CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: mie07

Sekolah Menengah Ahmad Pekan

[Copy link]
 Author| Post time 29-4-2009 04:37 PM | Show all posts
Originally posted by ice98 at 29-4-2009 14:54
lorr... jgn la cakak cangtu...
sebak pulok koi mbacenye...
aok dok mane skrg??



mak cik  dok kuantan la
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 29-4-2009 04:41 PM | Show all posts
Originally posted by arifah_72 at 29-4-2009 15:23

matang kekdohnyerrrrr



betul tu
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 29-4-2009 04:46 PM | Show all posts
Originally posted by ice98 at 29-4-2009 15:04
dulu budok kecik, le nih dah jadi budok besor yg baik lagi penyayang...




Perasan ke Perasaan
Reply

Use magic Report

Post time 29-4-2009 04:56 PM | Show all posts
Originally posted by mie07 at 29-4-2009 04:41 PM



betul tu

kawe tau ngat aok....
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2009 01:43 PM | Show all posts
nak nyelit gak la.. koi duk smap 1996-1997. amik stp je kat ahmad... ade ke yg sama baye?
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2009 02:15 PM | Show all posts
SABS vogue...
Reply

Use magic Report

Post time 3-5-2009 03:38 PM | Show all posts
Originally posted by ice98 at 29-4-2009 11:08
asalnya la kot...
tp ms tgk abang koi punye mag inderapura tu tgk dah ade...
cikgu zaimah tu ade lagi skrg tp dh jadi HEP, zmn koi die ngajor sejarah
cikgu jamaliah bt ghaib ajar BI tp tu dah  ...


Salam..
Kwan dulu pnah skolah ahmad kjap 3 bulan 1993.Cikgu Jamaliah tu kenal  la juga sbb selalu
pg umah dia jumpa suami dia.Suami dia cikgu juga cikgu pendidikan seni.Kwan blajar silat
dengan dia.Masa muda2 dulu la..
Reply

Use magic Report

Post time 5-5-2009 10:58 PM | Show all posts
Originally posted by ice98 at 29-4-2009 11:08
asalnya la kot...
tp ms tgk abang koi punye mag inderapura tu tgk dah ade...
cikgu zaimah tu ade lagi skrg tp dh jadi HEP, zmn koi die ngajor sejarah
cikgu jamaliah bt ghaib ajar BI tp tu dah  ...


cikgu jamaliah tu kenal sebab dulu anak dia ada berkawan dgn adik lady.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-5-2009 11:00 PM | Show all posts
lady kat sma masa form 1 - 3.form 3 rasanya thn 1988.
lebih kurang sebaya ngan arifah72 kut..
Reply

Use magic Report

Post time 6-5-2009 10:36 AM | Show all posts
Originally posted by arifah_72 at 29-4-2009 15:23

berhingus lagi tuuuuu

ade hingus siket dah g kenek penny trusss!!
Reply

Use magic Report

Post time 6-5-2009 10:40 AM | Show all posts
Originally posted by fzbikers at 3-5-2009 15:38


Salam..
Kwan dulu pnah skolah ahmad kjap 3 bulan 1993.Cikgu Jamaliah tu kenal  la juga sbb selalu
pg umah dia jumpa suami dia.Suami dia cikgu juga cikgu pendidikan seni.Kwan blajar silat
...

arwah cikgu jamaliah  meninggal sbb barah dlm perut...
sedih sbb 2-3 mlm sblm tu koi mimpi nak tangkap gambar ngan die...
pastu die ilang gitu je...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-5-2009 01:21 PM | Show all posts
Originally posted by ice98 at 6-5-2009 10:36

ade hingus siket dah g kenek penny trusss!!



punya la glemernya Penney sampai sekarang kalau sakit teringin nak g situ.......
Reply

Use magic Report

Post time 6-5-2009 01:31 PM | Show all posts

Reply #52 mie07's post

koi mmg serasi tol ngan kenek tu...
ingat lagi ms koi budok lagi...
doktor penny tu bg gule2 kat koi...
ubtnye pun murah...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-5-2009 02:06 PM | Show all posts
Originally posted by ice98 at 6-5-2009 13:31
koi mmg serasi tol ngan kenek tu...
ingat lagi ms koi budok lagi...
doktor penny tu bg gule2 kat koi...
ubtnye pun murah...



semua bdk2 cam tu..penny tu pakai guna2 dalam gula2 kot
Reply

Use magic Report

Post time 6-5-2009 02:08 PM | Show all posts

Reply #54 mie07's post

agaknye laa...
isteri die pn stellar tu ngajor BI...
penoh die ngajor koi
langsung tak paha spatoh haram...
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 6-5-2009 04:40 PM | Show all posts
Ye ke...ice ko x blk pekan ke....
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 11-5-2009 12:16 PM | Show all posts
Aritu balik kw ge kg gelang... lalu depan sekoloh nie....
besor sungguh doh... baru tahu asrama dia doh pindoh ke belakang tu...
kalo xdulu jenuh bebudok tu berjalan
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2009 12:19 PM | Show all posts
bete .... mmg ubat penny nie muroh....
Dato' dah kan dia niee.....

Dulu ada sekali kawe gie jumpa dia...
pastu konon nok mintak bill nok claim...
kawe tanya la rega.......... RM 2... (sib baik tanya rega dulu, kalo x malu kawe)

Reply

Use magic Report

 Author| Post time 11-5-2009 01:17 PM | Show all posts
Dulu Asrama tu kat sek. Sri Biram kan.....................
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2009 01:49 PM | Show all posts
betul3x

mie aok gie dok kenduri....
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

5-10-2022 11:36 PM GMT+8 , Processed in 0.075358 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list