CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
View: 14025|Reply: 87

ZZ ni betul ke?

[Copy link]
Post time 17-8-2009 03:13 PM | Show all posts |Read mode


nak tanya sikit...

betul ke gambar ni?
ke gambar kincing?
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 17-8-2009 03:14 PM | Show all posts
nie gambo masa dlm citer apa ntah...
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:14 PM | Show all posts
cam betol je
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:15 PM | Show all posts
berlakon tu sempena ramadhan..
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:16 PM | Show all posts
comel lakk dier pakai tudung...
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:16 PM | Show all posts
drama lama kan..yg die ader anak pompuan..pastu adik die kawen ngan ex laki die tuh ker??

drama tuh ker??

aku tau drama ZZ nih satu tu jeh..
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:18 PM | Show all posts
drama lama kan..yg die ader anak pompuan..pastu adik die kawen ngan ex laki die tuh ker??

drama tuh ker??

aku tau drama ZZ nih satu tu jeh..
skymania Post at 17-8-2009 15:16


drama baru kot
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:19 PM | Show all posts
motif post gambar drama arituh?
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
 Author| Post time 17-8-2009 03:19 PM | Show all posts
betul ke tak ni???
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:20 PM | Show all posts
macam drama lama jeks...
arahan erma fatima..
yang dia berlakon jadi stewardess kawen ngn mat salleh..
pastu bila dia berubah ke arah kebaikan,husband dia tak leh terima..
raya aji tahun lepas dah tayang kalau tak silap..
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:22 PM | Show all posts
betul ke tak ni???
boshi_yoda Post at 17-8-2009 15:19


gambar dia dalam citer apa ntah.... tahun lepas punya or early this year.......

cite yang dia sosial gle masa sebelum kawen n lepas kawen....tu gambar masa dapat hidayah

lelaki tu suami dia dalam drama tu
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:22 PM | Show all posts
x pernah tgk ponn....
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 17-8-2009 03:25 PM | Show all posts
gambar dia dalam citer apa ntah.... tahun lepas punya or early this year.......

cite yang dia sosial gle masa sebelum kawen n lepas kawen....tu gambar masa dapat hidayah

lelaki tu suami dia  ...
azmira81 Post at 17-8-2009 15:22


oowww drama....

tq...
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:27 PM | Show all posts
drama lama kan..yg die ader anak pompuan..pastu adik die kawen ngan ex laki die tuh ker??

drama tuh ker??

aku tau drama ZZ nih satu tu jeh..
skymania Post at 17-8-2009 03:16 PM



ye btol..drama yang ni..
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:38 PM | Show all posts
drama erma fatima nieee... ada fahrin gak jadi org baik2 dlm cita nihh
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:39 PM | Show all posts
ni dalam drama tk silap,.bestt citer ni wei,.leh buat insap,.!~
Reply

Use magic Report

ADVERTISEMENT
Post time 17-8-2009 03:40 PM | Show all posts
drama jer....
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:42 PM | Show all posts
adoi..
ni citer lama kat tv2 raja haji aritu la u ols..
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:42 PM | Show all posts
tak penahpong aku tgk drama nih......
Reply

Use magic Report

Post time 17-8-2009 03:43 PM | Show all posts
eh ade ke drama ni thn lepas??...pesal aku xtau eh??...kat tv bape weh??
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

8-8-2022 12:09 PM GMT+8 , Processed in 0.206359 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list