CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: NonaNaga

Datuk Salwa & Datuk Azizul Khamis??

[Copy link]
Post time 7-3-2013 03:27 PM | Show all posts
SULTAN SULU ?
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-3-2013 03:27 PM | Show all posts
ramai kan org mesia selain artis yg dpt datuk sulu ni. kena bayar kan. so duit tu la kot diorg pakai utk serang mesia balik, walaupun sikit ja.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 03:53 PM | Show all posts
kalau baling batu.satu orang biasa pon tak kena.semua datuk datuk yang kena! haha
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 04:21 PM | Show all posts
betullah salwa azizul khamis tu dpt title Datuk...tak segan ke...x terfikir ke apalah sgt sumbangan kat dunia seni.
setakat lagu satu dua kau...eeee geli
azwan ali lg femes...hehehe
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 04:23 PM | Show all posts

rasanya bukan setakat artis jer yg dpt datuk sulu ni

para usahawan produk kecantikan pun byk yg pakai datuk sulu kan?
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 04:44 PM | Show all posts
jentolakmerah posted on 24-9-2009 02:24 PM
salwa & azizul ni dapat pangkat datuk seri pengiran daripada Kesultanan Sulu  .

hahahahah yer ker???? nak ke dia pgg title tuh lagi ??? x segan ker????
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 05:14 PM | Show all posts
Dato' suluk >>> pengganas lahanat. Eeeee kalo aku tak sanggup nk pakai gelaran ittew !! Seolah2 talibarut pengganas la plak.
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 05:29 PM | Show all posts
kemaruk sgt nk dpt pangkat datuk...bukan boleh bwk mati pon
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 7-3-2013 07:42 PM | Show all posts
owh dato kiram
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 07:58 PM | Show all posts
thread lama rupanya.. datuk sulu tu tak iktiraf pun.. pak nil aku respek sebab dapat title datuk agong yang bagi.. camni la baru respek, selected people bukannya paid by people..
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 08:05 PM | Show all posts
azizul khamis whooo? kenal azizulhasni saje
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 08:10 PM | Show all posts
kalau dorang still hadap nak guna gelaran tu sama la maknanya dorang menyokong pembunuhan kejam yg dilakukan oleh pengganas Suluk tu keatas anggota polis kita yg terkorban. wei...bodo la
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 08:11 PM | Show all posts
MOD..kasi tukar tajuk benang kepada Dato Suluk
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 09:29 PM | Show all posts
juliez posted on 7-3-2013 04:23 PM
rasanya bukan setakat artis jer yg dpt datuk sulu ni

para usahawan produk kecantikan pun byk yg ...

setengah tu dato mindanao... dato mindanao tu dah kira retis pprt yg sulu ni tok pada pprt... kalo yg retis kaya dorang beli ngan pahang jah...
Reply

Use magic Report

Post time 7-3-2013 10:02 PM | Show all posts
gelaran dato yg dorang dapat ni mmg x diiktiraf kat m'sia coz bkn sultan kita yg anugerahkan...x silap dulu ada kuar dlm newspaper pasal gelaran yg dorang dpt tu dipertikaikan...
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2013 05:59 PM | Show all posts
hah.. sultan sulu? kiram bahalol tu ke yg bagi pangkat dato kat depa
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-3-2013 06:31 PM | Show all posts
kesian dorg ni. tak memasal kena kutuk kaw2. tu la, jgn kerek sangat. sekalinya, dato dari suluk.

nak tumpang nanges utk salwa la. nak gelak, tapi tak sampai hati pulak.
Reply

Use magic Report

Post time 17-3-2013 12:34 AM | Show all posts
zaman skrg mmg zaman keduniaan.... Last edited by liyamariska on 17-3-2013 10:43 PM

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-10-2022 03:47 PM GMT+8 , Processed in 0.080361 second(s), 19 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list