CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: stania83

Masalah Kulit Jeragat(ade gambar)

[Copy link]
Post time 19-12-2010 08:06 PM | Show all posts
Reply 79# norsh05

dulu pernah ambik BeautiSleep.....
memang tak tahan....
1 bulan sakit satu badan termasuk sendi2 tulang.......
skrg dah tak berani nak ambik apa-apa product lagi dah..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-12-2010 08:25 PM | Show all posts
Reply 81# darly


   i amek mirieca tapi mmg x heal kan jeragat. cume jerawat dekat punggung i hilang terus, kulit badan i jadi putih bersih, parut bekas nyamuk pudar, kulit lembab dan halus, lembut. mcm kulit baby. cume nak heal kan jeragat. u try la mirieca mungkin ok for u.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2010 08:35 PM | Show all posts
Reply 82# hunnymadu

hunny, i baca benang lg satu pasal Eve collagen...
all in one....pigment/freckles/rambut...
testi semua bagus2 belaka.....
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2010 09:23 PM | Show all posts
Reply  norsh05


   ageless tu boleh dapat kat mane? n ageless tu boleh hilang tak parut bekas g ...
hunnymadu Post at 19-12-2010 19:45



   
Body Detoxification

Baru-baru ini sahabat saya yang enggan dikenali umum, mengunjungi pusat rawatan / stokis Ageless untuk mendapatkan rawatan kerana badannya dari kepala hingga ke kaki yang mengalami kegatalan melampau dan kekadang berair-air. Keadaan ini bertambah serius ketika cuaca terlalu panas atau ketika terkena hujan kerana beliau alah dalam keadaan begini. Beliau ketika itu sedang mengganggur kerana tidak boleh bekerja dalam keadaan sebegini dan mendapat sedikit bantuan dari baitul-mal untuk sara hidupnya sekeluarga. Beliau sebelim ini bekerja dibahagian pengendalian di sebuah kilang kimia dan beliau mempercayai bahawa keadaan dirinya sebegini akibat bekerja di kilang tersebut. Ini diperkuatkan lagi dengan keadaan seorang kawan sekerjanya yang mengalami keadaan yang hampir sama dengannya. Mereka berdua telah berhenti kerja dari kilang tersebut. Beliau telah mendapatkan pelbagai rawatan moden dan tradisional. Termasuk berjumpa ramai pakar dan mencuba banyak produk. Beribu ringgit telah dibelanjakan, namun keadaan seperti tiada perubahan.

Setelah mencuba Ageless keadaan beliau bertambah baik. Dengan memakan dan menyapu Ageless ke seluruh badan, penyakitnya ,ulai kering dan semakin sembuh. Beliau demam panas selama dua hari setelah menggunakan 2 botol Ageless dan selepas itu keadaan beliau amat memberangsangkan termasuk sudah boleh memakan makanan yang beliau berpantang sebelum ini. Kini beliau telah hampir sembuh. Hanya tinggal kesan dan parut sahaja. Beliau begitu giat bergerak dalam memperkenalkan Ageless ke seluruh tanah air.
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2010 09:43 PM | Show all posts
Reply  norsh05

dulu pernah ambik BeautiSleep.....
memang tak tahan....
1 bulan sakit satu bada ...
darly Post at 19-12-2010 20:06


memang menakutkan kalau ambil produk sebarangan..yg belum ada R & D..tp ageless ni menang pelbagai anugerah

antaranya - Anugerah dari MITI (Minitry of International Trade and Industry) pada tahun 2004, Anugerah Khas untuk produk cemerlang (Produk Inovatif). &  di PATENKAN di Amerika Syarikat dengan no paten 6,596,306 B1.

Yang paling penting ageless keluaran Hovid Pure SDN BHD...syarikat farmaceutical yang berpengalaman mengeluarkan produk2 kesihatan yg terjual kat pharmacy....syrkt ni ada listing kat Busar  Malaysia lagi!!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2010 10:40 PM | Show all posts
Reply 42# akusengal

ai pn pkai tia amelia gak..so far mmg jeragat xde..
tp asal krim kunyit leh wat telinga pekak?
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 04:10 PM | Show all posts
kalau bole jgn stop ageless..sbb is bukan hanya untuk kulit, ageless juga untuk awet muda..melin ...
norsh05 Post at 19-12-2010 12:26



    no wonder la makcik sendayu tinggi (pengasas) tu pakai purdah....
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2010 04:14 PM | Show all posts
pernah terbaca rawatan yg ditawar kan di Herbaline... boleh menghilangkan jeragat & frackles jugak.. tidak melalui laser... sebaliknya menggunakan krim.. pas tu depa dok kikis2 frackles/jeragat tu... lepas beberapa hari, frackles tu gugur sendiri dan jeragat pun semakin memudar dan hilang.... tapi, kos nye tak tau lah berapa.. produk dia pun berasaskan herba
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 27-12-2010 04:30 PM | Show all posts
no wonder la makcik sendayu tinggi (pengasas) tu pakai purdah....
isteri_ayil Post at 27-12-2010 16:10


