CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
Author: Hang

Pompuan suka lelaki berjanggut

  [Copy link]
Post time 26-5-2011 02:53 PM | Show all posts
suke yg ade janggut nipis2.best gosok2..
Reply

Use magic Report

Post time 14-6-2011 11:09 AM | Show all posts
sya suke if si dia berjanggut..nmpak cm macho jew
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2011 04:06 PM | Show all posts
aku pun suka lelaki yang berjanggut..dulu masa suami aku nak tackle aku..dia buat janggut ala2 kevin bsb..wah sesuai dgn mata yang bulat dan hidung yang mancung..(dulu aku suka tgk muka mamak yang putih)..hehe..dapat pakwe pun ala2 macam tu tapi melayu..skrg ni dah kawin..dia bela janggut yang panjang sket..dia kata sunnah nabi..mcm mana pun..suami ku tetap hensem di mata aku dan ank2..abang encem la..
Reply

Use magic Report

Post time 15-6-2011 04:07 PM | Show all posts
assalamualaikum...

hana nak share sesuatu yg mungkin anda tidak percaya..
melalui website ni..anda akan mendapat info selanjutnye..

klik link dibawah..

http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=norhana

sebarang pertanyaan dialu-alukan..
Reply

Use magic Report

Post time 18-6-2011 03:48 PM | Show all posts
org umah aku selalu marah lau x cukur. tention den sebab 2 3 kali seminggu kena cukur.
Reply

Use magic Report

Post time 19-6-2011 05:30 PM | Show all posts
kt dunia ni cuma johnny depp n brad pitt je yg tersgt hensem kalau tak shave brape hari pun...

lelaki-lelaki marhaen lain kalau tak shave nmpk gelandangan sgt
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2011 12:43 AM | Show all posts
pernah jumpa lelaki marhaen yg tak shave tapi ensemmm
tapi jarang laa kan...

suka lelaki after shave...ade sikit2 kesan janggut/jambang tue...

tak ske lelaki janggut meliar ...suka yg kemas..bersih...
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2011 02:20 PM | Show all posts
suker yg ada janggut / kumis / brjambang
tp kena la trim byk cantik
baru nmpak kelelakiannya
Reply

Use magic Report

Post time 30-6-2011 02:30 PM | Show all posts
<<<<<<<<<<<<<<<<
Reply

Use magic Report

Post time 1-7-2011 02:41 PM | Show all posts
aku suka lelaki yg berjanggut atas bawah.
Reply

Use magic Report

Post time 25-7-2011 07:30 PM | Show all posts
kena ternak janggut pasnih...
Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2011 01:45 PM | Show all posts
kt dunia ni cuma johnny depp n brad pitt je yg tersgt hensem kalau tak shave brape hari pun...
lelaki-lelaki marhaen lain kalau tak shave nmpk gelandangan sgt
annehuda Post at 19-6-2011 17:30

ada lagi 3......
1-David beckham
2-Orlando bloom
3-Tom cruise

Reply

Use magic Report

Post time 25-10-2011 10:21 PM | Show all posts
aku suka! ex-bf aku ada janggut sket2, bliau nampak sgt ensem!
tp apa nak buat, kami terpaksa clash
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2011 03:44 PM | Show all posts
hehehe..lelaki janggut sejemput kat dagu x leh caya sgt..nampak cam baik alim warak tapi gf keliling pinggang...
Reply

Use magic Report

Post time 27-10-2011 05:40 PM | Show all posts
aku skrg kepala dah botak pastu bela janggut mcm aqasha tu...
tpi rmai ckp sesuai
Reply

Use magic Report

Post time 3-11-2011 02:45 PM | Show all posts
kalau aku malas trim janggut aku dan biarkan panjang... nnt ada orang sapa aku

" insyaAllah 40 hari"
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2011 01:23 PM | Show all posts
suke main janggut bf
Reply

Use magic Report

Post time 4-11-2011 02:51 PM | Show all posts
Sy suke and sy pilih 4 or 6
Reply

Use magic Report

Post time 13-11-2011 11:33 AM | Show all posts
janggut ker x janggut ker...kalo da sedap mata memandang...sume oke jer
Reply

Use magic Report

Post time 14-11-2011 10:57 AM | Show all posts
suke yng ade janggut nampak mcm ostad... hehehe
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 04:18 AM GMT+8 , Processed in 0.073868 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list