CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
12
Return to list New
Author: asnomie

aPakah kesan dan aplikasi sekiranya duit colar dimansuhkan

[Copy link]
Post time 17-7-2010 12:47 PM | Show all posts
setuju dimansuhkan....tukarkn dgn insentif....
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2010 09:34 PM | Show all posts
kalu dihentikan , perkhidmatan jadi kurang efisien lah.
Reply

Use magic Report

Post time 19-7-2010 03:51 PM | Show all posts
Post Last Edit by bangcak at 19-7-2010 15:52
setuju dimansuhkan....tukarkn dgn insentif....
rosemary70 Post at 17-7-2010 12:47

utk pengetahuan rosemary70, colar tu salah satu insentif la (insentif adalah imbuhan yg tak kekal dan bukan hak pekerja seperti GAJI). i paling seronok dan tak sabar menanti colar dimansuhkan JIKA BERLAKU SEMAKAN GAJI !!!
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2010 08:32 AM | Show all posts
utk pengetahuan rosemary70, colar tu salah satu insentif la (insentif adalah imbuhan yg tak kekal  ...
bangcak Post at 19-7-2010 03:51 PM



    maknenye.. mansuh cola, tp naikkan basic, gtu??
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2010 08:42 AM | Show all posts
maknenye.. mansuh cola, tp naikkan basic, gtu??
ejensemit Post at 5-10-2010 08:32

yes... gitu la baru stable. takde sape bleh kacau gaji. stakat insentip, anytime bleh dihapos... lepas tu mmg ramai yg mampos
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2010 08:52 AM | Show all posts
yes... gitu la baru stable. takde sape bleh kacau gaji. stakat insentip, anytime bleh dihapos... l ...
bangcak Post at 5-10-2010 08:42 AM


bagus jgk kn..
org nk keje gov pun sebab byk elaun..
level spm tp leh dpt 1.3k sbln.. keje swasta xdpt la..
tp kalo buang cole.. terkapai2 la..
Reply

Use magic Report

Post time 15-10-2010 04:18 PM | Show all posts
Kalau aku terduduk jugak kalau cola dimansuhkan.. heheh aku gaji kecik jerk.. tapi kalau kawan2 kat sini kata dan mendoakan agar cola dimansuhkan kami pasrah... apapun harap nasib menyebelahi kita...
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2010 11:39 AM | Show all posts
kalu dihentikan , perkhidmatan jadi kurang efisien lah.
adaraish Post at 17-7-2010 21:34



    bukan sebelum ni perkhidmatan kerajaan pun rata-rata kurang efisien ke?
Reply

Use magic Report

Post time 18-12-2010 11:12 AM | Show all posts
tapi bg pekerja swasta cam sayer, jgn cola, naik gaji pun ciput jer tau....
Reply

Use magic Report

12
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 12:46 AM GMT+8 , Processed in 0.070789 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list