CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
Author: F685

Cerekarama Sangga Saadah 14 April TV3

[Copy link]
Post time 15-4-2007 03:00 PM | Show all posts
Originally posted by kalchi at 15-4-2007 11:32 AM


previously mase dia ngn raja parah tu kna halau kua dr umah pasar sanda,yusri kna langgar keta...tp dia xla mati tang tu jgk..drg balik kg,,tp lame2 kesan dr perlanggaran tu,yusri pong sakit2 ...


tp ada ker org yg dah lepas langgar org terus tinggalkan jerk org yg kena langgar tuh??
kalau mmg ada.. jahat betul org tuh ek???
n aku pelik gak.. naper diorang x bwk jerk si zali tuh pi hospital..???
aper la salahnya hantar pi hospital kerajaan.. bkn nyer kena byr byk sgt pon..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 15-4-2007 03:05 PM | Show all posts

Reply #19 kalchi's post

Macih....... kalchi's...
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 03:55 PM | Show all posts
Originally posted by kalchi at 15-4-2007 11:32 AM


previously mase dia ngn raja parah tu kna halau kua dr umah pasar sanda,yusri kna langgar keta...tp dia xla mati tang tu jgk..drg balik kg,,tp lame2 kesan dr perlanggaran tu,yusri pong sakit2 ...


aku pun tengok sekerat je? Yusry kena langgar? Kenapa tak mati masa tuh?Kenapa balik rumah demam dulu baru mati?   Demam panas sebab terkejut kena langgar ke? Hopefully akan ditayangkan lagi..tak puas hati la
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 04:48 PM | Show all posts
aku pong nk heran jugakla kan...drg x anto si yusri tu spital pas eksiden.. pdhl leh je nk anto p spital/klinik krajaan..lgpon eja tu kn cm mampu je nk anta p spital... tuan pengarah..tuan pengarah..
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 05:22 PM | Show all posts
ader mcm bau bacang citer hingga hujung nyawa....

smlm sementarra tunggu fa cup, kiter lompat2 channel......bila tukar ke tv3 terkezut gak tgk yusry berlakon drama tv......


:bgrin:
Reply

Use magic Report

Post time 15-4-2007 09:25 PM | Show all posts
Dalam cerita ni, macam bodoh pula di Shima tu. Bila laki dia halau keluar rumah, pasal apa dia tak bawa kereta Perdana dia sana. Bodohlah dia jalan kaki saja.

I rasa lengan Tati tu ada tatoo lah, sebab tulah diblurkan. Tapi nama dia Fauziah gous. Nama macam nama Islam aje.
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2007 09:52 AM | Show all posts

Reply #26 uda's post

xkan die sesaja jln kaki, mustile laki die xbg...

tp ok gak si pasa ni bwk watak cmni.. aku pun benci...
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2007 10:10 AM | Show all posts
Originally posted by uda at 15-4-2007 09:25 PM
Dalam cerita ni, macam bodoh pula di Shima tu. Bila laki dia halau keluar rumah, pasal apa dia tak bawa kereta Perdana dia sana. Bodohlah dia jalan kaki saja.

I rasa lengan Tati tu ada tatoo l ...


  aku layan gak..coz dah takde citer lain yg best

pelakon2 takde muka yg sesuai utk watak kampung..amikla rosyam (again?), fadilah mansor ke..sapa lagi ha yg sesuai..tp raja farah tu kira ok la kot

banyak gak scene yg cam bodo..cth yg cam ko ckp tu la
ending cenggitu jek..kejap sangat

si fauziah gouse tu mmg islam..x-pramugari (1st time belakon cite bujang senang)
aku pun at first pelik gak apsal dia blur-blur..nak kata label baju..tak jugak
dia nak cover ketiak kot..? aku bersangka baik..hihi
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 16-4-2007 01:38 PM | Show all posts
aku pon bajet tgn die ade tatoo.
lakonan yusry pon improve gak. hehe byk la drama kot lepas nih
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2007 04:10 PM | Show all posts
aku layan citer coz.. depa berlakon kat kg aku... hehhehhe bangga beb
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2007 04:49 PM | Show all posts
layan la gak....tapi sedih gak ler masa yusri kena langgar kete tu siap terpelanting....tapi, sebab tak nak risokan adik dia...dia tahan jek...n sedih dia masa tu mengenangkan si fasha tu..
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2007 05:18 PM | Show all posts
tapi kalau tgk dari awal sampai abis serius...sedih citer ni.....bengkak2 mata aku nangis.....tapi tak yahla amik pot yang slack sesikit tu.......biasalah cerita....tak de kena mengena dgn yang idup dan mati....nama pun cerekarama.....
Reply

