CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 12935|Reply: 52

Dr mahathir kata pemimpin utama Umno dicium diatas pentas

[Copy link]
Post time 9-4-2008 04:22 PM | Show all posts |Read mode
Dr mahathir kata pemimpin utama Umno dicium diatas pentas

[youtube]HzjSKLyoQDA[/youtube]

[ Last edited by  piress7 at 16-4-2008 01:35 PM ]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


 Author| Post time 9-4-2008 04:23 PM | Show all posts
boleh cuba tengok start pada minit ke 2
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 04:39 PM | Show all posts
ini kes datin kat penang tu kut
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 06:07 PM | Show all posts
aku salute betul ngan Tun Det..
sejak pencen nie dia nampak tenang...
kata2 penuh ngan humour...
sungguh pun perkara tu serius..

hidup Tun......
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 06:16 PM | Show all posts
Hidup Tun!! semoga oanjang umur, murah rezeki... Amiiiiiiinnn....
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 07:20 PM | Show all posts

Reply #5 troy2007's post

Ya hidup Tun:pompom: ...semoga terus mengkritik Pak Lah....jgn berhenti....

Biarkan semua rakyat tahu kelemahan Pak Lah...
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 9-4-2008 07:33 PM | Show all posts
:pompom: :pompom: :pompom:
idup tun m
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 07:59 PM | Show all posts
Salah ke kalau Pak Lah duduk berbincang ngan Mahathir? He ruled the country for 22 years, he might know all the tactics...tak rugi kalau belajar.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-4-2008 09:07 PM | Show all posts

Reply #8 caricom2006's post

Dia bodoh sombong dan degil ... tu pasal la:@
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 09:31 PM | Show all posts
^^ Tua2 pun nak degil lagi, susah sungguh..belaja la Pak Lah, belaja..ambik tips apa yang patot dari Mahathir sementara dia msh leh mengajar. Mana ada lagi tok guru yang boleh bagi tunjuk ajar. Dr M yang paling senior..
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 09:34 PM | Show all posts
cium je la
Reply

Use magic Report

Post time 9-4-2008 10:21 PM | Show all posts
cium la
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2008 08:25 AM | Show all posts
ada juga betul kata si TUn tapi beri lah peluang utk PM buat pembetulan dia, Tun dulu pun zaman dia banyak rasuah, kalah banyak undi dan bergaduh dlm UMMNO, TUN sendiri yg pilih PM sekarang, kalau tau dia tak layak kenapa tak pilih Anwar dulu lagi bagus, ni memang kes TUN marah sebab sebelum undi tempohari anak dia Mukriz di suruh minta maaf atas kes pemuda di UMMNO, dia menang undi tapi tidak di pilih jadi ahli menteri kabinet dan baru2 ni di suruh minta maaf atas suruh PM letak jawatan, macam TUN ni marah anak2 dia tidak ada tempat di kabinet menteri dan ada di suratkhabar TUN mengata kan di di layan macam seorang PARIAH sekarang...
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2008 08:26 AM | Show all posts
ada juga betul kata si TUn tapi beri lah peluang utk PM buat pembetulan dia, Tun dulu pun zaman dia banyak rasuah, kalah banyak undi dan bergaduh dlm UMMNO, TUN sendiri yg pilih PM sekarang, kalau tau dia tak layak kenapa tak pilih Anwar dulu lagi bagus, ni memang kes TUN marah sebab sebelum undi tempohari anak dia Mukriz di suruh minta maaf atas kes pemuda di UMMNO, dia menang undi tapi tidak di pilih jadi ahli menteri kabinet dan baru2 ni di suruh minta maaf atas suruh PM letak jawatan, macam TUN ni marah anak2 dia tidak ada tempat di kabinet menteri dan ada di suratkhabar TUN mengata kan di di layan macam seorang PARIAH sekarang...
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2008 09:15 AM | Show all posts
aku ske dgr tdm bg speech.. bernas and ader fact.. bkn cm pak lah.. boring giler nk tggu dia abis ckp..
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2008 10:02 AM | Show all posts
Luv Tun so much!!!U are n still the best...
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 10-4-2008 10:10 AM | Show all posts
Tun nie kritik Pak Lah atau kritik masa dia jadi PM dulu.....  Alah Tun...kau tu serupa aje 2 x 5 aje. Jangan lah nak alihkan perhatian apa yg pernah kau buat dulu. Terus terang aku tak suka Pak Lah, tak semestinya aku menyokong Mahathir...
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2008 11:27 AM | Show all posts
penuh sindiran speech dier...mau tak berasap telinga org tu
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2008 11:46 AM | Show all posts
Aku rasa kan, Tun ni jeles ngan P.Lah, sebab P.Lah dpt raba Michelle Yeoh tapi Tun x sempat raba sesapa pun, cuma k.pidah jer yg pernah peluk Tun, tu pun lepas Tun resign.
Reply

Use magic Report

Post time 10-4-2008 11:55 AM | Show all posts
Aku baru dengar TM nyer ceramah ni....sah TM jeles sbb x de pompuan cium dia, cuma Siti Hasmah jer yg dok cium dia. Was he talking about himself?????
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

14-7-2024 11:46 AM GMT+8 , Processed in 0.924699 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list