CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
View: 1984|Reply: 6

PERLU BANTUAN

[Copy link]
Post time 16-7-2008 09:19 AM | Show all posts |Read mode
Assalamualaikum,

Ada x sesiapa yang personally kenal dgn ustaz yang arif tentang faraid, anak x sah taraf dll.  I ada masaalah besar yang perlu diselesaikan dgn segera.  Masaalah ini membabitkan keluarga dan kemungkinan akan terputusnya hubungan antara ibu dan anak jika berterusan.  Dan sekarang ni ibu x mengaku ada anak yang sedang mempertikaikannya.

Harap dapat bantuan kadar segera.

Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-7-2008 09:32 AM | Show all posts
salam

masalah jugak yeeee
tapi jelaskann kan belah mana/lokasi???
mana tau ada yg dapat membantu
Reply

Use magic Report

Post time 16-7-2008 10:21 AM | Show all posts

Balas #1 amira_safia\ catat

cuba tanya dengan naib qadi kawasan atau kariah.  jangan takut atau malu nak jumpa.  macam-macam masaalah dia orang dah dengar.  ni kira biasa jer ni.
Reply

Use magic Report

 Author| Post time 16-7-2008 10:39 AM | Show all posts
Originally posted by orangbesi at 16-7-2008 09:32 AM
salam

masalah jugak yeeee
tapi jelaskann kan belah mana/lokasi???
mana tau ada yg dapat membantu


Damanasara Damai ...
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 09:21 AM | Show all posts
nanti saya cuba cx
kat sapa yg ARIF disitu....
ramai yg celup ajeeeeeeeeee
Reply

Use magic Report

Post time 17-7-2008 01:27 PM | Show all posts
Rujukan terdekat kwsn anda:
Pejabat Agama Islam, Kuang, Sg Buloh. @ jumpa imam Masjid Bdr Sri Damansara
Reply

Use magic Report

Post time 18-7-2008 03:09 PM | Show all posts

Reply #1 amira_safia's post

Salam Amira_Safia,

Saya turut simpati dengan masalah Amira_Safia. Namun begitu kita perlu redha dengan ketentuannya. Ini adalah salah satu ujian untuk keluarga mu. Dia yang memberi ujian dan dia jua ada jawapan kepada ujian ini. Setiap ujian pasti ada hikmah nya dan ganjarannya. Seperti budak2 ujian sekolah, ujian memnadu dsb, pasti ada ganjaran dan hasilnya yang di perolehi. Begitu jua lah dengan ujian Allah. Jika kita sudah faham tentang perkara ini, mungkin kita boleh kurangkan kerisauan kita.

Saya syorkan agar Amira_Safia tabah dan sabar menghadapi ujian ini. Ujian sebenarnya hanya bersifat sementara dan yang kekal adalah ganjarannya samada ganjaran didunia maupun ganjaran di akhirat.

Insyaallah saya ada seorang kawan yang mungkin boleh membatu Amira_Safia. Cuba hubungi dia;

En. Ahmad Fushari Bin Ahmad Shafiei
Amanah Raya Berhad
Jalan Ampang
Tel: 03-2055 7388

Semoga dengan berkat dan bantuan daripada Allah SWT, yang memberi kita ilham untuk membantu Amira_Safia berhasil, insyaallah.

http://www.warisanmukmin.com/index.asp?PE122
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 12:16 PM GMT+8 , Processed in 0.081959 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list