CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 6418|Reply: 35

Pembukaan Showroom & Kedai Komputer.

[Copy link]
Post time 2-10-2009 10:07 AM | Show all posts |Read mode
Assalamualaikum semua.

Belum terlambat untuk ucapan selamat hari Raya Aidilfitri. sempena kesempatan ni, aku nak beritakan kan kepada kawan kawan semua, pada hari khamis semalam, 1 hb October 2009, dengan rasminya aku telah membuka kedai menjual peralata komputer & showroom yang terletak di keramat. berdekatan dengan stesen LRT keramat. Upacara pembukaan telah dilakukan oleh diri aku sendiri. thehehe.

Oleh yang demikian, sesapa yang duduk berdekatan kawasan keramat atau ampang, boleh lah melawat ye. aku menjual segala yg berkenaan dengan komputer. hardware dan software. juga ada promotion sempena pembukaan ini pada sesiapa yg nak beli komputer baru. kedatangan korang amatlah aku alu alukan. dan jangan lupa cakap anda dari cari forum kalau datang. tau lah aku member member cari rupanya. thehehe. terima kasih.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 2-10-2009 10:20 AM | Show all posts
TAHNIAH...
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2009 10:31 AM | Show all posts
tahniah winamp05.wish u all the best
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2009 11:13 AM | Show all posts
kalo nak repair apa2 buleh tak kat kedai ko..
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-10-2009 11:17 AM | Show all posts
4# joelerry


sudah semestinya boleh.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 2-10-2009 11:18 AM | Show all posts
thank you wineps and aryu.
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 2-10-2009 11:59 AM | Show all posts
alhamdulillah...dan tahniah...

semoga Allah melimpahkan kurnia rahmatnya ke atas perniagaan ko tu...amin...
Reply

Use magic Report

Post time 2-10-2009 03:08 PM | Show all posts
tahniah dan selamat berjaya....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 5-10-2009 09:25 AM | Show all posts
Thanks for da reply. ada masa silalah melawat tapak yek.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2009 11:58 AM | Show all posts
tahniah...semoga berjaya dlm perniagaan yg anda ceburi.
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2009 10:43 PM | Show all posts
tahniah yer winamp05... x sangka member yg jmp dlm bod ci bleh aktif dlm usahawan...
teruskan usaha yer... klu pc ni ada problem nnt bleh g kedai ek...
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2009 11:15 PM | Show all posts
1# winamp05

Tahniah.....aku mmg nak beli laptop dan desktop....tgklah dlm bulan November ni.....
Traget aku laptop jenama HP; desktop tak kisah apa jenis....
Reply

Use magic Report

Post time 5-10-2009 11:43 PM | Show all posts
tahniah..s emoga berjaya
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-10-2009 09:32 AM | Show all posts
11# zidlan

haluuu zidlan, ko pon apa kurangnya..... aktif berbisnes gak kan. terima kasih kerana memberi sokongan. Silalah dtg kesini jika ada apa apa masalah pasal PC ke apa ke. gath CI akan dtg nanti jngn lupa dtg gak yek.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-10-2009 09:33 AM | Show all posts
1# winamp05

Tahniah.....aku mmg nak beli laptop dan desktop....tgklah dlm bulan November ni.....
Traget aku laptop jenama HP; desktop tak kisah apa jenis....
don_quixote Post at 5-10-2009 11:15 PM


terima kasih untuk sokongan anda bro, aku amat hargainya...... mai la kesini untuk jenguk jenguk model yg ko idamkan. duk area mana ?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-10-2009 09:34 AM | Show all posts
13# sinar_inspirasi

Thanks bro sinar_inspirasi....... rasanya aku macam pernah jumpa ko masa gath CI dulu dulu...... ingat ingat lupe....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 8-10-2009 01:36 AM | Show all posts
tahniah winamp..
nak copy bisnes proposal boleh....
ada gak cecita nk bukak kedai komputer sendiri...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-10-2009 09:31 AM | Show all posts
bisnes proposal aku ke ? hehehe..... xla hebat mana pun. biasa ajek. tapi kalau jumpa aku, leh wat discuz. aku lebih suka member member aku dtg sini mintak tolong wat proposal / company profile dengan perbincangan. leh tukar tukar pendapat.
Reply

Use magic Report

Post time 8-10-2009 10:30 AM | Show all posts
winamp05....

tempek la picture kedai ko...n beberapa brands komputer yg ko jual...
leh cuci mata.


p/s: dlm planing nak beli laptop pakai gomen loan....nnt diskas lain k.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 8-10-2009 11:11 AM | Show all posts
hehehe..... korang ni...... segan seyyy nak paste kat sini.....

nanti aku amek gambar....

aku kalau komputer branded aku jual HP dan lenovo saja buat masa ni. kalau laptop tu ada la macam macam jenis sikit.
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Hanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti V79
syitaeyqaHanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti
Views : 205510 Replies : 4931
Dharma Harun Adik Manja tanggung 2 ekor biawak komodo
PrickfordDharma Harun Adik Manja tanggung 2 ekor
Views : 6260 Replies : 87
Tak perlu nak jadi begitu sempurna duhai wanita
admin6Tak perlu nak jadi begitu sempurna duhai
Views : 7398 Replies : 7
Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
fadz84Carta Official Muzik Muzik 39 (2024)
Views : 30583 Replies : 224
Kenapa Biri Biri Jalan Lambat?
XimKenapa Biri Biri Jalan Lambat?
Views : 21685 Replies : 65
Cinta itu buta:Gadis 23 tahun sanggup putuskan hubungan dengan ibu bapa demi berkahwin lelaki 80 tahun
YgBenarCinta itu buta:Gadis 23 tahun sanggup pu
Views : 3633 Replies : 27
Tyra
aaanf14Tyra
Views : 7397 Replies : 52
Cara mudah utk dapat berat ideal
tomazCara mudah utk dapat berat ideal
Views : 9115 Replies : 38
kambing yang comel
zazazieglerskambing yang comel
Views : 10817 Replies : 43
Meow & Cincau
riena3321Meow & Cincau
Views : 3498 Replies : 9

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-6-2024 04:21 PM GMT+8 , Processed in 0.067047 second(s), 43 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list