CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
123
Return to list New
Author: pakatanrakyat

CUEPACS TUNTUT 2 BULAN BONUS

[Copy link]
Post time 21-10-2010 08:46 PM | Show all posts
Reply 1# pakatanrakyat


   best nyer kje ng krajaan..hik3
Reply

Use magic Report

Post time 23-10-2010 11:37 AM | Show all posts
tak suma company swasta kaya-raya kat malaysia ni...

aku pelik ngape jurutera daerah yang jd so tapak aku ni bajet gaji aku rm3-4k. padahal gaji aku rm2k je. tu pun belum potong epf, socso. dapat gaji basic je. ot, elaun suma tarak. bonus? huh duit raya pun kitorang tak dapat...

lgpun korang nk mintak bonus sampai berbulan2, tengokla dulu keadaan ekonomi semasa malaysia ni..terimalah hakikat, dari bayar bonus 1juta lebih penjawat awam, baik buat bayar hutang negara...
Reply

Use magic Report

Post time 23-11-2010 01:46 PM | Show all posts
bonus.......................
naik gaji...................

i minta utk dua2 gomen n swasta
dua2 pon rakyat malaysia gak
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2010 11:15 AM | Show all posts
sebagai penjawat awam sy pun nk bonus gak..

keje gomen ni tak macam dulu..berehat2..sekarang lain.,.mentality org dulu memang la ada..
tapi kami yg 'fresh' ni brsemangat tau...cuma org dulu2 yg melemahkan semangat kami..
Reply

Use magic Report

Post time 28-1-2011 08:37 AM | Show all posts
sebagai penjawat awam sy pun nk bonus gak..

keje gomen ni tak macam dulu..berehat2..sekarang lain ...
isabella08 Post at 30-11-2010 11:15



   sokong.....sokong.......
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2011 10:31 AM | Show all posts
kami bonus 500 korang bising tp korang bonus kekadang beribu sapa yang tau....... petronas tu bonus saja dah sampai boleh beli keta 2ndhand la ada org bising....... kami kerja utk rakyat ni 5 ratus pun korang bising..... sekarang korang semua nak cepat pasport nak siap i jam, semua nak cepat pastu benda2 cam ni nak bising2 benggong tul ler
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2011 10:34 AM | Show all posts
tiap2 taun bulan 7 mesti ada ura2 naik gaji...
Reply

Use magic Report

Post time 10-5-2011 03:37 PM | Show all posts
Reply 46# chickenwing

sokong!!!!! hahahahaaa
Reply

Use magic Report

Post time 18-5-2011 02:10 PM | Show all posts
Reply  chickenwing

sokong!!!!! hahahahaaa
ruffleen Post at 10-5-2011 15:37



    emm sokong? yang mana satu.... biru tua atau biru muda...
dah dekat dah nie PRU 13!
Reply

Use magic Report

Post time 14-7-2011 09:45 AM | Show all posts
kat memane tred pon mesti ade bab bonos ni khennn....
pilihan korg lerr nk keje gomen or swasta...
masing2 ada pendapat psl gomen vs swasta...

sbb tu mek tak teringin lg nk masok gomen...
benefit masa tua yer laa nmpk laa nnt...
tp kalo skrg nie, dgn rege brg2, minyak dok naik tak turun2,
kowser nk keje ngan bijan bongek tuuu... :@
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2011 10:42 PM | Show all posts
dapat juga thun ni..walau pon x bnyk mana tapi lepas lah nak buat beli baju raya anak2
Reply

Use magic Report

Post time 27-8-2011 10:42 PM | Show all posts
dapat juga thun ni..walau pon x bnyk mana tapi lepas lah nak buat beli baju raya anak2
Reply

Use magic Report

Post time 1-10-2011 05:57 PM | Show all posts
rm500 tU pn sket taw law nilai dUit skUnk...
dpt kt akU skjap jek bih nye...
hihihi...
brg mahal der..
bOnUs swasta lg pOwer,2 3 bln gaji beb...
sakannnnnnnnnnnnnnnnn wehhhh
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 12:10 AM GMT+8 , Processed in 0.079115 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list