ehehhe. ..yg tu kena bersangka baik la dik!!!
Reply

Use magic Report

Post time 28-12-2010 05:35 PM | Show all posts
Reply 1# stania83
penyelesaian tuk ilangkn jeragat ni senang jer..
laser IPL dpt hilangkan jeragat yg serius ni...
dlm 5 or 6 kali sure hilang..
cuab la try di skin club @ menara hap seng..
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2010 04:48 PM | Show all posts
Reply 90# britney

mmg boleh hilang..
tp kena buat berulang kali....
Reply

Use magic Report

Post time 29-12-2010 05:44 PM | Show all posts
Reply  britney

mmg boleh hilang..
tp kena buat berulang kali....
darly Post at 29-12-2010 16:48

mmg kena buat berulang kali,tapi selama2nya hilang...
6 kali pun dah cukup tuk hilangkan parut..
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2012 12:47 AM | Show all posts
utk masalah jeragat kena pilih produk yg betul...jgn sampai rosak kulit muka uol ye dear...kulit muka tu aset paling berharga...

Sesiapa nak cuba produk Mary Kay... blh pm sy....
http://uandkecantikan.blogspot .com
Reply

Use magic Report

Post time 12-1-2012 11:22 AM | Show all posts
sikit jer tuh...oo...inikah org pggl jeragat
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 11:43 AM | Show all posts
petua nak cegah jeragat:

1. Pilihlah skincare yg sesuai dan tidak mengandungi hidroquinone
2. Kalau selalu bermekap, pastikan membeli mekap yg ssuai dan jenama yg diyakini di pasaran.   
    Jgn main beli kat mana2 pasar malam jer sbb kandngan kimia dlm tu boleh bg reaksi jgka pjg
    pd kulit iatu jeragat dan bintik2 hitam
3. Pastikan kulit dicuci bersih sebelum tidur dan jgn sesekali tidur dgn mekap di muka..
4. Kalau balik ke rumah dgn wajah bermekap, pastikan rehat dulu dlm sejam sebelum kita cuci
    muka.  Sbb suhu kulit dr luar dan masuk dlm rumah akan berubah dan jika cuci muka terus,
    mekap tu akan bg reaksi kpd kulit. Lama-kelamaan timbullah jeragat.
5. Skincare mestilah mengandungi pencuci, toner dan moisturiser atau krim siang yang
mengandungi SPF untuk melindungi wajah dari sinaran UV dan cahaya matahari yang boleh menyebabkan kulit terbakar.
Reply

Use magic Report

Post time 25-1-2012 12:22 PM | Show all posts
emak saye ade jeragat kat muke dia. tompok2 gelap. dia pakai anew (avon). tak hlg tp memudarkan coz dia da byk kali try mcm2 produk...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-2-2012 12:06 AM | Show all posts
supplement apa yg ok bab sy pon byk gak jeragat ni
isra Post at 6-4-2010 12:40



    Cuba amik supplement..cuba baiki dari dalaman pula.. saya amik brand Shaklee..puas hati..
saya amik vit e + vit c + bcomplex + protein + GLA complex..
perubahan bukan pada kulit muka je..
dulu saya pun ade jeragat dan parut jerawat itam kat muka..
konsisten makan vitamin, alhamdulillah kulit nampak berseri walaupun tanpa mekap..
kesannya bukan pada muka je malah kulit badan dan kesihatan..tp bukan dpt kesan serta merta ye..kne konsisten..
vitamin meningkatkan kesihatan kita..
nak tahu lanjut pm sy ye..

http://ekinata.blogspot.com/search/label/Kulit%20Cantik
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2012 08:55 PM | Show all posts
bleh cuba SF Beauty. Sally pun mmg jenis kulit berjeragat.. jerawat mmg tak der.. Selepas pakai SF Beauty.. alhamdulillah jeragat beransur pudar.. Skrg dah jadi distributor lak coz kengkawan tgk muka Sally dah ok.

Lawat blog Sally untuk mengetahui dengan lebih lanjut lagi: http://sallymzain.blogspot.com/p/sf-beauty.html
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2012 12:37 PM | Show all posts
salam & salam sejahtera....jika berminat utk membeli antara produk2 berikut antaranya fellina,suria secret ramping balm,bedak arab,sauna belt,pure marine collagen,detox patch gold/white,sauna belt,waist trimmer,pelbagai collection terkini top/dress/skirt & lain2 bole "LIKE" & lawati fanpage kamihttp://www.facebook.com/pages/Be ... ALL/MSG:012-2825492
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2013 12:24 AM | Show all posts
ada satu produk yg tul2 hebat,,,2mggu guna dh makin nipis jeragat,,,pngalamn sndiri,,,
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-9-2022 01:55 PM GMT+8 , Processed in 0.078112 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list