CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 6025|Reply: 24

CERITA PENDEK: Pensyarah kuliah dan pelajar mat rempit

 Close [Copy link]
Post time 24-4-2009 03:17 PM | Show all posts |Read mode
Darsuki melihat jam tangannya. Sudah pukul sebelas pagi. 'Mana Bidin ni?' getus hati kecilnya.

'Baiklah mari kita sambung topik kita pada minggu lalu' ujar Darsuki kepada pelajarnya yang seramai 50 orang di dewan kuliah yang besar itu dan terus memulakan sesi pengajian kelas sosiologi.

Selang beberapa jam kemudian, Bidin bergegas masuk ke dewan kuliah. Mata Darsuki menyala kemerahan umpama puaka hutan melihat Bidin, juara mat rempit Jalan Tuanku Abdul Rahman, dengan selambanya duduk di barisan belakang.

'Bidin, awalnya kamu datang ke kuliah saya' kata Darsuki dengan penuh sinis.

Bidin cuma tersengih sengih seperti seekor kucing kurap tercekik tulang tikus. 'Maaf Encik Darsuki. Saya ada hal malam tadi'<br /><

Darsuki semakin berang. 'Ada hal. Ada hal. Ada hal. Tiap tiap malam awak ada hal. Awak ingat saya tak tahu apa aktiviti ko-kurikulum awak pada waktu malam? MEREMPIT!! Lepas menang lumba motorsikal, awak meratah minah rempit! Apa nak jadi dengan awak ni hah? Kalau macam tu tak payah belajar. Biar awak merempit sepuas-puasnya. Sampai kemalangan atau pun terkena HIV!'

Semua pelajar di dewan kuliah menikus melihat Darsuki yang sudah naik minyak umpama dirasuk jembalang tanah.

Bidin cuma mencebikkan bibirnya yang berkulat. Nafsu amarah Darsuki semakin menggelojak.

'Awak cuba mencabar saya, Bidin. Baiklah..' ujar Darsuki.

'Kamu semua sila buat tugasan pada mukasurat 304. Termasuk awak, Bidin! Saya nak keluar sekejap' Darsuki kemudian pergi ke tempat letak motorsikal.

Apabila melihat motorsikal Suzuki kesayangan Bidin, dia tanpa berfikir panjang terus membuka tangki petrol dan melontarkan mancis yang menyala kedalam tangki tersebut. Api marak menyala menjilat motorsikal kesayangan Bidin. Darsuki tersenyum kepuasan melihat kenderaan rempit itu hangus.

Kemudian dia bergegas balik ke dewan kuliah. Dan membawa sebiji tayar yang tanggal dari motorsikal itu.Dengan muka yang selamba, Darsuki menghempaskan tayar hangus itu di atas meja Bidin.

'Nah malam ini awak boleh merempit dengan motorsikal hangus awak. Jangan datang kelas saya lagi kalau awak terlalu gian untuk merempit sahaja'

Bidin terkejut. 'Tidaakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!Awwwwooooooooooooooooohhuuuuuuuu. Motor aku ranap'

Darsuki ketawa semahu-mahunya umpama pontianak laparkan darah 'Hahahahhahaha.Padan muka kau Bidin'

Pelajar di dalam dewan kuliah menikus. Menikus semahu-mahunya

Darsuki tersenyum kepuasan. Kelazatan sehingga menjilat jari.

TAMAT

[ Last edited by  LLM at 24-4-2009 15:22 ]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 24-4-2009 03:57 PM | Show all posts
menarik..tp terlalu buk ayat2 sampingan lah..
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2009 04:07 PM | Show all posts
pensyarah tu kalah ngan bidin ke malam tu yang angin bebenor??
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2009 04:15 PM | Show all posts
dia bukak tangki minyak tuuu ngn apa?
bukan ke kena pakai kunci?

~ saje nyibuk kat benang org..hehe~
Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2009 04:27 PM | Show all posts
brutal nye pensyarah ne.......................



Reply

Use magic Report

Post time 24-4-2009 06:06 PM | Show all posts
IM SPEECHLESS.....
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 25-4-2009 10:34 AM | Show all posts
hehe...
aku tak paham.. tapi nk gelak...
Reply

Use magic Report

Post time 26-4-2009 04:04 PM | Show all posts
hahahah....ada jugak citer mcm nie..gelak guling2 aku baca...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 29-4-2009 04:05 PM | Show all posts
cerpen ko memang bestt..
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2009 06:22 PM | Show all posts
felik haku dgn pensyarah ni.

agknye die la yg kalah mlm ari 2...
xpuas ati xdpt repeat game trus amok bakar moto plak...

moto 2 xsalah.....
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2009 08:01 PM | Show all posts
tak paham.... tak paham...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2009 12:26 PM | Show all posts
hoh.....mesti darsuki ada duplicate konci moto bidin...
Reply

Use magic Report

Post time 30-4-2009 03:29 PM | Show all posts
haha...
mmg betul2 pendek cerita dia..
Reply

Use magic Report

Post time 20-5-2009 08:39 PM | Show all posts
hahahaha...bes2
nak lagi!!
Reply

Use magic Report

Post time 21-5-2009 12:07 PM | Show all posts
erkkk...tak faham ehh.
Reply

Use magic Report

Post time 22-5-2009 09:53 AM | Show all posts
hahaha ni misti pensyarah tu kalah ngan mamat Bidin..
sampai meroyan g bako motor
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 23-5-2009 01:29 PM | Show all posts
bukan...sebenarnya Darsuki amat bengang dengan Bidin yang terlalu tak pedulikan kuliah semua. Hati pendidik mana tak panas kalau pelajar kuliah asyik merempit sampai lambat masuk kelas tiap-tiap hari
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2009 03:21 AM | Show all posts


garang gilos darsuki..

mcm mana dier bukak tank tu..?? ade kunci plak..??
Reply

Use magic Report

Post time 24-5-2009 04:32 PM | Show all posts
kuasa sakti halilintar laa!
Reply

Use magic Report

Post time 16-5-2010 11:25 AM | Show all posts
hahahahahahahahahaha......amat kelakor.....giler dasyat
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 01:06 PM GMT+8 , Processed in 0.077606 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list