipun dah dari kecik di ajar takut benda2 tu oleh mak bapak kita. tu yg bila dah di set dlm minda sedari kecik.. kita lebih takut pada jin hantu setan bagai berbanding Allah SWT.

Tapi x semua la cam tu, kan?
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2010 09:48 AM | Show all posts
nak promote blog ker
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2010 09:53 AM | Show all posts
hamba angkat tangan gakss.... heheh....  JIN ngn manusia tentulah manusia lebih kuat.... manusia bol ...
edy137 Post at 3-5-2010 19:06

Dari ramai ramai yg baca, ko sorang je yg berani angkat tangan? tahniah tahniah tahniah

Kita boleh join belasah jin hantu jembalang yg mengacau manusia... kalau manusia bela khadam? nak belasah juga ke? aku rasa tak payah le, lain le khadamnya kacau manusia, kita belasah je khadamnya tu!!!
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2010 09:54 AM | Show all posts
nak promote blog ker
idril Post at 4-5-2010 09:48
Biasa ler.. hehe
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2010 09:56 AM | Show all posts
sebut pasal khadam ada terbaca ada penjual online jual khadam islam katanya.....ko bank in ...
ratu_cinta Post at 3-5-2010 23:03
Ramai juga terpengaruh tu, kesian kan, tak pasal pasal yg tak de dampingan dapat dampingan, bila mati keturunan akan bermasaalah akibat saka tu!

Patutnya yg buat business tu kena tangkap jakim sebab menyesatkan manusia tu!
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2010 09:57 AM | Show all posts
haku ponn selalu pakai...dan lepass tuu... basuhh betull2x...... sluar jin haku

jiin pong. ...
bluezink Post at 3-5-2010 23:17

Nasib baik jin yg ko pakai tu ko basuh, kalau tidakkkkkkkk... hapak!!!! hehe
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2010 10:00 AM | Show all posts
leh plak nak dpt khadam cr mcm tu... nanti xpsl2 dapat hantu raya@jembalang@langsuir..
naya je..
funkyolliey Post at 3-5-2010 23:20
Tu la pasal, tak pasal pasal ada hantu raya yg menyerupa tuannya! kalau tuannya berpergian lama, mereka mengambil alih tugas tuannya terutama untuk bersama isteri yg ditinggalkan... haha banyak ge cerita berlaku kes cam ni dulu dulu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-5-2010 10:02 AM | Show all posts
Ada satu jin di kalangan manusia yg hebat dan bijak.. PHD lagi tu.. Jins Shamsuddin. Muda2 pun dia o ...
Herlina Post at 4-5-2010 09:21
Kalau jin dari jenis manusia tak pe, betul betul leh jadi khadam kita....
Reply

Use magic Report

Post time 4-5-2010 10:05 AM | Show all posts
tapi kira ok gak la...boleh tambah pengetahuan...

aku rasa memang tt ni berpengalaman pasal h ...
ninja9 Post at 3-5-2010 17:47
Nak kata pengalaman hebat sangat tu tak de le, tapi kalau setakat jin, apa jenis atau berapa besarpun dah pernah hadapi termasuklah iblis dan azazil tu...
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2010 04:09 PM | Show all posts
rajin ko dok menempek... terima kasih bebyk utk info2 tu...
nagaijau Post at 5-5-2010 16:06



     tak dosa kan?
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2010 04:11 PM | Show all posts
tak dosa kan?
mlsnklyn Post at 5-5-2010 16:09

tak, dapat pahala lagi kalau ikhlas!
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2010 04:12 PM | Show all posts
tak, dapat pahala lagi kalau ikhlas!
hantukiller Post at 5-5-2010 16:11

InsyaALLAH
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2010 04:15 PM | Show all posts
JB la.. ko pm je nama dan alamat... aku cuba ikhtiarkan... ko kat msia timur betul?
hantukiller Post at 5-5-2010 16:08


alamat umah la kan...
sori soklan bodoh lak...
sbb aku dah terbiasa bagi alamat opis...
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2010 04:22 PM | Show all posts
alamat umah la kan...
sori soklan bodoh lak...
sbb aku dah terbiasa bagi alamat opis...
nagaijau Post at 5-5-2010 16:15

Kalau masaalah saka ni, alamat yg selalu diminta ialah alamat rumah pesakit dan alamat yg dijangka ada kaitan darah sipesakit saka tsb spt ibubapa, datuk nenek jika masih hidup dan adik beradik... kalau nak hapuskan semua sekali le... tapi selalunya susah juga sebab ada saka yg dok kat dlm badan ahli keluarga yg lain, tu lum cerita yg dekat sepupu dll yg kita pun tak tau alamatnya...

Sebab tu saka sukar nak dihapuskan sekaligus...
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2010 04:25 PM | Show all posts
SYAITAN MAKAN DARI MAKANAN YANG TIDAK DIBACA BISMILLAH DAN BERMALAM PADA RUMAH YANG TIDAK DIMASUKI DENGAN BISMILLAH
إذا دخل الرجل بيته فذكر الله عند دخوله وعند طعامه قال الشيطان : لا مبيت لكم ولا عشاء وإذا دخل فلم يذكر الله عند دخوله قال الشيطان : أدركتم المبيت وإذا لم يذكر الله عند طعامه قال : أدركتم المبيت والعشاء
“ Apabila seorang lelaki memasuki rumahnya dan menyebut nama Allah semasa masuk dan menyebut nama Allah semasa makan. Syaitan akan berkata kepada kuncu2nya “Kamu tidak ada tempat bermalam dan tidak ada makan malam.” Apabila dia masuk kerumahnya tanpa menyebut nama Allah syaitan akan berkata “ Kamu semua mendapat tempat bermalam.” Apabila dia tidak menyebut nama Allah semasa makan , syaitan akan berkata “ Kamu mendapat makan malam dan tempat bermalam.”
Hadis sahih Muslim (2018).
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-5-2010 04:33 PM | Show all posts
Kalau masaalah saka ni, alamat yg selalu diminta ialah alamat rumah pesakit dan alamat yg dijangka ...
hantukiller Post at 5-5-2010 16:22


dan pm.... nti aku pm lak alamat mak di perak...
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 06:31 AM GMT+8 , Processed in 0.090666 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list