CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: shachihata33

Sanggup tolong belikan tak?

[Copy link]
Post time 6-6-2009 12:23 PM | Show all posts
partner aku ok je

siap tya nak yg ade sayap ke tak
Reply

Use magic Report

Post time 6-6-2009 12:58 PM | Show all posts

Balas #1 shachihata33\ catat

bf aku ok jerk blikan tuk aku,.
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2009 07:20 PM | Show all posts
aku salu beli untuk mak dan kawan ompuan ku...
biasa jer aku pegang...tak payah plastik pun takper.
kawan ompuan ku lain cop aku "laki sporting/open"...
tu yang membuatkan perempuan lain cepat mesra ngan korang cuz ko tak judgemental..
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2009 09:05 PM | Show all posts
Originally posted by shachihata33 at 28-5-2009 10:20 PM
Korang sebagai lelaki, sanggup tak belikan tuala wanita untuk mak korang ke, kakak ke, adik ke, isteri korang ke, nenek korang mahupun makwe korang

Sebab hubby sha tak nak belikan pad bila  ...




kalau terpaksa baru beli...tu pun kalu isteri paksa, lepas gagal pujuk dia guna newspaper


Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2009 09:09 PM | Show all posts
wtpe nk malu..beli je la....
Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2009 09:15 PM | Show all posts
Originally posted by juju_amin84 at 17-6-2009 09:09 PM
wtpe nk malu..beli je la....



awek pandai pesan suruh beli pakai air liur jer tak kasik duit

Reply

Use magic Report

Post time 17-6-2009 10:59 PM | Show all posts
aku tak malu pun.,aku dah biasa belikan utk akak aku dulu., klu belikan utk awek aku punye plak dia suka yg ada sayap huhu., kawan opis aku pun aku penah belikan.,
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2009 12:44 PM | Show all posts
xpenah belikan lg..

kalo org suruh konpom xpi bli..

len la kalo dia ada kat sebelah leh p skali
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2009 06:21 PM | Show all posts

Balas #106 buDak_gaTaL\ catat

dah ckp tlg belikan...termasuk dalam pakej duit skali la tu...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-6-2009 12:07 PM | Show all posts
aku salu beli untuk mak dan kawan ompuan ku...
biasa jer aku pegang...tak payah plastik pun takper.
kawan ompuan ku lain cop aku "laki sporting/open"...
tu yang membuatkan perempuan lain cepat mesr ...
tai_digidestany Post at 17-6-2009 19:20


Ikhlas ke tak?
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 21-6-2009 12:08 PM | Show all posts


kalau terpaksa baru beli...tu pun kalu isteri paksa, lepas gagal pujuk dia guna newspaper



buDak_gaTaL Post at 17-6-2009 21:05


Juju...kO ni lelaki ke? selama ni sha ingat kO perempuan
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2009 09:06 PM | Show all posts
ekekekek...ari tuh my twin brother..merungut2 marah2 bagai nak rak..biler suh beli pad...

tp darurat kan kekdahnyer...arus la die pi beli gak...
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2009 09:48 PM | Show all posts
wa mmg teruja kalo nak p beli brg2 cenggini.

tp takde org lak nak suh beli.....
Reply

Use magic Report

Post time 29-6-2009 10:18 PM | Show all posts
tringat masa sek dolu...nak spm ktaorg dh xleh kuar bli brg so cikgu kta tulis je nti dia p bli ngan ktua n pnolong  asrama laki...jejaka rebutan malaya la kiranya...2 org member ni kirim la bli pad...just tulis jenama je la...bajet mamat2 tu tau la coz adik bradik dua2 tu rmai pompuan...tup2 smpai 1 pantyliner n 1 pad size s...mmber tu sizenye 2XL...senak perot kitaorg gelak...xlma tu dgr la dr spy ktaorg...masa nak beli tu...dorang aim jenama tu dr jauh n lalu je trus amik cepat2...tkut org nmpak...
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2009 06:08 PM | Show all posts
teringat cerita kakak pasal anak pempuan dia....
stok kat umah dah habis...selamba je tel. ayah dia kat
ofis suh belikan pad....
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2009 09:43 PM | Show all posts
Korang sebagai lelaki, sanggup tak belikan tuala wanita untuk mak korang ke, kakak ke, adik ke, isteri korang ke, nenek korang mahupun makwe korang

Sebab hubby sha tak nak belikan pad bila sha m ...
shachihata33 Post at 28-5-2009 22:20


hubby kaka tak malu pun..selamba dia je pegi beli..kadang-kadang kaka suruh dia beli lebih sikit..dia cakap kalu nak lagi lain kali abang pi beli.
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2009 09:57 PM | Show all posts
aku ok jek..xde malu2..org pun xdela tanye nk wat ape...kalo tanye gak mmg budus benar la..
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2009 09:58 PM | Show all posts
ishh...xsanggup2.....{:3_83:}
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2009 01:40 AM | Show all posts
Biasa je, nk malu nape bkn kita pakai, slalu sgt aku bli utk gf aku
Reply

Use magic Report

Post time 2-7-2009 10:36 AM | Show all posts
ak rasa guy yg malu nk belikn bnd pad pompuan ni agk kolot...bnd ni normal la...ap nk malu2 plk..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 06:16 AM GMT+8 , Processed in 0.838367 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list