CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 6777|Reply: 19

gerakan anti malaysia di indonesia

[Copy link]
Post time 25-2-2009 06:30 PM | Show all posts |Read mode
ni salah satu darinya ... http://id-top.blogspot.com/

.... Malingsia Tidak Beretika
Sampaikan ke semua tenaga kerja Indonesia terutama yang bekerja di MALINGSIA agar :
1. Tidak memberikan resep makanan Asli Indonesia ke Orang orang MALINGSIA.
2.Jangan menyumbangkan tarian atau apapun yang berbau budaya asli Indonesia pada orang MALINGSIA.
3. Jangan bermain musik Tradisional Indonesia Pada Orang MALINGSIA.
Kita semua telah tau bahwa Negara satu itu adalah NEGARA TAK BERETIKA, NEGARA PLAGIAT MURNI Negara tanpa kreativitas, tak mau dan tak mampu menciptakan karya, Jadi mulai saat ini sebaiknya kita berhati hati menyajikan sesuatu yang asli budaya Indonesia pada negara MALINGSIA dan mari sejak sekarang sebut negara itu dengan sebutan MALINGSIA bukan MALAYSIA, Berapa banyak budaya Indonesia direbut? Masih tegakah budaya kita di Maling?
....



beri pendapat anda mengenai tindakan mereka dan apa susulan yang sesuai dari kita
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2009 06:58 PM | Show all posts
i luv dian
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2009 07:08 PM | Show all posts
ni blog dah basi
tokei pun dah mampus agaknya
tengok postingnya
paling last taun 2007 tu
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2009 08:43 PM | Show all posts
:@ :@ :@ :@ :@ :@ :@ :@
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2009 08:44 PM | Show all posts
kalau taip malingsia ada banyak lagi forum benci malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 25-2-2009 09:08 PM | Show all posts
biase le... tak sume suke kite dan tak sume jgk tak suke kat kite.. adat le..

kite serumpun adalah lebih elok kite jangan saling benci membenci...

kan lebih elok kite bermuafakat sepakat mendapat berkat...
Reply

Use magic Report

Post time 27-2-2009 07:35 PM | Show all posts

Reply #6 hamx25's post

indon ni dah takde mende nak buat ke. dok ralit nak benci sampai lupa nak turun dari pokok. duduk atas pokok lama sangat. cawat dah pakai ke belum ni
Reply

Use magic Report

Post time 16-3-2009 01:24 PM | Show all posts
indon... .....lupakan ajelaaa.......
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2009 07:15 AM | Show all posts
org indon ni la
apsal la bodoh sangat..
suana politik kt tempat diaorang pn x aman tu pun nak bising
kadar buta huruf pun tinggi plus nilai matawang dah mcm matawang daun pisang dah
tu pn nak sibuk pasal malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 25-4-2009 07:59 PM | Show all posts
kalau tiada malaysia tak tau berpa indon mati kebuluran?
Negara yg mempunyai kegelapan 1998(macam binatang buas?  tidak berhak mengkritik orang lain
Reply

Use magic Report

Post time 30-11-2010 11:40 AM | Show all posts
kengkadang diri ku pelik..

sukan asia relax je guna tarian naga...

kat sini pun guna naga jugak..

tak da plak China claim gitu kan...
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2011 12:57 AM | Show all posts
lagi ramai org indon benci malaysia, lagi ramai org indon mai sini..
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2011 12:22 AM | Show all posts
menyampah betol indon ni..perasaan patriotik lebih lebih2 pulak..meluat aku..,
Reply

Use magic Report

Post time 21-4-2011 09:13 PM | Show all posts
Dasar indon
anak babu
Reply

Use magic Report

Post time 19-5-2011 02:46 AM | Show all posts
So kita plak haruslah jangan bagi Indon masuk sini, nanti nak klaim I/C, nk lari anak dara orang ke Lombok.Adakah tiru budaya ni lagi besar dosanya dari masuk negeri orang secara haram dan curik anak dara orang ? Oh mana punye skolah atau tk gi skolah ni
Reply

Use magic Report

Post time 11-9-2011 01:37 AM | Show all posts
ala..macam la kt heran dgn budaya kuno dorang 2,patut la negara tk maju,indon ada rakyat dorang berpikiran camni,byk lg benda lain kt bleh pikir kan,..hahahahahahahahah pegi la ko melingkup indon oiii...
Reply

Use magic Report

Post time 26-10-2011 07:23 PM | Show all posts
kenapa yer, kita menganggap mereka saudara, mereka x sudi anggap kita kawan pon. sedey...
Reply

Use magic Report

Post time 28-10-2011 09:00 AM | Show all posts
ni salah satu darinya ...

.... Malingsia Tidak Beretika
Sampaikan ke semua tenaga kerja Indones ...
nexa_isfahani Post at 25-2-2009 18:30



    kerana pertahankan budaya rakyatnya kelaparan hahahahaha.
Reply

Use magic Report

Post time 29-10-2011 10:34 AM | Show all posts
derang penjeles dgn kecemerlangan malaysia
Reply

Use magic Report

Post time 1-11-2011 11:31 AM | Show all posts
sebab 2 negara dorang kekal miskin. otak simpan bawah tapak kaki.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

17-5-2022 12:32 AM GMT+8 , Processed in 0.089643 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list