CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: irkhairuddin

Clubbing...

[Copy link]
Post time 21-11-2009 06:09 PM | Show all posts
selimut marah ke?
kalau terkasar bahasa maaf ye..
dune1989 Post at 20-11-2009 20:15
x de la.. x marah pown.. ini semua pendapat memasing kan....
Reply

Use magic Report

Post time 21-11-2009 06:11 PM | Show all posts
Tul tu xyah membazir masa dan wang.....byk lg tempat yng elok nk isi masa lapang
mohdazmanz Post at 21-11-2009 16:13
bagi yang x berduit a.k.a. pokai x yah la g clubbing nie... kalau yang duet berlambak tu,,, boleh la g saner... 
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2009 08:41 AM | Show all posts
tp zaman skrg ni yg x elokla yg dicarinyer...
Reply

Use magic Report

Post time 22-11-2009 07:26 PM | Show all posts
tp zaman skrg ni yg x elokla yg dicarinyer...
zidlan Post at 22-11-2009 08:41
kan ramai nak tau macam mana rasanya clubbing tu... kalau rasa x elok.. toksah pegi la yer.. dok umah atau masjid jerk.. heheheheh
Reply

Use magic Report

Post time 4-12-2009 12:45 PM | Show all posts
betol3x! huahahauahau..
Reply

Use magic Report

Post time 8-12-2009 07:02 PM | Show all posts
kenapa orang mesti memandang negatif kepada budaya clubbing nie yer/.... adakah kerana clubbing nie menghayalkan?... mungkin clubbing nie tempat bermulanya maksiat kot terus di cop sedemikian...
Reply

Use magic Report

Post time 17-12-2009 02:15 PM | Show all posts
takde la pandang hina..
tapi lebih baik tak kalau kita jauhkan ....
Seriously, aku pun thingin nak tengok camne ghoper gi clubbing tuh..
err..tgk lam tv dah cukup rasanya.... dengar org chiter pun cukup kut..
menghindar kan lebih baik dari mencegah..
ngee... baik wat menda lain yang lebih berfaedah kut.. contohnya menonton bola beramai ramai di kedai mapley....

kekdahnyerr...
Reply

Use magic Report

Post time 19-12-2009 07:13 PM | Show all posts
takde la pandang hina..
tapi lebih baik tak kalau kita jauhkan ....
Seriously, aku pun thingin nak tengok camne ghoper gi clubbing tuh..
err..tgk lam tv dah cukup rasanya.... dengar org chiter pu ...
saye2007 Post at 17-12-2009 14:15
hahha,, lain orang lain ragam,,.. bukan ramai yang suka ngok bola pown.... huhu
Reply

Use magic Report

Post time 20-12-2009 03:08 AM | Show all posts
Aku dulu cukup umo jeh bapak aku bagi aku gi clubbing
Bukan apa dia nak bagi aku merasa dan tengok sendiri camne benda ni
Takat masuk tengok suasana di dalam jadi takde la aku jakun dan kejutan budaya
Balik umah bapak aku tanya camne nak pegi lagi ke?
Haruslah aku tak pegi dah pening kepala ngan asap bagai
Semput aku balik tu
Reply

Use magic Report

Post time 21-12-2009 06:50 PM | Show all posts
Aku dulu cukup umo jeh bapak aku bagi aku gi clubbing
Bukan apa dia nak bagi aku merasa dan tengok sendiri camne benda ni
Takat masuk tengok suasana di dalam jadi takde la aku jakun dan kejutan buda ...
kekure Post at 20-12-2009 03:08
ayah mu bawa ke  club?.. dashat.. hehehehhe.... bagus la kalau macam tu... kalau rasa x leh nak layan ngan semua tu jangan pegi yer...  wat main futsal jerk time ader masa terluang tu.... heheehhe
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2009 01:13 AM | Show all posts
30# selimutpurple
bukanle dia bawak aku ke club
tapi dia kasi duit buat bayaran masuk
bapak aku kira okies la biar anak dia cuba semua benda
dia pun penah muda haruslah dia bagi peluang anak dia mencuba
sekarang ada masa lapang baik gi jogging kat taman
cuci mata pun best
Reply

Use magic Report

Post time 22-12-2009 01:40 PM | Show all posts
dari gi clubbing...bek ko join aku join gi jogging tetiap petang..lagi best...berfaedah..ko gi clubbing, bau arak jer..ada gak tergerak ati cam nak gi clubbing jer..tp pk2 pnjg...takut jadi addicted je...
Reply

Use magic Report

Post time 24-12-2009 03:28 PM | Show all posts
Tak salah laa p clubbing yang penting pandai bawa diri...
Reply

Use magic Report

Post time 25-12-2009 06:29 PM | Show all posts
30# selimutpurple
bukanle dia bawak aku ke club
tapi dia kasi duit buat bayaran masuk
bapak aku kira okies la biar anak dia cuba semua benda
dia pun penah muda haruslah dia bagi peluang anak  ...
kekure Post at 22-12-2009 01:13
hahah... betol tu... mang best berjogging di waktu petang sambel2 mencuci mata... peluh keluar badan sihat otak segar... heheheh
Reply

Use magic Report

Post time 25-12-2009 06:30 PM | Show all posts
dari gi clubbing...bek ko join aku join gi jogging tetiap petang..lagi best...berfaedah..ko gi clubbing, bau arak jer..ada gak tergerak ati cam nak gi clubbing jer..tp pk2 pnjg...takut jadi addicted j ...
larikesurga Post at 22-12-2009 13:40

huhu.. tol tu... jauhi arak... sayangi keluarga anda
Reply

Use magic Report

Post time 25-12-2009 06:30 PM | Show all posts
Tak salah laa p clubbing yang penting pandai bawa diri...
Lyzz Post at 24-12-2009 15:28

bawak diri n tahu cari kawan....
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2009 01:36 AM | Show all posts
34# selimutpurple
Ya betullllll!kalau ada yang menarik pusing 3,4 kali pun bertenaga lagi
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2009 06:54 PM | Show all posts
34# selimutpurple
Ya betullllll!kalau ada yang menarik pusing 3,4 kali pun bertenaga lagi
kekure Post at 27-12-2009 01:36
hahahah... tau x per... huhuhu
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2009 07:49 PM | Show all posts
Post Last Edit by Lyzz at 27-12-2009 19:51

Hairan mengapa orang selalu memandang serong pada orang yang p clubbing...Sedangkan ada banyak lagi punca yang menjadi penyebab meningkatnya masalah sosial...
Reply

Use magic Report

Post time 27-12-2009 11:39 PM | Show all posts
Post Last Edit by Lyzz at 27-12-2009 19:51

Hairan mengapa orang selalu memandang serong pada orang yang p clubbing...Sedangkan ada banyak lagi punca yang menjadi penyebab meningkatnya masalah sosia ...
Lyzz Post at 27-12-2009 19:49

sebabnye..kerana nila setitik rosak susu sebelanga kate orang2 tua
addy penah pegi sekali clubbin ni..ikut member.. kalau nak diikutkan, kawan2 addy ramai je kaki2 clubbing, kaki minum dan bermacam-macam kaki lagi..tapi of coz ade la juge yang tak..  bile dah ikut, tengok rupe diorang ni..nasihatnye tak payah la..takut ade yang terkejut nanti and culture shock..

lagipun macam beruk mak yeh je tengok memasing..bukan best ape pon
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 12:34 AM GMT+8 , Processed in 0.177905 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list