CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
123Next
Return to list New
View: 8908|Reply: 48

Cerekarama Sangga Saadah 14 April TV3

[Copy link]
Post time 13-4-2007 08:45 AM | Show all posts |Read mode
Sangga Saadah akan ditayangkan pada 14 April 2007 di TV3 jam 10 mlm

Tgk promo .. pelakon Fasha, Yusry, Raja Farah ..

Ada jgk Eja, Benjy and Azean Irdawaty
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 13-4-2007 09:16 AM | Show all posts
Yusry KRU ke? berlakon drama :hmm: aku x berkesempatan pon lagi tgk iklan. watak utama ke ape
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2007 11:03 AM | Show all posts
yusry jadi abang kepada fasha....fasha ni jadi kaya lupa daratan.,....
yusri ni keje kampung doik tolong fasha...bila fasha dah senang, tak mo tolong abang dia...kalo tak salah aku gitu ler lebih kurang citenye...aku baca dalam paper...
apapon, tengok ler sabtu ni....

ni fes time yusri berlakon drama tv kalo tak salah....
Reply

Use magic Report

Post time 13-4-2007 12:24 PM | Show all posts
tekezut den..yusry belakon drama..comei gak die ngan misai palsu dia tuh...moga2 dia tak cm kayu lg...
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2007 03:35 PM | Show all posts
x sabar nak tgk.. tp yg x besh.. clash lak ngan af..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2007 09:44 PM | Show all posts
aku nak tengok... abe yusryyyy..
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2007 10:52 PM | Show all posts
duk tgk ni..improve byk lakonann  yusri..ya ya je keja kg...sian pulak
Reply

Use magic Report

Post time 14-4-2007 11:50 PM | Show all posts
^ no offense tp yusri mmg calon yg xswai untuk pgg wtk ni...tp pasar sandar memang swai jd pompuan ngade2+adik yg xngenang budi ni.. raja parah pon okey la jgk..boleh ar..

[ Last edited by  kalchi at 14-4-2007 11:52 PM ]
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-4-2007 12:00 AM | Show all posts
apa jd dgn fasha sanda tu?
aku tgk separuh jer..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 12:07 AM | Show all posts
pasar sandar nyesal lor...pe lagik..nanges tejerit2 bile abe yusri mati las2... dia kan dpt tawu laki dia yg gatal sbnrnye..siap da bebini satu lagi..pas2 balik kg,tgk2 abg dia da mati..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 12:18 AM | Show all posts
tanye sket ekk..


asal tangan orang gaji fasha sanda kene diblurkan..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 12:26 AM | Show all posts
sedih bangat citer ni..bengkak2 mata aku nangis....yusri belakon best jugak...fasya mcm org giler terjerit2..dgn suara doraemon dia tu
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 12:50 AM | Show all posts
Terkezut tengok abg yusry berlakon drama:pompom:  sedih plak tengok yus jadi org kampung,badan dah la kurus..tapi x suka la ada misai tuh..kalau xde misai,tak nampak mcm abang ke?
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 02:42 AM | Show all posts
Originally posted by kalchi at 15-4-2007 12:07 AM
pasar sandar nyesal lor...pe lagik..nanges tejerit2 bile abe yusri mati las2... dia kan dpt tawu laki dia yg gatal sbnrnye..siap da bebini satu lagi..pas2 balik kg,tgk2 abg dia da mati..


toche..toche...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 02:43 AM | Show all posts
yusry pakai rambut palsu kan?
nmpk kelakar
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 03:40 AM | Show all posts

Reply #15 craze's post

besela klu blakon ngan razak mohaideen
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-4-2007 09:18 AM | Show all posts
Yusri mati kena apa?? Apa jadi dengan percintaan dia dengan Kak Rodziah(Eja)??
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 11:00 AM | Show all posts

Reply #16 jac_diehard_fan's post

la cerita prof ker
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 11:32 AM | Show all posts
Originally posted by krayolan at 15-4-2007 09:18 AM
Yusri mati kena apa?? Apa jadi dengan percintaan dia dengan Kak Rodziah(Eja)??


previously mase dia ngn raja parah tu kna halau kua dr umah pasar sanda,yusri kna langgar keta...tp dia xla mati tang tu jgk..drg balik kg,,tp lame2 kesan dr perlanggaran tu,yusri pong sakit2...then las2 meninggal..eja sedih la.tu je..xtnjuk byk sgt kesah drg ni...yg cedeh nye,,rasenye drg da jnji nk kawen pas kawenkan raja parah ngn benji
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 01:04 PM | Show all posts

Reply #18 craze's post

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

1-10-2022 08:20 PM GMT+8 , Processed in 0.090210 second(s), 21 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list