Use magic Report

Post time 16-4-2007 05:44 PM | Show all posts
Originally posted by lina_lim79 at 16-4-2007 04:10 PM
aku layan citer coz.. depa berlakon kat kg aku... hehhehhe bangga beb


ko org tg karang eh? aku tgk raja farah naik beskal kat jln tar..pastu halaman umah dia yg sepoi-sepoi bahasa tu aku dah dapat agak ciri-ciri tg karang/sg burung/sekinchan..hehehe

part last tu..masa pasa jalan nak keluar ke jalan besar sambil nangis..dia tampar daun keladi tu aku risau gak daun yg besor gaban tu terbelah dua..kalo idak penat mokcik tu bela pokok keladi dia...
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2007 09:10 AM | Show all posts
mak aku org tg karang... aku bukan...
Reply

Use magic Report

Post time 17-4-2007 11:20 AM | Show all posts

Reply #34 lina_lim79's post

ari tu aku gi kenduri kat kg sawah sempadan.....siap sesat lagi tu.....adui....tapi, kawasan kg dia memang cantik.....masa mula2 tengok cite ni pon aku dah terbayang kot kat tg karang.....kawan aku dok kg razali tapi tak penah la gi sana...
Reply

Use magic Report

starzgal This user has been deleted
Post time 17-4-2007 08:25 PM | Show all posts

Reply #9 craze's post

fasha tu lupa daratan. tak kenang budi
sombong. pas tu padan muka kena main ngan laki dia.
tapi kan. watak yusri klau di berikan pada rusdi mesti best
bab rusdi senang kluar air mata.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 17-4-2007 08:49 PM | Show all posts
Best gak citer ni... tapi yg nyampah nye, laki si shima tu pandai plak menipu bini dia kata adik shima tu yg goda dia... pada hal dia yg gatal... Si shima tu plak pecaya habis kat laki dia...sanggup halau adik sendiri ngan abang sendiri... hampeh punya sedara.
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2007 09:14 AM | Show all posts
Originally posted by jaza at 17-4-2007 08:49 PM
Best gak citer ni... tapi yg nyampah nye, laki si shima tu pandai plak menipu bini dia kata adik shima tu yg goda dia... pada hal dia yg gatal... Si shima tu plak pecaya habis kat laki dia...sang ...


secara realiti..itu mmg berlaku beb
sanggup buang saudara kerana sayang laki
Reply

Use magic Report

Post time 18-4-2007 08:08 PM | Show all posts
hehehe apalah korang ni
lengan tu blur sebab diorang shooting pakai kamera HD
itu le masalahnya kalo pakai HD
ini technical punya pasal laa heheheh ....bukan pasal tattoo

anyway, yusri not bad.
and prof razak should direct more
dia buat filem macam drama tv itu yg kita selalu rasa nak muntah
but when he buat drama, now that we can call it drama. gooooodddd
yusri should take meaty role more jugak
he's very potential
Reply

Use magic Report

Post time 20-4-2007 08:19 PM | Show all posts
Aku oun suka tgk yusry belakon drama...sedih woo cerita tuh...nangis aku tgk...macam sedih je aku nengok cerita nih tak tau pesal...nak2 spaghetti dia kat mee rebus tuh...yusry bawak watak org kampung naif pun ok per ngan muka sedey semulajadi dia tuh...best la raja farah kena peluk ngan dia pas eksiden hu hu
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 



ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

2-10-2022 07:47 AM GMT+8 , Processed in 15.869580 second(s), 18 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list